רשת חנויות אופטיקה

ניהול רשת חנויות אופטיקה מצריך יכולת מקצועית ברמה גבוהה לצד שימוש בכלים מתקדמים, המאפשרים לבצע את הפעילות השוטפת באופן הנכון ביותר לרשת. המשימות והיכולות הרבות שנדרשות בניהול רשת חנויות אופטיקה הובילו אותנו לאפיין מערכת ייעודית המותאמת באופן מלא לצרכים השונים של רשתות אופטיקה.

פתרונות מתקדמים המוצעים על ידי המערכת

התוכנה מאפשרת ניהול מערך רב סניפי של חנויות או חנויות ON-Line ותפעול שרת או תחנות טרמינל בעזרת כלים ייעודיים. המערכת נותנת מענה לשני אלמנטים עיקריים:

•    ניהול תיק מטופל באופן ממוחשב, תוך שימוש בתצוגה פשוטה וקלה להבנה, וכן עדכון בדיקות ראייה וכרטיס מטופל בכל אחד מסניפי הרשת בכל רחבי הארץ.

•    ניהול המערך השיווקי, הלוגיסטי ומערך המכירות ברמה רב סניפית ובראייה מערכתית.

המערכת מציעה יתרונות ניהוליים רבים, ההופכים אותה לכלי חשוב ומרכזי בעת ניהול רשת חנויות אופטיקה. הכלים אשר מוצעים על ידה, משמשים את צוותיה של חנויות הרשת, מותאמים בהתאמה מלאה לצרכים הקיימים ומאפשרים להציע ללקוח את הפתרון הנכון לו ביותר עבורו, לצד שירות ברמה גבוהה.

מודולים מרכזיים של מערכת הניהול

•    ניהול מוקד זימון תורים לצורך בדיקות ראייה. 

•    ניהול מועדון לקוחות רשתי, תוך שימוש בדוחות רלוונטיים, המאפשרים התייחסות לחתכים שונים, הנדרשים לשם כך. בנוסף, פעילות שוטפת כחלק בלתי נפרד ממערך קשרי הלקוחות, דיוור ישיר, שליחת SMS לחברי המועדון ועוד. 

•    קלט מחירוני ספק ובניית מחירונים ברמה רשתית באופן אוטומטי.

יתרונות רבים במערכת אחת

•    חיסכון בכסף – ניהול רשת חנויות משקפיים מצריך כלים שונים הייחודיים לתחום. אחד מיתרונותיה הוא התאמתה המלאה לצרכיה של רשת חנויות, הפועלת בתחום האופטיקה ומצריכה מענה נקודתי לצרכים המאפיינים חנויות אופטיקה. למערכת       יכולת קליטת הזמנות במהירות וללא טעויות. אפשרות זו עוזרת לחסוך בהוצאות התקשורת, שכן אין צורך יותר בשליחת פקסים או ביצוע שיחות טלפון.

•    ניהול ברמה הרשתית – במסגרת זו מציעה המערכת גם אפשרות לנהל מבצעים רשתיים או בסניפים מסוימים. את ניהול המבצע אפשר לעשות תוך התייחסות לפרמטרים שונים, כמו מבצע לפריט בודד או מבצע לקבוצת פריטים, וכן הגדרת תאריכים וזמנים, שעל פיהם ינוהל המבצע.

•    תגובה מהירה – לצד כל אלה, תוכנת אופטיקה מציעה גם יכולת ניהול תפעולי Just in time, המאפשר הקטנת מלאים בהתאם לצרכי המכירות. באשר למנגנונים הנוספים, שמולם עובדת הרשת, כמו המעבדה המרכזית ומחסן, מציעה התוכנה יכולת ניהול מעבדה ותפעול מחסן מול סניפי הרשת השונים באופן נקודתי ויעיל במיוחד.  

•    ניהול  כספים, קופות וביצוע הזמנות – אחד מכלי הניהול החשובים של תוכנת ניהול רשת חנויות אופטיקה מתייחס לניהול הקופות, ומציע שליטה ברמת הקופה, ברמת הסניף וכן גם ברמת קו הקופות הרשתי. כל זאת, בהתאמה מלאה לחנויות אופטיקה ולצרכיהן השונים. כמו כן, ניתן לבצע מעקב שוטף אחר ביצוע משלוחים, ועל פי חתכי סניפים. מערכת זו מאפשרת גם להעביר כספים למערכות הנהלת חשבונות סטנדרטיות ולהפיק דוחות ריכוזיים ברמה רשתית, תוך התייחסות לכדאיות סניפים, חובות לקוחות וגבייתם, ומעבר בין סניפים. 

•    ניהול כוח אדם –  תוכנה זו מאפשרת ריכוז ומעקב אחר שעות העבודה או נוכחות עובדים ברמת עובד, סניף וכלל העובדים. בנוסף, ניתן לרכז באמצעותה תגמול לדיילים בתהליכי המכירה, ועל פי מכירות ברמת החנויות והרשת.

 

אם את/ה בעל מספר חנויות אופטיקה ואת/ה מעוניין/ת לשפר את תהליכי העבודה, פני/ה אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף והדגמת התוכנה.




מאת: