מערכת זימון תורים מאפשרת לך לנהל את מערך התורים במרפאה או במכון שלך באופן מקצועי ויעיל יותר, תוך התאמה מלאה לזמנים הפנויים, לכוח האדם הנדרש לביצוע הטיפול או הבדיקה, ובהתייחסות לזמינות חדרי הטיפול ולמכשור הרפואי. המערכת כוללת תצוגת יומן בפורמטים שונים, בהתאם לצרכים הקיימים ובהתאם לקביעתו של המשתמש. היא כוללת תצוגת רבעון, תצוגה של מספר יומנים בו זמנית, תצוגה דו שבועית ועוד. ניתן באמצעותה להפיק רשימת ממתינים, לנהל הודעות קבועות לצוות זימון התורים ולנהל את מנגנון זימון התורים האוטומטי.

מערכת זימון תורים למרפאות

מגוון של יתרונות במערכת אחת

מערכת זימון תורים ויומנים מציעה יתרונות רבים ההופכים אותה לכלי חשוב ומרכזי בהתנהלותה של כל מרפאה או מכון. הנה כמה מן היתרונות הבולטים:

•    קבלת התראות על תורים עתידיים.

•    ניהול ומעקב אחר ביטולי תורים.

•    ניהול תצוגת יומנים ותפוסת חדרים באופן קל ונוח, הכולל שילוב צבעים לניהול זמנים ביומן.

•    ניהול כוח אדם לכל תור, ביקור או טיפול.

למערכת מספר ממשקים עם מערכות שונות אשר מייעלות את העבודה:

•    ממשק דיגיטלי לזימון ממתינים לחדרי הטיפול באמצעות מסך זימון מטופלים.

•    ממשק התקשרות למטופל ישירות מהתור.

•    ממשק למערכת לניהול תזכורים אוטומטיים על ידי מערכת IVR.

•    שילוב למערכת טלמרקטינג ושיווק רפואי.

מערכת זימון תורים משלבת במסגרתה אפשרות לניהול ועדכון חגים ומועדים, מערכת סימונים משוכללת וניהול פורמטים שונים להדפסת רשימות תורים (לרופאים, לאחיות ועוד).

המערכת מציעה גם מספר רב של דוחות בתחום זימון התורים, ניהול היומנים, גרפים, סטטיסטיקות ודוחות ניהוליים המספקים את כל המידע הנדרש לתפעול המרפאה, לרבות הכנסות ובדיקת רווחיות לניהול נכון של המרפאה. ניתן להעביר את הנתונים על ידי ייצואם לאקסל, לצורך ניתוח והפקת גרפים.

התאמה מושלמת לצרכי מרפאתך

•    מודול הדפסת מדבקות וברקודים לתיקי מטופלים, הדמיה, חדרי ניתוח ועוד.

•    הוספת זמנים ליומן באופן מידי ובסנכרון מושלם עם כלל היומנים.

•    שיבוץ אוטומטי של סדרות טיפול ביומנים לאורך תקופת זמן.

•    יכולת ניהול מוקד תורים.

•    ניהול מערכת מחירונים משוכללת הכוללת גם היסטוריית מחירים.

מערכת ניהול תורים מקוונת מספקת פתרון אולטימטיבי לניהול המרפאה. בהיותה חלק בלתי נפרד ממערכותיה של כל מרפאה או של כל מכון, מציעה מערכת זו פתרונות מלאים לזימון תורים וניהול נכון של זמנים. המערכת מספקת אפשרות לכתיבת הערות מנהל בצורה קלה ונוחה ושימוש בתיק רפואי ממוחשב, המכיל את כל המידע הנדרש על המטופל.

פתרונות נוספים, המשלבים בין טכנולוגיה ברמה גבוהה למענה בהתאמה מלאה

יתרון ייחודי וחשוב של מערכת זימון התורים היא האפשרות לשילוב ממשק לבדיקת זכאות מול מכבי ושאילתא דמוגרפית בצורה מאובטחת ונוחה. בנוסף, המערכת מאפשרת ביצוע התחשבנות חודשית מול קופות חולים וגורמים מבטחים בצורה פשוטה קלה ומהירה, ובכך מבטיחה שהכסף שמגיע למכון או למרפאה לא ילך לאיבוד בדרך. המערכת מציעה גם תקשורת ישירה למערכות חיצוניות ולתיקי מטופלים מול מערכת "הקמליון" בבתי החולים," הקליקס" לרופאי קופות החולים ועוד.

החיסכון בכסף והאפשרות להשתמש בכלים ידידותיים וקלים לתפעול, הופכים את המערכת הזו למערכת מתקדמת ויעילה ביותר. המערכת מותאמת לעבודה ללא נייר ומציעה אפשרות לכתיבת הערות ליומן והערות מנהל, אפשרות לסריקת הפניות והתחייבויות למטופל, אפשרות להזנת תמונות למטופל ומסמכי PDF וצירוף מסמכים שונים לתיק המטופל בפורמטים שונים ומגוונים. התנהלותה של המרפאה ללא הצורך בנייר, תוך חיסכון בכוח אדם ושימוש בפתרונות טכנולוגיים רבים, מאפשרים להוזיל את תהליכי העבודה, אך בו זמנית גם להביא לרווחים גבוהים יותר.

 

נשמע לך מעניין? רוצה לקבל פרטים נוספים על מערכת לזימון תורים? אם כן, את/ה מוזמן/ת לפנות אלינו עוד היום לצורך תיאום פגישה וקבלת הצעת מחיר.

מאת: