תוכנת טלמרקטינג מקצועית לניהול המערך השיווקי, תוך שימוש בכלים מתקדמים במיוחד. תוכנה זו מעמידה לרשותך מגוון של כלים לניהול מחלקת השיווק הישיר והיא מותאמת למכון, למרכז הרפואי או לרשת מרפאות.

יתרונותיה של תוכנת טלמרקטינג רפואי:

• איתור לקוח במהירות על פי שדות מזהים והיסטוריית פניות
• סנכרון עם תוכנת ניהול תורים לתפעול מידי בעת סגירת עסקה
• ניתוח סטטיסטי של יעילות פרסום ותפוקת עובדים באמצעות דו"חות וגרפים
• ניהול חכם של פעולות עתידיות בטיפול בלקוח
• ממשק נוח למפרסמים לשליחת פניות מתעניינים ישירות לתוכנה
• שליחת מיילים והדפסת מכתבים מרוכזים מתוך דוחות התוכנה

הכלים הבולטים המוצעים על ידי המערכת:

• ניהול פניות לקוחות פוטנציאליים לפי תחומי התעניינותם ומקורות הגעתם
• תיעוד היסטוריית השיחות ותזכורות עתידיות
• קליטת פניות מתעניינים ישירות לתוכנה דרך פרסומים באינטרנט
• ניהול ומעקב תפוקת עובדים ויעילות מקורות פרסום
• ממשק למערכת הקלטת שיחות
• הפקת דו"חות שיווקיים מתקדמים

חבילת יישומים בסיסית:

תוספות אופציונאליות המשלימות את המערכת ומהוות כלי עזר:

ניהול תוריםניהול פניות לקוח ותהליך המכירה:

תוכנת שיווק רפואי זו מעמידה לרשות המשתמש מסך פניה ראשונית המכיל פרטים דמוגרפים, תחום התעניינות, מקור הגעה ומקבל הפניה. בנוסף, המערכת כוללת כרטיס פניה המכיל את פרטי המטופל, פרטי הגעת המטופל והיועץ המטפל, וזאת עם אפשרות ליצירת אירוע חדש בכרטיס עצמו.

טפסים ייעודיים במערכתניהול תסריטי שיחות באמצעות שאלונים מובנים:

התוכנה מאפשרת בניית שאלוני שביעות רצון ותיעוד סוגי התנגדויות הקשורים לשיווק הרפואי, וזאת באמצעות טבלאות מובנות מהן ניתן לקשר לאירוע בכרטיס הפנייה. בניית תסריטי שיחה מונעים טעויות ומהווים דרך אפקטיבית להתנהלות מול לקוח.

ניהול כוח אדםמעקב יעילות של עובדים:

תוכנת הניהול מציעה מגוון של דו"חות, המציגים פעילות יועצים לפי שעות עבודה ולפי סטטוס תהליך מכירה, החל מההתקשרות הראשונית אל הלקוח ועד לסגירת העסקה. כמו כן, התוכנה מציעה דו"ח יעילות רופאים לפי בדיקות של אבחונים וקביעת טיפולים או ניתוחים לאחר אבחון.

תצוגה והפצת מידע רפואימעקב יעילות מפרסמים ומקורות הגעה:

מעקב אחר מקורות הגעת לקוחות חדשים הינו חלק משמעותי מתהליך השיווק של כל עסק באשר הוא. לכן פיתחנו תוכנה הכוללת דו"חות המציגים מספר פניות שהתקבלו וסגירת עסקאות לפי מקור הגעה.

תזרים מזומניםטבלאות נתונים דינמיות לצורך פילוחים וסטטיסטיקה:

תוכנת הטלמרקטינג בנויה מטבלאות נתונים דמוגרפיים ונתוני חתכים שונים, על מנת לאפשר אחידות בהזנת הנתונים בכרטיסי הפנייה של הלקוחות והפקת דו"חות סטטיסטיים לפי פילוחים דמוגרפיים ונתונים נוספים.

גורמים מבטחיםקליטת פניות מתעניינים ישירות לתוכנה:

תוכנה זו מציעה ממשק נוח, דרכו ניתן להפנות את פרטי המתעניינים מהרשת, ישירות אל התוכנה עצמה. זהו פתרון יעיל ונוח לתפעול, המותאם אל עולם השיווק הרפואי, העושה שימוש נרחב ברשת האינטרנט.

דוחות ניהולייםדו"חות שיווק מתקדמים:

אפשרות להפקת דוחות של לקוחות, לפי קריטריונים וחתכים שונים כגון גיל, אזור גיאוגרפי, סוג התנגדות ועוד. לאחר הפקת הדו"ח ישנה אפשרות באמצעות תבנית HTML או DOC לשלוח מייל או להדפיס מכתב בצורה מרוכזת, כך שכל עותק יכיל פרטי לקוח שונה בהתאם לאלה שבדוח.

חיבור למכשירי בדיקהקישור לתוכנת MedSoft ולתיק רפואי:

הטלמרקטינג הרפואי מסתנכרן עם התוכנה באמצעות טבלאות מקשרות, כך שבעת סגירה עם לקוח על טיפול ניתן לקבוע תור ישירות ליומן הרלוונטי ללא צורך להיכנס לתיק הרפואי.

הצעות מחיר והזמנותממשק לצירוף הקלטת שיחה:

תוכנת ניהול מרפאה של ר.ר מערכות וטכנולוגיות, מאפשרת לצרף הקלטת שיחה לאירוע ספציפי אל כרטיס הפנייה וכך לשמור תיעוד של שיחות רלוונטיות.

אם גם אתם מעוניינים לייעל את המערך השיווקי ולהגדיל את הרווחים, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישת הדגמה.




מאת: