חושש/ת מצ'קים חוזרים או אולי מקושי באיתור עסקאות אשראי למיניהן? אם כן, תוכנת סליקה והבטחת המחאות מציעה לך פתרון מהיר, ידידותי ונוח למשתמש.

אחד החששות הגדולים של כל בעל עסק הוא צ'ק שחוזר, עסקאות אשראי בעייתיות ובכלל, מעקב אחר אמצעי התשלום ואופן פדיונם. אם גם לך קרה שצ'ק חזר, או מצאת את עצמך מבזבז זמן יקר בחיפוש נואש אחר עסקת אשראי כלשהי שבוצעה מול לקוח, זה הזמן לייעל ולשפר את תהליכי העבודה, בעזרת תוכנת סליקה והבטחת המחאות. מערכת זו תאפשר לך לחסוך בזמן, לעבוד מול תוכנה אחת פשוטה וליהנות מכלים ידידותיים למשתמש, שיעזרו לך לא מעט וישפרו את תהליך העבודה שלך. 

סליקת אשראי

פתרונות מתקדמים לניהול תשלומים באופן חכם

התוכנה מאפשרת לך לנהל את התשלומים המתקבלים לעסק שלך באופן חכם יותר. המערכת עובדת בתיאום מלא מול החברות המובילות במשק, מבטיחה שכל צ'ק אשר נבדק על ידה לא יחזור. בנוסף, היא חוסכת בצורך להקליד את פרטי ונתוני הצ'ק מול כמה תוכנות נפרדות ומאפשרת לעשות זאת במקום אחד ובקלות רבה. במסגרת השימוש בתוכנה שלנו, אתם נהנים מביטחון וממהירות בעת קבלת המחאות. כמו כן סליקת כרטיסי אשראי והשימוש באמצעי תשלום נוספים ייעשה באופן יעיל ונוח יותר, וישירות מתוך עמדת הקופה הממוחשבת RRBS, ללא צורך במערכת חיצונית נוספת. כל הודעה הקשורה לפעולה שבוצעה, תתקבל ישירות במסך הקופה ובאופן מיידי. 

יתרונות וכלים רבים במערכת סליקה אחת

מערכת סליקה המציעה כלים רבים ההופכים אותה לפתרון אידיאלי לכל בעל עסק:

• מערכת סליקת אשראי מאפשרת לך לבצע את כל עסקאות האשראי ישירות מתוך תוכנת הכספים שברשותך. אפשרות זו מייעלת את תהליך העבודה ומאפשרת לך לאתר את העסקאות השונות שבוצעו, הן לפי התאריך שבו בוצעה העסקה, והן לפי סכום העסקה עצמו.

• תוכנת הסליקה מספקת מגוון כלים חשובים העוזרים בהתנהלותו של העסק. אחד מהם הוא הוצאת דו"חות מערכת, המציגים את כל השידורים שבוצעו (כמות השידורים המוצגת היא עד 99 ימים אחורה).

• כל שידור שבוצע באמצעות התוכנה מוצג בשורה אחת. על ידי לחיצה על "פירוט תנועות" ניתן לראות את פירוט העסקאות שחויבו באותו השידור. 

• לתוכנה אפשרות להפיק דו"ח תקשורת, בעזרתו ניתן לשחזר את השידורים שבוצעו עד לאותו התאריך א לפי תאריך מסויים.

• בעזרתה של המערכת ניתן לחסוך גם בזמן וגם במשאבים. אין צורך להשתמש בשתי תוכנות נפרדות. הכול מתבצע מתוך תוכנה אחת בלבד ובמהירות. 

• התוכנה מוגנת בהתאם לתקן PCI, כך שלא ניתן לראות את פרטי האשראי המלאים של הלקוח.

ייעול תהליך העבודה ופתרונות אבטחה מלאים

בעזרתה של תוכנת הסליקה, המציעה שני מודולים העובדים זה מול זה, ניתן לחסוך בהוצאות העסק באופן משמעותי וגם לנהל מעקב שוטף אחר העסקאות השונות שבוצעו, בין אם באמצעות כרטיס אשראי ובין אם באמצעות צ'קים. בעוד שבעבר נדרשו בעלי העסקים לעבוד מול כמה תוכנות שונות או מכשירים שונים במקביל, השימוש בתוכנה זו חוסך בזמן ומציע כלים שונים בתוכנה אחת בלבד. בעבר איתור עסקאות ישנות, היה משימה לא קלה ומסורבלת – חיפוש עסקה אחת בודדת מול המוני עסקאות שבוצעו בעבר עשוי להערים קשיים. עם התוכנה הדבר נעשה בקלות רבה.

תוכנת הקופה הכוללת שלנו משמשת גם כתוכנת ניהול מלאי, מעמידה לרשותך כלים ידידותיים במיוחד ודו"חות שונים שאותם תוכל להפיק. כל אלה יספקו לך את המידע לו את/ה זקוק/ה באופן מיידי ויעזרו לך לנהל את העסק בצורה חכמה יותר.

 

כדי שתוכל/י ליהנות מיתרונותיה הרבים של התוכנה, פני/ה אלינו עוד היום להדגמת התוכנה ולקבלת פרטים נוספים.
.




מאת: