ניהול משלוחים והסינרגיה לתוכנה לניהול מרכז רפואי באמצעות "פאקסי"

ניהול מרכז רפואי

תוכנה לניהול מרכז רפואי מעמידה לרשות הלקוח והמשתמשים מגוון כלים מתקדמים כמו ניהול תיק רפואי ממוחשב, מערכת לזימון ולניהול תורים, מערכת כספים ומלאי (אופציונלי) דוחות ייעודיים וניהוליים ועוד. מרכזי רפואה וקליניקות פרטיות זקוקים לכלי ניהול מרפאה זמין מסביב לשעון עם ממשקים נוחים ופתרונות מתקדמים טכנולוגית לניהול יעיל ולתפקוד תקין.

מאחר ומרכזי רפואה ומרפאות מומחים תלויים לא מעט במשלוחים מהירים של תוצאות בדיקות מעבדה וצילומים שנעשו במכוני הדמיה שונים נדרש פתרון טכנולוגי לניהול המשלוחים באמצעות תוכנה לניהול קליניקה או תוכנה לניהול מרכז רפואי. הפתרון המומלץ הוא סינרגיה בין התוכנה למערכת פאקסי – הפלטפורמה היחידה בישראל לניהול הוליסטי של המשלוחים המהירים.

פלטפורמה מתקדמת לניהול המשלוחים

פאקסי היא פלטפורמה ממוחשבת וחדשנית המאפשרת למרכזי רפואה ולמרפאות מומחים להוציא ולהזמין שליחויות בדרך נוחה ומהירה, וליהנות משירות מהיר וממחירים זולים יותר בהשוואה לעלויות של חברות השילוח השונות. 

חשוב להדגיש כי פאקסי היא לא חברת שליחויות, החברה מציעה פלטפורמה ממוחשבת עם ממשקי API וחיבור מהיר ומיידי לתוכנה לניהול מרכז רפואי. הפלטפורמה החדשנית של פאקסי מאפשרת לכל מרכז רפואי, קליניקה פרטית או מרפאת מומחים לקבל שירותי שליחויות ללא צורך בעיסוק בלוגיסטיקה, כולל אפשרות לשליחויות מהירות מהיום להיום או מהיום למחר.

מדוע כדאי להטמיע את רכיב פאקסי בתוכנת ניהול מרפאה?

שירות השליחויות של פאקסי מבוסס על שליחים חברתיים ובעלי תודעת שירות גבוהה. באמצעות הפלטפורמה הממוחשבת מזמינים או מוציאים שליחויות מהמרכז הרפואי או מהמרפאה במהירות ובלי להתעסק בלוגיסטיקה של המשלוח. מאחר ומרכזי רפואה ומרפאות מומחים מנהלים לא מעט שליחויות על בסיסי יום יומי, הפלטפורמה של פאקסי מסייעת לצוות לנהל את השליחויות באמצעות הרכיב המוטמע באתר או בתוכנת ניהול מרפאה, ולמעשה הצוות אינו צריך להתמודד עם הלוגיסטיקה של השליחויות וכך חוסכים הרבה מאוד זמן וכסף, והצוות יכול להתמקד בתפקידיו.

באמצעות פלטפורמת פאקסי חוסכים הוצאות ועלויות רבות במרכז הרפואי או במרפאה, אין צורך להעסיק מנהל לוגיסטי המטפל בכל נושא השליחויות, הפקידות לא צריכות להתעסק בלוגיסטיקה המורכבת של השליחויות, ובנוסף זוכים לשירות מהיר יותר מהרגיל ולשליחויות זולות יותר, לכן מעבר לנוחות חוסכים הרבה מאוד כסף.

כדאי לדעת כי רוב מרכזי הרפואה והמרפאות מבצעים את השליחויות באמצעות חברות המתמחות בשליחות רפואית בגלל הזמינות והדחיפות הנדרשת עבורם. שילוח מהיר, אמין וזמין הוא שירות הכרחי למרכזי הרפואה, במיוחד כיום כאשר יש עומס רב על הצוותים הרפואיים ואנשי המקצוע במרפאות ובמכוני האבחון וההדמיה.

כל מרכז רפואי זקוק לשליחויות מהירות ומיידיות של תוצאות בדיקות רפואיות, צילומים שונים, מדיות דיגיטליות עם חומר רפואי דיסקרטי, מסמכים רפואיים, אישורים רפואיים וכדומה. באמצעות פאקסי ניתן לבצע שליחויות גם של ציוד רפואי ללקוחות, זהו שירות חדשני ואיכותי המתאים לרוח התקופה כאשר עולם הרפואה עובר להיות היברידי ומציע שירותי רפואה מרחוק בגלל החשש מהידבקות בנגיף הקורונה.

שליחות רפואית חייבת להיות מהירה, בדרך כלל הרופאים זקוקים לתוצאות הבדיקות מהמעבדות וממכוני ההדמיה כבר באותו יום כדי לספק שירות רפואי מיטבי ומיידי למטופלים. אם צוות המרכז הרפואי נדרש להתמודד עם הלוגיסטיקה של השליחויות עלולים לסבול מאובדן שליטה בניהול המשלוחים בגלל העומס הרב, לכן כדאי להטמיע את רכיב פאקסי בתוך תוכנה לניהול מרכז רפואי וכך האחריות הלוגיסטית על השליחויות הרפואיות מטופלת על ידי צוות מקצועי ומערך שליחים המחויב לשירות מהיר, זמין, דיסקרטי ואמין, והמרכז הרפואי חוסך גם בעלויות המשלוחים וכמובן בעלויות כוח אדם.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.