ניהול התורים במרפאה בקלות וביעילות

אחות במרפאה מטפלת בתורים באמצעות מחשב

בעלי מרפאות ומכונים רפואיים מתמודדים מדי יום עם אתגרים מורכבים שונים, עליהם לנהל את העסק במקצועיות ולספק שירות מתקדם וחדשני למטופלים. באמצעות מערכת זימון תורים ניתן לשפר משמעותית את עבודתם של הרופאים והצוות הרפואי והאדמיניסטרטיבי במקום, לחסוך עלויות רבות כמו הוצאות דפוס, ציוד משרדי (נייר וכדומה) וכוח אדם. כמו כן, מערכת ניהול תורים משפרת את השירות ללקוחות ומאפשרת להם לזמן תור במועד הנוח עבורם, ללא צורך להתקשר למרפאה בשעות הפעילות ולהמתין זמן רב עד למענה אנושי.

איזה יישומים כלולים במערכת לניהול ולזימון תורים?

מערכת זימון תורים היא פיתוח של בית תוכנה המתמחה בפיתוח מערכות, תוכנות ויישומים לתחומי הרפואה, המערכת כוללת מגוון כלים ניהוליים וייעודיים לניהול ולזימון תורים, עם שדרוגים שונים כמו אפשרות לזימון תורים מקוון. מערכת ניהול תורים כוללת בין השאר את היישומים הבאים:

  • ניהול יומן ממוחשב לכל אחד מחברי צוות המרפאה
  • מחולל דוחות ניהוליים וייעודיים בהתאמה לצורכי המרפאה וחברי הצוות
  • הפצת מידע רפואי ומסמכי התחשבנות לגורמים מבטחים, לקופות חולים ולגופים אחרים
  • שליחת תזכורת אוטומטית ועדכוני מידע באמצעות הודעות טקסט למטופלים
  • ניהול תיק רפואי ממוחשב כולל ארכיון מתקדם עם הגנות
  • ניהול הרשאות בהתאם לצורך ולהגברת אבטחת המידע ומניעת זליגתו

את המערכת אפשר לשדרג עם יישומים מתקדמים וחדשניים כמו מערכת זימון תורים מקוונת, מערכת לניהול מלאי וכספים, ממשק דיגיטלי אינטראקטיבי לתצוגת התורים במרפאה על גבי מסכי טלוויזיה, עם אפשרות לשילוב פרסומות ומידע רלוונטי אחר.

מהם היתרונות של מערכת לזימון תורים למרפאה?

בעבר הלא רחוק נאלצו מטופלים לקבוע תור באמצעות שיחת טלפון, לעתים הלקוח המתין זמן רב עד למענה אנושי במרפאה, דבר העשוי לגרום לנטישת לקוחות ולחוסר שביעות רצון מצד המטופלים. כמו כן, לקוחות המרפאה נאלצו להתקשר למקום כדי לקבוע או לשנות תור למועד אחר רק במהלך שעות הפעילות של המרפאה, לרוב בין השעות 09:00-17:00, כאשר הלקוח נמצא בעבודה, בלימודים או בסידורים ומתקשה למצוא זמן פנוי לשיחה.

באמצעות מערכת זימון תורים משפרים את השירות ללקוחות המרפאה, בהתאם לנוחותם ולזמן הפנוי שלהם. זהו שירות חדשני וחשוב עבור המרפאה, הלקוחות מרוצים מהמערכת המתקדמת שמאפשרת להם לקבוע תור בקלות ובמהירות ללא זמן המתנה ארוך.

לכן, כדאי לשדרג את המערכת עם אפשרות לזימון תורים מקוון, כלומר הלקוח יכול לקבוע או לשנות את התור באתר אינטרנט ייעודי הזמין עבורו 24 שעות ביממה. ניתן להתחבר למערכת המקוונת באמצעות מכשירים שונים כמו מחשב, טאבלט או סמארטפון, וניתן להתחבר למערכת מכל מקום בעולם, גם במהלך חופשה בארץ או בחו"ל.

מערכת זימון תורים מציעה עוד יתרונות רבים וחשובים למרפאה כגון:

  • חיסכון בכוח אדם
  • חיסכון במשאבים, לרבות נייר, דיו וכדומה
  • ניצול מיטבי של חדרי הטיפולים וכוח האדם במרפאה
  • מטופלים מקבלים תזכורת כדי לא לשכוח את התור ומגיעים מוכנים בהתאם לעדכונים הנשלחים עבור ב-SMS
  • שירות חדשני ויעיל עבור המטופלים מקנה יוקרה למרפאה
  • ניהול מספר יומני רופא במקביל בנוחות ובקלות
  • הפקת דוחות הנחוצים לניהול מתקדם ויעיל של המרפאה ולייעול העבודה ושיפור הרווחיות

מערכת ניהול תורים מותאמת למאפייני המרפאה

באמצעות מערכת זימון תורים יכולים הרופאים ושאר חברי צוות המרפאה לנהל את זמנם היטב, לעקוב בזמן אמת אחרי תורים עתידיים ובטולי תורים, ולשפר את השירות ללקוחות. מערכת ניהול תורים חייבת להתאים לצרות העבודה ולמאפייני המרפאה, לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי לבחירת התוכנה המתאימה ביותר לעסק.