מוצא/ת את עצמך מבזבז/ת שעות ארוכות בניהול הזמנות העסק שלך? מגלה טעויות מיותרות ורוצה להימנע מהן בעתיד? תוכנה לניהול הזמנות תספק לך את כל מה שאת/ה צריך/ה לצורך ניהול חכם ונכון יותר.  

הצלחתו של עסק תלויה בלא מעט פרמטרים, אך בעיקר בהתנהלות חכמה ונכונה. ניהול כל הזמנות העסק באמצעות תוכנה אחת פשוטה, יכול לסייע לא מעט לעסק ובמקביל גם לעזור לחסוך בהוצאות השונות. אם אתה מוצא את עצמך מבזבז לא מעט זמן בניהול הזמנות העסק שלך, ומחפש אחר פתרון שיעזור לך לבצע זאת בצורה טובה יותר – תוכנה זו היא המענה המתאים עבורך. התוכנה, משלבת במסגרתה מגוון של כלים מותאמת לצרכי העסק שלך באופן ישיר וכוללת במסגרתה פתרונות נוספים, ללא תוספת של תשלום. 

ניהול הזמנות לעסק

באמצעות תוכנה לניהול הזמנות תוכל ליהנות מיתרונות רבים

התוכנה מציעה לך יתרונות רבים, והכל משולב בתוכנה אחת בלבד. מהיום אתה לא צריך לעבוד מול כמה תוכנות במקביל. התוכנה תספק לך את כל מה שאתה צריך לצורך ניהול הזמנות העסק שלך ובצורה חכמה וטובה יותר. 

הנה כמה מיתרונותיה של התוכנה:

• מערכת ניהול הזמנות מאפשרת לך לחסוך בעלויות התקשורת.

• המערכת מונעת טעויות העשויות להיווצר בשל רישום ידני של נתונים כמו אי הבנה של הכתב. הכול נעשה באופן ממוחשב, פשוט וללא טעויות. 

• תהליך התאמתה של ההזמנה לצרכיו של הלקוח הינו פשוט וחכם יותר, ומונע טעויות עתידיות. 

• תמחור המוצר המופיע בהזמנה נעשה לפי מרכיביו השונים ובאופן מדויק. 

• תוכנה לניהול הזמנות עוזרת לחסוך בזמן ביצוע ההזמנה עצמה. 

• התוכנה חוסכת בזמן הנדרש לקבלת המוצרים מהספקים.

• באמצעות התוכנה ניתן לבצע הזמנות למלאי או ייצור למלאי אונליין ולעקוב באופן שוטף אחר סטטוס ההזמנה מהספקים. 

ניהול כל ההזמנות בעזרתה של התוכנה חוסך לעסק גם את עלויות התקשורת. אין צורך לבצע מספר פעולות שונות, כמו שליחת פקס, שיחת טלפון לאישור קבלת הפקס וכדומה. את כל הפעולות הנדרשות ניתן לבצע באמצעות תוכנה אחת בלבד ובכמה הקלקות מהירות. בדרך זו ניתן לחסוך בלא מעט כסף ובהוצאות השוטפות של העסק שלך. 

מערכת לניהול הזמנות מונעת טעויות

תוכנת ניהול המלאי מציעה יתרונות נוספים הייעול העבודה. היא חוסכת ממנהל החנות או הסניף טעויות, העשויות להיגרם בעקבות רישום ידני או אי הבנת הרישום או הפקס. טעויות אלו יכולות לעלות לעסק ביוקר ואף לגרום לעיכוב בקבלת המוצר והעברתה של ההזמנה, בסופו של דבר, אל הלקוח. השימוש בתוכנה משפר ומייעל את תהליך ביצוע ההזמנה ומוביל ללקוחות מרוצים יותר, הנהנים ממוצר מתאים, המגיע אליהם בזמן. 

הצגת הנתונים באופן פשוט וברור

השימוש בתוכנה, מעבר להיותו מייעל באופן משמעותי את התנהלותו של העסק, גם פשוט וקל. על גבי מסך נתונים אחד ניתן לראות את כל הפרטים הרלוונטיים להזמנה, כמו מרשם הלקוח (במידה והזמין עדשות), עלותו של המוצר לחנות, עלותו ללקוח ונתונים נוספים. הקלדת הנתונים עצמם נעשית באופן מהיר מאד ועוזרת לך לחסוך בזמן עבודה יקר ובביצוע שיחות טלפון מיותרות. בכל עת שתרצה תוכל לראות את הנתונים הקשורים בהזמנה. גם הספק עצמו חוסך בזמן העבודה, היות והוא מקבל את ההזמנה ישירות למערכת ההזמנות שלו, המתממשקת למערכת שברשותך. העברת הנתונים ובחינתם בקלות רבה משפרת את תהליך העבודה וכאמור גם מונעת טעויות מיותרות. 

מערכת ההזמנות שלנו עוזרת לנהל את העסק בצורה חכמה יותר ובמקביל חוסכת בזמן יקר ובהוצאות השונות של העסק שלך. 

 

מעוניין/ת בפרטים נוספים? השאר/י את פרטיך ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם.
.




מאת: