מערכת ניהול מרפאת בריאות האישה – מערכת אחת עם מגוון כלי ניהול מתקדמים, המסייעים בניהול המרפאה ובייעול תהליך העבודה. מערכת ניהול מרפאת בריאות האישה מתאימה למרכזים רפואיים בסדרי גודל שונים, ומציעה מגוון כלי ניהול. 

תוכנה לניהול מרפאות בריאות האישה משלבת מספר
יתרונות חשובים

  • פשטות בהזנת נתוני הבדיקה
  • הזנת מידע חיוני, הקשור למצבה של המטופלת, מצב הריונה וההיסטוריה הרפואית שלה
  • הדפסת שדות מיזוג ופרטי בדיקה באופן פשוט, נוח וקל
  • דיווח למשרד הבריאות
  • יכולות תמחור ובחינת האפקטיביות המקסימאלית לתהליכי ניתוח

השימושים הייחודיים העיקריים של התוכנה: 

  • שימוש בטפסים ייעודיים כמו לשקיפות עורפית, סקירת טרימסטר ומי שפיר, הנדרשים בכל מרכז לבריאות האישה
  • הזנת נתוני הבדיקה באופן מדויק ופשוט, כולל שימוש בכלי חישוב אוטומטיים לחישוב גיל ההיריון, תאריך US קודם, תאריך וסת אחרונה ותאריך הביוץ
  • פירוט בדיקת הביומטריה העוברית והאנטומיה העוברית של העובר
    כלים שונים, המספקים מענה במקרים של הריון רב עוברי
  • שימוש בשדות מובנים מראש לצורך הזנת נתוני הבדיקה, החוסכים בזמן הקלדה

חבילת יישומים בסיסית:

תוספות אופציונאליות המשלימות את המערכת: 

ניהול תוריםמערכת זימון וניהול תורים

מערכת ניהול מרפאה גניקולוגית המאפשרת לצוות המרפאה לזמן ולקבוע תורים למטופלות באופן פשוט, נוח ואינטואיטיבי. באמצעות המערכת ניתן להדפיס רשימת תורים לרופא, להזין ישירות ליומן הערות שונות הרלוונטיות לטיפול או להליכים השונים שבוצעו וכן לשנות או לבטל את סטאטוס התור.

 

תיק רפואי ממוחשב
ניהול תיק רפואי וארכיון רפואי ממוחשב

המערכת מציעה כלים ממוחשבים מתקדמים ביותר המאפשרים ליצור למטופלות המרפאה תיק רפואי ממוחשב הנשמר בארכיון רפואי ממוחשב. בתיק ניתן לרכז מידע אישי על המטופלת, מידע טיפולי, היסטוריה רפואית, בדיקות שבוצעו, תורים עתידיים ועוד.

טפסים ייעודיים במערכתטפסים ייעודיים מובנים במערכת

המערכת מספקת טפסים הנדרשים לכל מרפאה לבריאות האישה. הזנת המידע בטפסים והדפסתו נעשית באופן פשוט החוסך זמן ומאמצים רבים. הטפסים במערכת מאפשרים להזין מידע בנוגע למצבה של המטופלת, למצבו של העובר ואת תוצאות בדיקות שבוצעו במהלך ההיריון. הטפסים העיקריים המובנים במערכת לצורך תפעול שוטף: טופס סקירת טרימסטר, הכולל פרטים כלליים ורפואיים, ביומטריה עוברית ואנטומיה עוברית, טופס שקיפות עורפית וטופס מי שפיר, הכולל פרטים כמו מועד וסת אחרון, מספר עוברים, CMV ועוד. שימוש בטפסים מובנים במערכת עוזר בהתנהלות חכמה ובריכוז כל המידע במקום אחד.

דוחות ניהוליים
דוחות ניהוליים וייעודיים

המערכת מספקת למשתמשים אפשרות של הפקת והדפסת דוחות סטטיסטיים הנדרשים לצורך מעקב אחר התנהלותה של המרפאה, אחר המטופלות ואחר התחשבנויות מול הגורמים הרלוונטיים ומספקים תמונת מצב עדכנית.

תזכורות תורים
תזכור תורים ועדכוני מידע (
SMS)

באמצעות כלי תזכורת זה ניתן לשלוח באופן אוטומטי תזכורות למטופלות במרפאה על ידי הודעת SMS , הנשלחת ישירות אל הנייד שלהן בנוגע לתורים עתידיים ולמידע רלוונטי באשר לטיפולים השונים שעברו או שצפויות לעבור בעתיד. בדרך זו יכולה המרפאה לחסוך בהוצאות התקשורת ובכוח אדם, ולמנוע שינויים לא מתוכננים בתורים.

תוכנת ניהול מרכז לבריאות האישה, מתאימה למרפאות גדולות וקטנות, מסייעת בהתנהלותה של המרפאה ועוזרת לחסוך כסף רב.

האם גם אתם מעוניינים ליהנות מיתרונותיה הרבים של תוכנה זו?

מוזמנים לפנות אלינו ישירות לצורך תיאום פגישה וקבלת הצעת מחיר. 





יתרונות התוכנה:

• אפשרות להפקת דו"חות, גרפים וסטטיסטיקות בתחום זימון התורים וניהול יומנים

• ניהול רשימת ממתינים בצורה קלה, עם אפשרות לשיבוץ עתידי מהיר ונוח

• יכולת לניהול מלא של מרפאות מתחומים שונים כמו פיזיותרפיה, פסיכולוגיה,

  אודיולוגיה, רפואה אלטרנטיבית, טיפולים קוסמטיים ועוד

• אפשרות לשמירת כל המידע הרפואי של המטופל באופן ממוחשב וללא צורך

   בנייר

מערכת ניהול מרפאת מומחים מעמידה לרשותך מגוון
כלים:

• שימוש בפורמטים שונים להדפסת רשימות תורים (לרופאים, מטפלים ועוד)

• אפשרות לשימוש בסדרות טיפול

• קליטת נתוני בדיקה והפקת סיכומים, חוות דעת וייעוץ

• יכולת תיעוד הפניות לבדיקות, תמונות, מסמכים סרוקים וגיליונות אלקטרוניים

 

תוספות אופציונאליות המשלימות את המערכת: 

אייקון של מערכת לזימון וניהול תורים מערכת אינטראקטיבית לזימון וניהול תורים

תוכנת ניהול מרפאת מומחים מציעה כלי לניהול יומנים ולזימון תורים בהתאם ללוחות הזמנים של הרופאים או המטפלים. המערכת זמינה מסביב לשעון, 24/7, והמטופלים יכולים לתאם תור לטיפול, לייעוץ רפואי ולבדיקה מכל מקום ובכל זמן, ללא תלות בשעות הפעילות של המרפאה עצמה. אפשר לזמן תור ממגוון מכשירים: מחשב אישי בבית או בעבודה, טאבלט, מחשב נייד ומרוב סוגי הסמארטפונים.

בנוסף, המערכת מעמידה לרשותו של המשתמש אפשרות לניהול מספר בלתי מוגבל של יומני בדיקות וטיפולים במקביל, עם אפשרות לגישה מרחוק לנתונים. המערכת מהווה חלק אינטגרלי ממערכת שלמה לניהול המרפאה, היא מספקת פתרונות מלאים המסייעים לתפקודה התקין של המרפאה, ומעבר לכך המערכת כוללת פתרון לסנכרון מלא עם יומן גוגל.

האפשרות של סנכרון ליומן גוגל מציעה לרופאים במרפאה פתרון נוח וידידותי למשתמש לסנכרון התורים ומועדי הבדיקות והטיפולים עם תורים שנרשמו ביומן גוגל. רופאים רבים נעזרים ביומן גוגל בגלל הנוחות שלו, קל להתקין את היומן במובייל או בטאבלט, וניתן לשתף את היומן הקיים עם שאר חברי צוות המרפאה.

המערכת כוללת מודול חדשני לסנכרון דו-כיווני עבור כל חשבון גוגל בנפרד או לסנכרון משותף לכלל היומנים. כך הרופאים לא צריכים להתחבר מרחוק למרפאה או ליצור קשר עם הפקידה כדי לברר מתי הם יכולים לקבל את המטופל במרפאה. באמצעות המערכת לזימון וניהול תורים אפשר לסנכרן את היומן בקליק מהיר, ויש אפשרות להגדיר הרשאות, להוסיף ולערוך אירועים שונים.

אייקון של תיק רפואי ממוחשבניהול תיק רפואי ממוחשב

התוכנה מספקת מידע רחב ומושלם לגבי המטופל, המתועד בתיק ממוחשב, ונשמר ישירות בתוך ארכיון מאובטח. תיק זה כולל פרטים דמוגרפיים, פרטים אישיים, פרטי הפניה, גיליון אישי, רגישויות, תורים עתידים, תיעוד תורים קודמים, היסטוריה רפואית ופירוט פעולות כספיות לכל מטופל, כולל יתרות כספים שעליו לשלם. את כל המידע ניתן להדפיס ואף לצרף לו תמונות, אבחונים והכוונה לייעוץ.

אייקון של שאלונים דינמיים לאבחון ולטיפוליםשאלונים דינמיים לאבחון ולטיפולים

המערכת כוללת בין היתר מודול מתקדם המאפשר לצוות המרפאה להכין שאלונים דינמיים למטרת אבחון וטיפול. מטופלים יכולים לקבל שאלון למילוי כדי להקל על עבודת הרופאים, המטופלים יכולים גם לחתום על הסכמות בהתאם לצורך, להעביר מידע רפואי רלוונטי הנחוץ לצוות המרפאה, ולמלא שאלונים כלליים לצורך עדכון פרטים ומידע במערכת המחשוב של המרפאה.

יודגש כי תכנון והקמת השאלונים הדינמיים, לרבות שליחתם למטופלים ומילוי הפרטים על ידי לקוחות המרפאה – כל אלו ועוד מבוצעים בעזרת המערכת המקוונת, וכך המרפאה חוסכת עלויות, משפרת את השירות, זוכה לבידול מהמתחרים ומציעה שירות חדשני ומתקדם.

אייקון של תזמון ושליטה בטלפוןתזמון ושליטה בטלפון החכם

אחד היתרונות החשובים של המערכת הוא נושא התזמון והשליטה באמצעות הטלפון החכם. המערכת מספקת פתרון טכנולוגי מתקדם לתזמון תורים למטופלים, לשליטה פרטנית בלו"ז, לשליטה מרחוק בתפעול המרפאה או הקליניקה, לעיון בסיכומי ביקור, בדיקה, טיפול ו/או ניתוח, ולהפקת מרשמים ושליחת מסמכים נוספים ישירות לטלפון הנייד.

אייקון של דוחות ניהולייםדו"חות ניהוליים וייעודיים

התוכנה מספקת פתרונות לניהול המרפאה, תוך התאמה מלאה לצרכי המשתמש. המערכת מכילה מגוון רב של דו"חות המכסים כל היבט במרפאה עצמה, החל מפעילות פקידת הקבלה ויעילותה בעבודה, ועד לדו"חות רבים ומגוונים המספקים תמונה רחבה וכוללת ומהווים כלי ניהולי חשוב. המערכת מספקת גם מידע על הכנסות והוצאות, רווחיות המרפאה, דו"חות מנהלים, פירוט טיפולים למטופל ודו"חות ייעודיים נוספים. ניתן לייצא את הדו"חות שהופקו לאקסל, להפיק גרפים ולנתח את הנתונים בצורה פשוטה ונוחה.

אייקון של גורמים מבטחיםהעברת תשובות והתחשבנויות מול גורמים מבטחים

מערכת זו מעבירה תשובות באופן מאובטח לקופות חולים כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת. תשובות אלו מגיעות ישירות לרופאים המפנים ולמרפאות הקופה באמצעות כספת מאובטחת. בנוסף, למערכת ישנה יכולת פשוטה לנהל התחשבנות חודשית מול גורמים מבטחים ובכך להבטיח החזרי כספים מידי חודש מקופות חולים ומחברות הביטוח.

אייקון של העברת תשובות ואבחוניםהעברת תשובות ואבחונים

מערכת לניהול מרפאת מומחים מייעלת ומשפרת את העבודה במרפאה, באמצעות התוכנה ניתן להעביר תשובות, תוצאות בדיקות ואבחונים למטופל באמצעות אתר אינטרנט מאובטח. המטופלים זוכים לשירות חדשני המתאים לרוח התקופה, במקום להתקשר למרפאה או להגיע פיסית לרופא. המטופל מקבל תשובות ותוצאות אבחונים בהקדם, והוא יכול לקרוא את המידע באתר המאובטח ללא חשש מזליגת נתונים והגעתם למקומות לא רצויים.

אייקון של תזכורות תורים

תזכור תורים ועדכוני מידע (SMS)

מערכת ייחודית השולחת תזכורת את המטופלים באמצעות SMS אוטומטי לגבי מועד ופרטי התור, ללא צורך בהתערבות כוח אדם. המערכת יודעת לשמר את המטופל על ידי שליחת SMS ממוקד ולהחזירו למרפאה לטיפול חוזר. המערכת עובדת בשילוב ממשק לחברות (יוניסל, אפקט, פון-פלוס) ועוזרת לחסוך בהוצאות המרפאה, הן על ידי חסכון בעלויות ההתקשרות הטלפוניות והן על ידי חסכון בזמן יקר של כוח אדם.

תוכנת ניהול מרפאת מומחים מספקת לך את המענה המושלם לניהול המרפאה שלך. חשוב להדגיש כי זו מערכת המציעה זמינות 24/7, המטופלים יכולים לזמן תור בכל שעה ומכל מקום, באמצעות מגוון מכשירים, לרבות טלפון חכם. החל משלב הפנייה הראשונה, יוצמד לך מנהל פרויקט אישי שיעזור לך ליישם באופן מלא את הכלים השונים המוצעים במערכת, ויתאימם לצרכיה של המרפאה עצמה. התוכנה כוללת פיתוחים ייחודיים, המתאימים לתחומי עיסוק שונים ולדרישות מקצועיות מגוונות ומהווה פתרון יעיל במיוחד עבור ניהול מרפאה.

נשמע לך מעניין? אתה מוזמן לפנות אלינו עוד היום, לצורך הדגמה וקבלת הצעת מחיר.