מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

נטע לוגו רונן דביר, מנכ"ל נטע שירותי רפואה

נטע שירותי רפואה

ביה"ח איכילוב וחברת נטע שירותי רפואה מפעילים שירות חדשני: 'איכילוב הום'. מהות השירות היא הבאת האיכות הרפואית של ביה"ח איכילוב לביתם של המטופלים.

חברת ר.ר. מערכות מידע מלווה את התאמת תהליך העבודה ודרישות השירות בתמיכה של מערכת מידע תומכת. מערכת המידע של חברת ר.ר. משמשת את רופאי השירות ושאר אנשי הצוות. המערכת נבנתה והותאמה בזמן קצר לצרכי הרופאים והסיעוד ואף נבנו טפסים מותאמים לשירות ובנוסף נבנה הליך תומך של הוראות רפואיות.

בימים אלה מושלם מסך ניהול DASHBOARD ע"י חברת ר.ר. מערכות מידע והוא יאפשר ניהול ושליטה מיטביים עבור מטופלי השירות.

אנחנו בציפיה להמשך העבודה המשותפת עם חברת ר.ר. מערכות מידע.

👍 👍 👍 👍 👍


המרכז לבריאות האישה לוגו שלמה ארד, יועץ אסטרטגי למערכות מידע, מרכז רפואי רמת אביב (נורמד)

שלמה ארד, יועץ אסטרטגי למערכות מידע

קיבלתי משימה מהלקוח ליצור אזור אישי מאובטח בו המטופל יוכל לצפות בתוצאות של צילומי ההדמיה אותם הוא עובר אצלנו.

היה חשוב לנו מצד אחד לקצר ככל האפשר את זמן ההמתנה לתשובות ובכך להוריד את מפלס החרדה שכרוך בהמתנה לתשובה הקובעת האם מדובר בממצא חריג או שהכל תקין. ומצד שני לייעל ולהקל על עבודת האדמינסטרציה שהיתה כרוכה בהעברת תשובות פיענוח באופן ידני ללקוחות.
בנוסף רצינו לאפשר גישה לאיזור האישי מכל מקום: מבית הקפה, חוף הים או מהחופשה בקוסטה ריקה.

צוות ר.ר מערכות מידע בראשות דוד סנטר המנכ"ל התגייסו למשימה בכל הכח והקימו מערכת יעילה מלווה בדיווחים מיידים ללקוח אודות סטטוס הפיענוח. בזכות זה עבודת הצוות האדמיניסרטיבי בהקשר של מתן התשובות ללקוח הצטמצמה למינימום ופינתה אותו להתפנות למשימות חשובות יותר.

את כל זאת אנחנו יכולים לעשות היום בזכות המערכת האינטרנטית לצפייה בתשובות דיגיטליות של ר.ר. מערכות מידע.

👍 👍 👍 👍 👍


משוב לוגו מיקי אלדר, מנכ"ל משוב שרותי רנטגן והדמיה

משוב זימון תורים

מוקד זימון התורים שלנו היה עמוס לעייפה, זמן ההמתנה בטלפון למענה של מוקדן גדל ולנו היה חשוב לשפר את חוויית המטופל בהקדם האפשרי.

רצינו לאפשר למטופל להזמין בעצמו תור באתר אינטרנט אישי ומאובטח, לקבל מענה מהיר מהמוקדן שלנו, להעניק הוראות הגעה והנחיות לטיפול בצורה דיגיטלית.
בנוסף, ביקשנו לשלוח הודעת תזכורת לנייד של הלקוח יום לפני הבדיקה.

את כל אלה מאפשרת לנו המערכת של ר.ר. מערכות מידע – בעזרתה שיפרנו משמעותית את השירות שלנו, הגדלנו את רמת שביעות הרצון של הלקוחות והצוות, ואף שיפרנו את שורת הרווח ע"י הקטנת עלויות בצורה משמעותית.

👍 👍 👍 👍 👍


סוניקס הדמיה רפואית לוגו ד"ר ניירוז יאסין, בעלים, סוניקס הדמיה רפואית

סוניקס הדמיה רפואית

ניידות ההדמיה שלנו מסתובבות בכל רחבי ישראל ומעניקות שירות בפריפריה ובמזרח ירושלים. הטכנולוגיה של ר.ר מערכות מידע מאפשרת לנו להעניק שירות מעולה גם באזורים בהם תקשורת האינטרנט אינה מיטבית.

אני עצמי מפענחת את הצילומים מהמשרדים שלנו בת"א בעוד הטכנאים שלנו מסתובבים עם מכשור נייד ובודקים את המטופלים בקופות החולים ובביתם!

אני מרגישה סיפוק רב מכך שיש לנו את היכולת להעניק שירותים דיגיטליים מתקדמים לכל אחד ואחת מלקוחותינו בצורה האופטימלית מבחינתנו.

👍 👍 👍 👍 👍


הצטרפו למאות לקוחות מרוצים של ר.ר מערכות. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.