יתרונות התוכנה:

• אפשרות להפקת דו"חות, גרפים וסטטיסטיקות בתחום זימון התורים וניהול יומנים

• ניהול רשימת ממתינים בצורה קלה, עם אפשרות לשיבוץ עתידי מהיר ונוח

• יכולת לניהול מלא של מרפאות מתחומים שונים כגון: פיזיותרפיה, פסיכולוגיה, אודיולוגיה, רפואה אלטרנטיבית, טיפולים קוסמטיים ועוד

• אפשרות לשמירת כל המידע הרפואי של המטופל באופן ממוחשב וללא צורך בנייר

מערכת ניהול מרפאת מומחים עם מגוון
כלים:

• שימוש בפורמטים שונים להדפסת רשימות תורים (לרופאים, מטפלים ועוד)

• אפשרות לשימוש בסדרות טיפול

• קליטת נתוני בדיקה והפקת סיכומים, חוות דעת וייעוץ

• יכולת תיעוד הפניות לבדיקות, תמונות, מסמכים סרוקים וגיליונות אלקטרוניים

 

חבילת יישומים בסיסית:

תוספות אופציונאליות המשלימות את המערכת: 

אייקון מערכת אינטראקטיבית לזימון וניהול תורים מערכת אינטראקטיבית לזימון וניהול תורים

תוכנת ניהול מרפאת מומחים מציעה כלי לניהול יומנים ולזימון תורים בהתאם לזמני העבודה של הרופאים או המטפלים.

המערכת זמינה מסביב לשעון, 24/7, והמטופלים יכולים לתאם תור לטיפול, לייעוץ רפואי ולבדיקה מכל מקום ובכל זמן, ללא תלות בשעות הפעילות של המרפאה עצמה. אפשר לזמן תור ממגוון מכשירים כגון: מחשב אישי בבית או בעבודה, טאבלט, מחשב נייד ומרוב סוגי הסמארטפונים.

בנוסף, המערכת מעמידה לרשותו של המשתמש אפשרות לניהול מספר בלתי מוגבל של יומני בדיקות וטיפולים במקביל, עם אפשרות לגישה מרחוק לנתונים.

המערכת מהווה חלק אינטגרלי ממערכת שלמה לניהול המרפאה, היא מספקת פתרונות מלאים המסייעים לתפקודה התקין של המרפאה, ומעבר לכך כוללת גם פתרון לסנכרון מלא עם יומן גוגל.

האפשרות של סנכרון ליומן גוגל מציעה לרופאים במרפאה פתרון נוח וידידותי למשתמש, לצורך סנכרון התורים ומועדי הבדיקות והטיפולים עם תורים שנרשמו ביומן גוגל. רופאים רבים נעזרים ביומן גוגל בגלל הנוחות שלו, קל להתקין אותו במובייל או בטאבלט, וניתן לשתף את היומן הקיים עם שאר חברי צוות המרפאה.

המערכת כוללת מודול חדשני לסנכרון דו-כיווני עבור כל חשבון גוגל בנפרד או לסנכרון משותף לכלל היומנים. כך, הרופאים לא צריכים להתחבר מרחוק למרפאה או ליצור קשר עם הפקידה כדי לברר מתי הם יכולים לקבל את המטופל במרפאה.

באמצעות המערכת לזימון וניהול תורים ניתן לסנכרן את היומן בקליק מהיר, ויש אפשרות להגדיר הרשאות, להוסיף ולערוך אירועים שונים.

אייקון תיק רפואי ממוחשבניהול תיק רפואי ממוחשב

התוכנה מספקת מידע נרחב לגבי המטופל, המתועד בתיק ממוחשב, ונשמר ישירות בתוך ארכיון מאובטח. תיק זה כולל פרטים דמוגרפיים ואישיים, פרטי הפנייה, גיליון אישי, רגישויות, תורים עתידים, תיעוד תורים קודמים, היסטוריה רפואית ופירוט פעולות כספיות לכל מטופל, כולל יתרות כספים שעליו לשלם. את כל המידע ניתן להדפיס ואף לצרף לו תמונות, אבחונים והכוונה לייעוץ.

אייקון של שאלון דינמי לאבחון ולטיפוליםשאלונים דינמיים לאבחון ולטיפולים

המערכת כוללת בין היתר מודול מתקדם המאפשר לצוות המרפאה להכין שאלונים דינמיים למטרת אבחון וטיפול. מטופלים יכולים לקבל מראש שאלון למילוי כדי להקל על עבודת הרופאים, המטופלים יכולים גם לחתום על הסכמות בהתאם לצורך, להעביר מידע רפואי רלוונטי הנחוץ לצוות המרפאה, ולמלא שאלונים כלליים לצורך עדכון פרטים ומידע במערכת המחשוב של המרפאה. יודגש כי תכנון והקמת השאלונים הדינמיים, לרבות שליחתם למטופלים ומילוי הפרטים על ידי לקוחות                                      המרפאה – כל אלו ועוד מבוצעים בעזרת המערכת המקוונת, וכך המרפאה חוסכת בעלויות, משפרת את                                    השירות, זוכה לבידול מהמתחרים ומציעה שירות חדשני ומתקדם.

אייקון של תזמון ושליטה בטלפון החכםתזמון ושליטה בטלפון החכם

אחד היתרונות החשובים של המערכת הוא נושא התזמון והשליטה באמצעות הטלפון החכם. המערכת מספקת פתרון טכנולוגי מתקדם לתזמון תורים למטופלים, לשליטה פרטנית בלו"ז, לשליטה מרחוק בתפעול המרפאה או הקליניקה, לעיון בסיכומי ביקור, בדיקה, טיפול ו/או ניתוח, ולהפקת מרשמים ושליחת מסמכים נוספים ישירות לטלפון הנייד.

אייקון של דוחות ניהולייםדו"חות ניהוליים וייעודיים

התוכנה מספקת פתרונות לניהול המרפאה, תוך התאמה מלאה לצרכי המשתמש. המערכת מכילה מגוון רב של דו"חות המכסים כל היבט והיבט במרפאה עצמה, החל מפעילות פקיד/ת הקבלה ויעילותם בעבודה, ועד לדו"חות רבים ומגוונים המספקים תמונה רחבה וכוללת ומהווים כלי ניהולי חשוב. המערכת מספקת גם מידע על הכנסות והוצאות, רווחיות המרפאה,  דו"חות מנהלים, פירוט טיפולים למטופל ודו"חות ייעודיים נוספים.

ניתן לייצא את הדו"חות שהופקו לאקסל, להפיק גרפים ולנתח את הנתונים בצורה פשוטה ונוחה.

אייקון של גורמים מבטחיםהעברת תשובות והתחשבנויות מול גורמים מבטחים

המערכת מעבירה תשובות באופן מאובטח לקופות החולים: כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת. תשובות אלו מגיעות ישירות לרופאים המפנים ולמרפאות הקופה באמצעות כספת מאובטחת. בנוסף, למערכת יש יכולת פשוטה לנהל התחשבנות חודשית מול הגורמים המבטחים ובכך להבטיח החזרי כספים מידי חודש מקופות החולים ומחברות הביטוח.

אייקון של צ'טהעברת תשובות ואבחונים

מערכת לניהול מרפאת מומחים מייעלת ומשפרת את העבודה במרפאה. באמצעות התוכנה ניתן להעביר למטופל באמצעות אתר אינטרנט מאובטח תשובות, תוצאות בדיקות ואבחונים. המטופלים זוכים לשירות יעיל, כך שבמקום להתקשר למרפאה או להגיע פיסית לרופא, המטופל מקבל תשובות ותוצאות אבחונים בהקדם, והוא יכול לקרוא את המידע באתר המאובטח ללא חשש מזליגת נתונים והגעתם למקומות לא                                      רצויים.

אייקון של תזכור תורים ועדכוני מידע

תזכור תורים ועדכוני מידע (SMS)

מערכת ייחודית השולחת תזכורת אל המטופלים באמצעות SMS אוטומטי בנוגע למועד ופרטי התור, ללא צורך בהתערבות כוח אדם. המערכת יודעת לשמר את המטופל על ידי שליחת SMS ממוקד ולהחזירו למרפאה לטיפול חוזר. המערכת עובדת בשילוב ממשק לחברות (יוניסל, אפקט, פון-פלוס) ועוזרת לחסוך בהוצאות המרפאה, הן על ידי חסכון בעלויות ההתקשרות הטלפוניות והן על ידי חסכון בזמן יקר של כוח אדם.

תוכנת ניהול מרפאת מומחים מספקת לך את המענה המושלם לניהול המרפאה שלך. חשוב להדגיש כי זו מערכת המציעה זמינות 24/7, המטופלים יכולים לזמן תור בכל שעה ומכל מקום, באמצעות מגוון מכשירים, לרבות טלפון חכם.

החל משלב הפנייה הראשונה, יוצמד לך מנהל פרויקט אישי שיעזור לך ליישם באופן מלא את הכלים השונים המוצעים במערכת, ויתאימם לצרכיה של המרפאה עצמה. התוכנה כוללת ומתעדכנת תמידית בפיתוחים ייחודיים, המתאימים לתחומי עיסוק שונים ולדרישות מקצועיות מגוונות ומהווה פתרון יעיל במיוחד עבור ניהול מרפאה.

נשמע מעניין? פנו אלינו עוד היום, לצורך הדגמה וקבלת הצעת מחיר.