כיצד טכנולוגיית הענן מסייעת לניהול התורים של העסק

טכנולוגית הענן, שנכנסה בסערה לחיינו לפני מספר שנים, מספקת פתרונות ברמה גבוהה לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד. בעזרתה ניתן לבצע פעולות שונות מכל מקום, ובכל שעה, ולספק מענה נקודתי ומדויק יותר ללקוח. כשמדובר במרפאה, חשיבותה של טכנולוגיה זו רבה במיוחד, בעיקר בכל הקשור לניהול ולזימון תורים.

כמה מילים על מערכת לניהול תורים
כיצד טכנולוגיית הענן מסייעת לניהול התורים של העסק

טכנולוגיית הענן מציעה, כאמור, פתרונות לעסקים רבים, לרבות למרפאות.

מערכת ניהול תורים מאפשרת לבעלי המרפאה, לצוות המרפאה וגם לרופאים עצמם לנהל את כל מערך התורים באופן נכון ומקצועי יותר ובכך לספק פתרונות טובים יותר ללקוחות המרפאה, למטופלים עצמם.

מערכת זו, שזמינה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מעמידה לרשות צוות המרפאה מגוון רחב מאד של כלים, ההופכים את ניהול התורים עצמו לאפקטיבי הרבה יותר – כמו למשל, קבלת התראות למיניהן על תורי מטופלים, ניהול וביצוע מעקב שוטף אחר התורים כולל ביטולם ועוד. את המערכת ניתן לשלב בכל מרפאה, קטנה וגדולה כאחד, וגם בכל תחום רפואי.

יתרונות טכנולוגיית הענן – מבחינת העסק/המרפאה

השימוש בטכנולוגיית ענן כחלק בלתי נפרד ממערכת זו מאפשר לצוות המרפאה כולו לנצל את יתרונותיה הרבים של המערכת ובמיוחד לשפר את התנהלותו:

  • בעזרתה יכול הצוות להשתמש במערכת מכל מקום שירצה ובכל זמן נתון (גם כשהמרפאה סגורה למשל).
  • בעזרתה יכולים הרופאים לבדוק את מערך התורים גם כשאינם נמצאים פיזית במרפאה ובאופן זה לארגן את סדר היום שלהם בצורה טובה יותר.
  • בעזרתה הופכות הפונקציות השונות של מערכת ניהול תורים לנגישות הרבה יותר, כאלו שניתן להשתמש בהן בכל שעה, וללא תלות במרפאה עצמה.
  • השימוש בטכנולוגית ענן במערכת ניהול תורים יכול למנוע טעויות מיותרות מצוות הניהול עצמו. לעיתים, עומס עבודה ולחץ רב במקום עשוי לגרום לטעויות, הן מבחינת ניהול ותכנון תורי המרפאה והן מבחינת התנהלות נוספת, הקשורה אליה. האפשרות להשתמש במערכת ניהול התורים מכל מקום יכולה לאפשר לצוות לעקוב את התורים בזמנים רגועים יותר כשהם נמצאים מחוץ למרפאה העמוסה.

יתרונות טכנולוגיית הענן – מבחינת הלקוח/לקוחות המרפאה

מעבר ליתרונותיה הרבים של מערכת ניהול תורים מבחינתו של צוות המרפאה ובכל הקשור לטכנולוגיית הענן, גם הלקוחות עצמם, מטופלי המרפאה, נהנים מלא מעט יתרונות, המייעלים את התנהלותם מול המרפאה:

השימוש בטכנולוגית ענן הבאה לידי ביטוי במערכת זימון תורים, מאפשר למטופל להזמין את התור למרפאה בכל שעה ביום וגם מביתו. בעזרת מערכת זימון תורים הכוללת את טכנולוגית הענן יכול המטופל להזמין בנוחות רבה את התור שלו ומבלי שיצטרך לעשות זאת טלפונית או אפילו לגשת למרפאה פיזית. המטופל יכול לבדוק את התורים הפנויים ולבחון באיזו שעה של היום נוח לו להגיע למרפאה. המערכת מיידעת את המטופל, בעת בחינת האפשרויות הקיימות, באשר לתורים הפנויים ובאשר לחגים ומועדים בהם המרפאה סגורה או פעילה באופן חלקי.

מערכת זימון תורים המתבססת על טכנולוגית ענן שולחת ללקוח תזכורת אוטומטית, כך שהוא אינו שוכח את התור שהזמין מראש, ולכן גם לא מפספס אותו. פתרון זה זמין כיום לכל אחד המחובר לרשת, המעוניין להתנהל בצורה חכמה ונכונה יותר מכל מקום ובכל שעה.
בעזרת מערכת זו יכול המטופל להזמין תור לרופא מסוים, לטיפול מיוחד או למחלקה מסוימת, שאליה נדרש להגיע. המערכת מקושרת למספר ממשקים, העשויים להיות רלוונטיים למטופל לצורך הזמנת התור והיא ידידותית מאד למשתמש.

טכנולוגית הענן מציעה יתרון משמעותי בכך שמספק פתרון מצוין למטופלים, שאינם ניידים או שתנועתם מוגבלת. בעזרת מערכת זימון תורים יכול המטופל לקבוע תור ברשת, ולתכנן את הגעתו ואת העזרה שיקבל כדי להגיע אל המרפאה מראש. האפשרות הזו חוסכת לו זמן יקר ובעיקר עוגמת נפש. הוא מצליח לתכנן הגעה לקבל הטיפול או לצורך הבדיקה ואיננו נאלץ להתמודד עם קשיים מיותרים, מעבר לאלה הקיימים.

לסיכום

אין ספק שטכנולוגית הענן הביאה איתה לא מעט חידושים ופתרונות רבים, המייעלים את תהליך העבודה והופכים אותו לנכון ומתאים יותר עבור המערכת עצמה. שימוש במערכת לניהול ולזימון תורים, המתבססת על טכנולוגית ענן משפר משמעותית את התנהלות צוות המקום, אך יחד עם זאת גם מציע יתרונות רבים למטופלים עצמם הנעזרים ומשתמשים בשירותי המרפאה.



מאת: