תמיכה טכנית לרופא ולצוות המרפאה

תוכנת ניהול מרפאה מאפשרת לרופא, מנהל המרפאה, ולעיתים גם לצוות עובדיו, להתנהל בצורה חכמה ונכונה יותר, וכמו כן, לייעל את תהליך העבודה כולו באופן משמעותי וליהנות במקביל מכלי ניהול מגוונים הנדרשים לרופא וגם לצוות ביום יום. לתוכנה זו נלווים שירותי תמיכה טכנית, העומדים לרשותה של המרפאה בכל עת. שירותי תמיכה אלה מאפשרים לרופא ולצוות עובדיו מענה בהתאמה מלאה וטיפול נקודתי בתקלות שונות, במידה ואלו צצות.

Group of successful medical team

אז, למה דווקא תוכנה לניהול מרפאה?

תוכנת ניהול מרפאה המתאימה למרפאות בכל סדר גודל ובכל תחום, מאפשרת למנהל המרפאה ולצוות עובדיה ליהנות מפתרון המכוון באופן מלא לצרכי המרפאה ולצרכי העובדים. התוכנה מסייעת להתנהלותן של מרפאות פעילות, גדולות מאד, שבהן עובדים מספר רופאים, אולם לא רק. היא יכולה להתאים גם למרפאות פרטיות קטנות, מרפאות שאותן מנהל רופא אחד כשלצידו צוות מצומצם של עובדים. התוכנה מספקת מבחר של כלים חשובים העומדים לרשות הצוות, כלים בעזרתם ניתן לנהל את המרפאה ולבצע בה את העבודה היום יומית בצורה יעילה וטובה יותר.

כמו כן, תוכנה לניהול מרפאה יכולה לספק מענה מדויק לתחומי התמחות שונים כמו מרפאות עיניים, מרפאות בריאות האישה, מרפאות המציעות טיפולים אסתטיים שונים ועוד. התוכנה מותאמת טכנית לצרכיה של המרפאה, לאילוצים הרפואיים, לבדיקות ולטיפולים של כל תחום ולצרכיו של צוות העובדים בה ובכך מאפשרת לייעל את תהליך העבודה ואף גם לשפר אותו. בעזרת התוכנה ניתן לעקוב אחר רישום וקבלת מטופלים, לנהל תורים, לנהל את גיליונות המטופלים, לרבות הטיפולים השונים שעברו, האבחנות שבוצעו ועוד, וגם להפיק דו"חות חשובים הקשורים לאופן ניהול המרפאה. באמצעות התוכנה ניתן להוציא באופן מיידי טפסים שונים, הנדרשים כחלק בלתי נפרד מהתנהלותה של המרפאה וגם לבנות פורמט של טפסים חדשים בהתאם לדרישה.

חשיבותה של התמיכה

כשבוחרים תוכנת ניהול מרפאה חשוב להתייחס לעניין התמיכה ולתת לו דגש רב. מתן שירותי תמיכה מהיר על ידי בית התוכנה הינו פרמטר מרכזי וחשוב בעת בחירת התוכנה ומומלץ לבחון אותו לעומק לפני קבלת ההחלטה. שירותי התמיכה מאפשרים לרופאים וגם לצוות לעבוד בצורה טובה יותר עם מערכת הניהול ולקבל מענה מהיר ומקצועי מאד במקרים של תקלות וכמובן בתקופה הקריטית של הטמעת התוכנה במרפאה.

צוות התמיכה צריך לתת מענה למכלול של תקלות ושאלות הנגרמות מסיבות שונות כמו שימוש לא נכון בתוכנה ובעיקר בכלים השונים שהיא מציעה, בעיות טכנית שעלולות לצוץ ועוד. בחירה בבית תוכנה שאינו מציע תמיכה עלולה לעלות לעסק ביוקר – בין אם הבזבוז מתבטא בזמן שבו הצוות נאלץ להקדיש במציאת פתרון ובין אם הדבר מתבטא בתסכול של העובדים או שימוש חלקי בפונקציות שהתוכנה מציעה בשל חוסר ידע (בהתאם לכך, ניצול השימוש בתוכנה לא יענה על הפוטנציאל של התוכנה בייעול העסק). השירות ניתן על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים מאד, המכירים היטב את התוכנה ואת הכלים השונים שבה. לאחר קבלת השירות והטיפול בתקלה, בין אם טלפונית או בכל דרך אחרת, ניתן לשוב ולהשתמש בה ללא כל דאגה וליהנות משלל יתרונותיה.