תוהה כיצד תוכל/י לנהל את מערך הכספים של העסק שלך באופן חכם יותר? הצטרף/י למאות בעלי עסקים שמנהלים את כספי העסק באופן בטוח ומקצועי בעזרת תוכנת ניהול כספים.

ניהול הכספים בעסק מצריך לא מעט זמן, ידע וגם יכולות גבוהות. בעוד שבעבר נדרשו, לצורך ניהול זה, מספר תוכנות שונות, הרי שכיום מוצעת תוכנה אחת מתקדמת וידידותית למשתמש. תוכנה לניהול כספים מעמידה לרשותך כלים שונים שיעזרו לך לנהל נכון וחכם יותר את העסק שלך ובמקביל גם לחסוך בהוצאות. התוכנה משלבת במסגרתה מספר מודולים שונים, המספקים מענה לצרכים רבים, תוך התאמה לעסק שלך באופן מלא. אין צורך לעבוד מול מספר תוכנות בו זמנית וגם לא צריך לבזבז זמן יקר כדי לנהל את הכספים. 

יתרונותיה של תוכנת הכספים והכלים שהיא מציעהניהול כספים באופן בטוח

באמצעות התוכנה ניתן לבצע פעולות שונות באופן מהיר, פשוט וקל מאד. הנה כמה מיתרונותיה של התוכנה והכלים שהיא מעמידה לרשותך:

• בעזרת התוכנה ניתן לבצע מעקב שוטף ובקרה מלאה אחר התנהלותו הכספית של העסק שלך, תודות לדו"חות מפורטים, אותם תוכל להפיק בכל עת שתרצה. 

• התוכנה מאפשרת להפיק דוחות שונים אודות הפעילות בקופה, באופן מהיר ופשוט. 

• תוכנה לניהול כספים ותזרים מזומנים מאפשרת לקבל נתונים עדכניים באשר למצב החובות של הלקוחות והספקים.

• באמצעות התוכנה ניתן להפיק עשרות טפסים לצורך מכירה ללקוחות, ביטול עסקה ואף לצורך התנהלות שוטפת מול ספקים.

• תוכנת תזרים מזומנים מותאמת באופן מלא לדרישות רשות המיסים.

• תוכנת ניהול הכספים מציעה כלים שונים אשר מסייעים בביצוע מעקב אחר נוכחות עובדים והפקת דו"חות רלוונטיים לשם כך.

   מדובר במודול נוסף, המוצע בתוכנה, מודל שאינו כרוך בתוספת תשלום.

ניהול העסק באופן חכם יותר

בעזרתם של הכלים המוצעים בתוכנה אפשר לנהל את ההתחשבנויות השונות ולקבל התראות של חובות פתוחים. ניהול החובות מתאפשר לאחר עדכון כרטיסי לקוחות, הנעשה באופן אוטומטי ומהיר. אחד מיתרונותיה המשמעותיים של תוכנה זו, הוא האפשרות להפחית באופן משמעותי את התלות של העסק בהנהלת החשבונות. אין צורך בגורם חיצוני נוסף לצורך איתור מסמכים מהעבר. בעזרת התוכנה ניתן לאתר פרטים ומסמכים שונים וכן גם לייצר פקודות יומן להנהלת חשבונות. התנהלות זו תאפשר לך לחסוך בהוצאות העסק ובהוצאות עבור התשלום להנהלת החשבונות. 

עמידה בכל התקנים והתקנות

תוכנת הכספים, מעבר ליתרונותיה הרבים ומעבר להיותה קלה לשימוש, עומדת בכל התקנות וההנחיות הנדרשות מטעם רשות המיסים. התוכנה מאפשרת להפיק מגוון רחב של דו"חות, אותם ניתן לייצא, בין היתר, ישירות לאקסל ולקבל את הנתונים באופן ברור ומובן יותר. התוכנה מתממשקת למאגרי הנתונים של חברות אחרות, כך שניתן להשתמש בקופונים במגוון רחב של עסקים, דבר המגדיל את החשיפה אל מחוץ לענף מסוים. לצד כל אלו, המערכת עובדת מול הוראות קבע, ובכך גם מייעלת את תהליך העבודה. בדרך זו ניתן לחייב באופן קבוע ובסכומים קבועים את לקוחות העסק במידת הנדרש (בניגוד לעסקת תשלומים), וכן לחייב גם באמצעות כרטיס אשראי ובאמצעות חשבונות בנק.

ניהול תזרים המזומנים של העסק נעשה בתוכנה אחת ובעזרתם של מספר דו"חות שונים. החל מדו"ח גיול חובות, דו"ח תזרים מזומנים, פירוט קבלת תשלומים מלקוחות, פירוט החזר תשלומים מלקוחות ועוד ועוד. דו"חות אלו מאפשרים התנהלות כספית נכונה וקלה יותר, המשפיעה באופן ישיר על התנהלותו הכללית של העסק. 

תוכנה לניהול כספים הינה הפתרון האופטימאלי עבורך להתייעלות העסק והיא מאגדת בתוכה את כל הפונקציות הנדרשות לניהול יעיל באופן פשוט. 

 

מעוניין/ת בפרטים נוספים? השאר/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.




מאת: