מודול תוכנה מתקדם לתיעוד טיפולים אסתטיים, כלים מקצועיים ופתרונות תוכנה שונים המותאמים לתחום האסתטיקה.

מערכת ניהול מכוני אסתטיקה מציעה לך מגוון פתרונות, תחת מטריה אחת

• שימוש בסדרות טיפול
• מעקב אחר יתרות כספים
• התראות לפני טיפול אחרון בסדרה
• מגוון כלים לשימור לקוחות קיימים ושיווק ללקוחות חדשים או פוטנציאליים

היתרונות הבולטים של תוכנת ניהול מרפאות אסתטיקה

  •  שימוש בהצעות מחיר וניהול עסקאות
  • אפשרות להוספת תמונות, סריקות ומסמכים בפורמטים שונים
  • ניהול מעקב הכנסות והוצאות בצורה פשוטה וברורה
  • ניהול רווחים ומעקב אחר עמידה ביעדים

חבילת יישומים בסיסית:

תוספות אופציונאליות המשלימות את המערכת:

ניהול תוריםמערכת זימון וניהול תורים

תוכנת ניהול מכוני אסתטיקה מציעה מנגנון שיבוץ תורים יעיל וקל לתפעול. בנוסף, היא מאפשרת ניהול יומנים, זימון וקביעת תורים ללקוחות המכון בהתאם לזמני העבודה של המטפלים או זמינותם של חדרי הטיפול, וכן ניהול רשימת ממתינים. השימוש בתוכנה מאפשר שיבוץ תורים באופן קל ונוח, גמישות רבה בקביעת לוחות הזמנים ומעקב שוטף אחר המתנהל במכון.

תיק רפואי ממוחשב

ניהול תיק רפואי ממוחשב

בעזרת התוכנה ניתן לנהל את תיקו הרפואי של הלקוח באופן ממוחשב, כולל: פרטים דמוגרפים, היסטוריה רפואית, היסטוריית טיפולים וסדרות טיפול. התיק הרפואי נשמר בארכיון מסודר המאפשר גישה נוחה ושליפה מהירה של הפרטים השונים, המופיעים בו.

טפסים ייעודיים במערכת

הפקת דו"חות ניהוליים וייעודיים 

מערכת הניהול מכילה מגוון של דו"חות, המספקים תמונה כוללת על פעילות המכון ומהווים כלי חשוב ומרכזי במסגרת ניהולו. באמצעות התוכנה ניתן להפיק דו"חות תשלומים לרופאים וליועצים ותקבולים על טיפולים או הליכים שונים שבוצעו, דו"חות סטטיסטיים על פרטי המטופל והטיפולים האסתטיים השונים שקיבל, דו"חות הכנסות והוצאות, דו"חות מנהלים, דו"ח פירוט טיפולים, חיובים מול מערכת גביה ועוד.

הצעות מחיר והזמנות

הצעות מחיר והזמנות

ניהול מכוני אסתטיקה דורש הפקת הצעות מחיר על בסיס יומיומי, בעזרתה של תוכנת הניהול ניתן לייצר הצעות מחיר, המותאמות לעבודה השוטפת במכון. דרך הצעת המחיר למטופל ניתן לשקלל הנחות בדרך מתקדמת וחכמה, על סמך מספר סגירות שבוצעו בפועל לאותו מטופל מאותו גורם מבטח, ובאופן זה משלימות את מחיר סגירת הניתוח באופן אוטומטי. ניהול ממוחשב של הצעות המחיר מונע טעויות אנוש בתמחור ומבטיח הצעות מחיר משתלמות למכון.

תזכורות תורים

תזכור תורים ועדכוני מידע (SMS)

התוכנה כוללת מערכת מתקדמת, העובדת בממשק מיוחד עם חברות יוניסל, אפקטופון-פלוס, ושולחת תזכורות למטופלים באמצעות SMS אוטומטי לגבי מועד ופרטי התור, במקום להתקשר אליו באופן ישיר. המערכת מספקת, באמצעות שימוש ב–SMS כלים אפקטיביים לשיווק ופנייה למטופלים באופן פשוט ונוח, ובדרך המייעלת את פעילות המכון ומגדילה באופן חד משמעי את רווחיו.

בעת תחרות רבה בין מכוני האסתטיקה ובין המרכזים הרפואיים השונים, חשוב להפוך את המכון שלכם לרווחי ומשתלם על ידי ייעול תהליכי עבודה במכון, צמצום ההוצאות והגדלת מספר הלקוחות. באמצעות מערכת יעילה, מתקדמת ואיכותית, תוכלו, מצד אחד, לחסוך בהוצאות המכון, ומצד שני, להגדיל את הרווחים הכספיים באופן משמעותי.
הייחודיות של תוכנת ניהול מרפאה למכונים אסתטיים היא בהתאמה המלאה לנישת האסתטיקה בזכות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים אשר נותנים מענה מקצועי לכל צרכיו של המכון ומהווים כלי שיווקי יעיל המחזיר את המטופלים לטיפול נוספים.

כדי שגם את/ה תוכל/י ליהנות ממגוון הכלים של התוכנה וכדי שתוכל/י, במקביל, גם לחסוך בהוצאות השונות, פנו אלינו עוד היום לקבלת הדגמה והצעת מחיר.




מאת: