IMNA מאפשרת לחוקרים וחברות התרופות להבין טוב יותר כיצד משפיע הטיפול על חיי המטופלים


מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

התפרצות נגיף הקורונה הובילה לשינויים רבים בשירותי בריאות הציבור ותרמה למעבר לשירותי רפואה מתקדמת מרחוק. החדשנות הדיגיטלית בתחום שירותי רפואה מרחוק הוכיחה את יעילותה ונחיצותה במצבי משבר כמו מגפת הקורונה, הן כמכשיר יעיל וחיוני למאבק בנגיפים והן כמפתח להבנת המחירים הרגשיים והפיזיים בקרב המטופלים השונים, ובמיוחד מטופלים כרוניים החייבים להקפיד על ריחוק חברתי. 

IMNA מאפשרת לחוקרים וחברות התרופות להבין טוב יותר כיצד משפיע הטיפול על חיי המטופלים

כדי לעקוב אחר המטופלים מרחוק, לתקשר איתם היטב ולספק עבורם טיפול רפואי מיטבי – חשוב לבחור מערכת של ניהול מרפאה מרחוק הכוללת תיק רפואי ממוחשב וכלים חשובים נוספים. בנוסף, כדאי להטמיע במרפאות ובמרכזי הרפואה כלים תומכי החלטה המיועדים לטיפול מרחוק ולניטור התסמינים מהם סובלים המטופלים. 

אחד האתגרים המשמעותיים בשירותי הרפואה מרחוק הוא איכות האבחון וניטור התסמינים של המטופלים, והודות לחברת IMNA כיום הרופאים מסוגלים לבדוק ולאבחן את המטופל מרחוק, לתקשר איתו בזמן אמת, לעקוב אחר שינויים במצב הבריאותי ואחר תוצאות והתקדמות הטיפול, ולספק טיפול מיטבי באופן וירטואלי, כאשר הטיפול נחוץ גם מבחינה רגשית, במיוחד במצבי משבר בהם יש להקפיד על ריחוק חברתי.

הטכנולוגיה של IMNA

חברת IMNA פיתחה כלי מתקדם טכנולוגית המבוסס על פלטפורמה חדשנית ובעל יכולות מתקדמות לאיסוף נתונים כמו תוצאות המדווחות ומופקות על ידי המטופל הנמצא בביתו, לעקוב אחר השינויים הרפואיים שחלו במצבו, לנטר שינויים במדדי מפתח, לנתח את תוצאות הטיפול ונתוני המטופל, ולקבל החלטות לגבי המשך הטיפול, תוך התייחסות למצבו הרגשי של המטופל ולביטחון הנדרש עבורו, במיוחד בתקופות מתוחות כמו תקופת הקורונה. 

הכלי של חברת IMNA מספק מענה איכותי ומתקדם לרופאים ולמטופלים, המערכת מאפשרת לרופאים, לחוקרים ולחברות המפתחות תרופות להבין בצורה מיטבית איך משפיע הטיפול מרחוק על חייו ומצבו הרפואי של המטופל, וניתן לאסוף ולנתח נתוני אמת כדי להבטיח טיפול מיטבי לטווח הארוך, לדוגמה טיפול לחולים כרוניים. הכלי של IMNA מספק לרופאים כלים תומכי החלטה ותקשורת ישירה עם המטופלים, ללא צורך בביקור המטופל במרפאה. כך למעשה מפחיתים גם את חשיפתם של מטופלים לנגיפים ולזיהומים שונים, ובעזרת האפליקציה המותקנת בטלפון הנייד של המטופל, הוא יכול לדווח בזמן אמת על תסמינים מהם הוא סובל ולקבל מידע ושירות רפואי מרחוק, כאילו הרופא שוהה ממש ליד מיטת המטופל.

שירותי רפואה מרחוק – תועלות רבות

בשנים האחרונות יש תהליכי דיגיטליזציה בעולם הרפואי, המהפכה בעולם הרפואה החלה עם כניסתן של תוכנות ניהול מרפאה חכמה, אלו תוכנות מתקדמות טכנולוגית הכוללות בין היתר אפשרות של ניהול מרפאה מרחוק, זימון תורים מקוון, ניהול תיק רפואי ממוחשב וכלים חשובים נוספים. יחד עם זאת, כדי להבטיח רפואה מתקדמת ואיכותית מרחוק נדרש כלי המאפשר לרופאים ולחוקרים לאבחן, להבין ולנתח את המידע ואת תוצאות הבדיקות המגיע מהמטופלים הנמצאים הרחק מהמרפאה. הודות לכלי של IMNA כעת הרופאים יכולים לבדוק את המטופלים שלהם מרחוק, לתקשר איתם באמצעות הודעות מוצפנות ובדיסקרטיות מלאה, לעקוב אחר מדדים חשובים ולספק טיפול רפואי הולם למצב הבריאותי של המטופל. 

במיוחד בתקופות מאתגרות כמו מגפת הקורונה נדרשים כלים המאפשרים לספק רפואה מרחוק לבני הגיל השלישי ולחולים כרוניים. המטופלים לא צריכים להגיע לבדיקה במרפאה ולהסתכן בהידבקויות בנגיפים, והרופאים יכולים להיות פרו-אקטיביים ולהגיב במהירות לשינויים במצבו הרפואי של המטופל, ולנקוט בצעדים הנדרשים כדי לספק למטופל טיפול נכון ומותאם אישית.

השילוב בין תוכנת ניהול מרפאה מרחוק לבין הפלטפורמה של IMNA מצעיד את המרפאה לחזית הטכנולוגיה בעולם הרפואה מרחוק, הודות לכלי של IMNA המטופלים יכולים לעקוב אחר מצב בריאותם בזמן אמת ולקבל מענה רפואי מהיר ומתאים בכל שינוי והרעה במצבם.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.