אם יש לך מכון רפואי או מרפאה בכל תחום שהוא, את/ה ודאי גם יודע/ת עד כמה חשוב לנהל נכון, ובעיקר באופן מקצועי, את מערך זימון התורים.
תוכנת הניהול שלנו, משלבת במסגרתה מערכת לזימון תורים המעמידה לרשותך ולצד הצוות שלך פתרונות נקודתיים בהתאמה מלאה וכלים מתקדמים שיאפשרו לכם לנהל זימון תורים באופן מקוון, פשוט וקל. התוכנה מתממשקת ישירות אל יומן המרפאה או המכון, ומאפשרת לבצע את הזימון בהתאם לזמנים פנויים ביומנים, בהתאם למהות הבדיקה ולרופא הנדרש לבצעה.

יתרונות עסקיים רבים בתוכנה אחתזימון תורים באינטרנט

בעזרת תוכנה לזימון תורים באינטרנט ניתן לשלוט באופן מלא על התנהלותו של המכון או התנהלותה של המרפאה, תוך התייחסות לניהול היומנים בהתאם להגדרות שונות, על פי הצורך, כמו זמני טיפול, הזמנים המוקצים למטפל, סוג הבדיקה ועוד. המערכת מאפשרת לבצע אבחנה מלאה בין תורים, שהוזמנו באופן מקוון, לבין תורים שהוזמנו ישירות במזכירות המכון, המרפאה או מול הרופא המטפל. המערכת מסנכרנת באופן אוטומטי בין סוגי התורים השונים שנקבעו, ומונעת כפילויות וטעויות מיותרות. כמו כן ישנה יכולת לשמור על קשר שוטף עם הלקוחות או עם המטופלים, בעזרתם של כלים שונים, כמו תזכור תורים אוטומטי, הנעשה באמצעות שליחת SMS לפני מועד הביקור, או באמצעות מערכת תזכורת קולית, אותה ניתן לשלב גם כן. כל זאת, ללא תלות בפעילותה של המרפאה או של המכון וללא הצורך בהתקשרות ישירה של צוות המרפאה אל הלקוח. 

חסכון משמעותי בעלויות הניהול השוטף

לצד היתרונות העסקיים הרבים של מערכת זימון תורים מקוון, ניתן גם ליהנות מחסכון משמעותי בעלויות הניהול השוטף. כך זה בא לידי ביטוי:

•    ההתקשרות עם הלקוח מתאפשרת לאורך כל שעות היום, 24/7, ללא תלות בשעות עבודת המכון. 
•    חסכון בעלויות תקשורת מיותרות כמו שיחות טלפון.
•    עלויות חיוב מסרון SMS לתזכור תורים הינה נמוכה מהותית מעלות שיחת טלפון זהה.
•    קיימת אפשרות לחיוב המטופל בעלות התזכור על ידי חיוב חודשי אוטומטי מחברת הסלולר.
•    זימון תורים אפקטיבי מגדיל את הפעילות העסקית ומבטיח שימור לקוחות.במקביל הוא הופך לגורם משמעותי לייעול תהליכי עבודה על ידי הקטנת טעויות ומניעת ביטולים לא מתוכננים.
•    באמצעות זימון תורים מקוון ניתן להעביר מידע ישירות למטופל לביצוע הכנות לבדיקה במידה ונדרש. זימון הכולל הפקת תדפיס הנחיות למטופל במועד הזמנת התור לבדיקה.

יתרונות בשירות ללקוח 

גם הלקוח של המרפאה נהנה מיתרונות הרבים שמציעה מערכת ניהול תורים. יתרונות אשר עוזרים בשימור הלקוח והקפדה על שירות מקצועי ויעיל. הנה כמה מהיתרונות: 
•    הלקוח יכול להזמין תור בכל עת שירצה, ללא תלות בשעות העבודה ופעילותה של המרפאה או פעילותו של המכון. 
•    הזמנת תור באמצעות מערכת תורים מקוונת מאפשרת ללקוח לחסוך בזמן יקר (אין צורך להמתין לנציג שירות, למזכירות וכדומה).
•    ניתן לבצע את הזמנת התור בהתאם ללוח זמניו של הלקוח, תוך התייחסות לתורים הפנויים.
•    הלקוח יכול לקבל תמונת מצב באשר לתורים העתידיים, ובהתאם להחליט מהו המועד הנכון ביותר עבורו. כל זאת, ללא הצורך להתקשר אל המזכירות ולבדוק זאת (למעט במקרים מיוחדים, המחייבים התקשרות ישירה אל המרפאה או אל המכון). 
•    הלקוח נהנה משירות תזכורת אוטומטי באמצעות SMS או אימייל, יומיים לפני מועד הביקור המתוכנן. 

 

מערכת מקוונת זו מאפשרת לבצע את הזימון בצורה קלה ופשוטה ולחסוך בזמן יקר ובהוצאות המרפאה. כדי שגם אתם וגם הלקוחות שלכם תוכלו ליהנות מיתרונותיה הרבים של המערכת, פנו אלינו עוד היום לתיאום פגישת הדגמה.

 




מאת: