כיצד בוחרים תוכנה לחנות אופטיקה ו\או מכון לבדיקת ראיה?

בשוק המקומי קיימות לא מעט תוכנות לניהול משרד או עסק, אך אף אחת מהן לא נותנת מענה מדויק לצרכיו של האופטיקאי\אופטומטריסט כפי שתוכנה ייעודית לניהול חנות אופטיקה אמורה לספק.

"התוכנה צריכה להיות מתקדמת ונוחה לשימוש המספקת מענה מקיף ושלם לצרכי תהליך עבודתם של אופטומטריסט ואופטיקאי בחנות אופטיקה \מכון לבדיקת ראיה וכך תתרום לריכוז וייעול תהליכי עבודתם באופן אופטימלי"סט המבריל האוניברסלי הוא כלי חשוב של האופטומטריסטים והאוקוליסטים.

היתרונות של תוכנה ייעודית לניהול חנות אופטיקה \מכון לבדיקות ראיה

כאמור, תוכנה ייעודית אמורה לספק מענה מדויק לתהליכי עבודה ולענות על צרכי האופטומטריסט והאופטיקאי מצד אחד וניהול החנות והמכירות מצד שני , אשר בא לידי ביטוי בכל מרכיבי עבודתם. כך לדוגמא, בשלב בדיקת ראיה של הלקוח\הנבדק מכשירי הבדיקה השונים (לנסמטר, אוטורפקטומטר, פוראופטר) יודעים לייצא נתונים ולהסתנכרן אל מול התוכנה וכך לעדכן את נתוני הבדיקה ישירות לכרטיס הנבדק. ולהפוך את הליכי העברת הנתונים לאוטומטיים, מהירים וללא טעויות. וביצוע התחשבנות מצד שני לשם קיזוז עלויות טיפול באופן יעיל, ללא צורך בהתכתבות וניירת מיותרת.

התוכנה הייעודית מאפשרת ביצוע הזמנות מקוונות אל ספקי שירות שונים כמו יצרני עדשות ועדשות מגע כל זאת ללא צורך בהתקשרות או משלוח פקס. דבר המוזיל באופן מהותי את הפעילות העסקית. 

מעבר לכך ניתן להתנהל חשבונאית בחיבור ישיר להנהלת החשבונות ורואה החשבון של העסק.

יכולת לייצוא נתוני הקופה ותנועות המלאי לתוכנת הנהלת החשבונות בלשכת השירות.

ובכך לחסוך בהוצאות תפעוליות ויכולת שליטה בנתונים העסקיים.

יתרונות אלו ועוד רבים נוספים הופכים את התוכנה לבחירה מתבקשת ועדכנית מצדו של כל אופטיקאי מקצועי.

בחירה נכונה של תוכנה ייעודית לניהול חנות אופטיקה ומכון אופטומטרי

תוכנת ייעודית נדרשת להעניק מענה מקצועי, יעיל ומדויק לצרכי בעל המקצוע, ועל כן עליה לספק מענה עבור מספר פרמטרים חשובים. ראשית, חשוב לבחור בתוכנה ידידותית למשתמש שהינה נוחה, מהירה ופשוטה להפעלה ויישום, ושאיננה דורשת ידע מעמיק במחשבים. בנוסף, יש לבחור בתוכנה המרכזת באופן מובנה והגיוני את כל פעילויות האופטיקאי, בין אם הוא עובד בחנות או במכון, או מנהל רשת אופטיקה.

תכונות מתבקשות מתוכנות ייעודיות

כאמור, תוכנה ייעודית איכותית נדרשת לספק מענה מקיף למגוון צרכים ייעודיים, הכוללים בין היתר את רישומן של בדיקות אופטיות, וכן ניהול כרטיסיית לקוחות והזמנות באופן מהיר על פי נתוני בדיקות או על סמך שדות זיהוי. כמו כן, התוכנה תספק ניהול ישיר של הזמנות לקוח מול ספק באמצעות רשת האינטרנט, ותאפשר איתור מהיר של רכישות שונות של הלקוח במטרה להזמין עבורו חלקים חלופיים.

מה כוללת חבילת יישום בסיסית של תוכנה ייעודית לניהול חנות אופטיקה ומכון אופטומטרי.

חבילת היישום הבסיסית שנדרשת מתוכנה ייעודית תכלול יכולות מדויקות ומתקדמות להעברת נתונים, כדוגמת נתוני בדיקות ראיה ותיקים רפואיים. בנוסף, לתוכנה זו יהיה חיבור ממשק ישיר לקשת רחבה של מכשירי בדיקה, החוסך את הצורך בהקלדה ידנית של תוצאותיהם. כמו כן, התוכנה תכלול כרטסת לקוחות ממוחשבת, לרבות ניהולם של תורים באופן מקוון, תזכורת אוטומטית באמצעות מסרוני SMS ומערכת ניהול כספים.

לסיכום

תוכנה ייעודית ואיכותית כפי ש- Optic Softמציעה ומעניקה לאופטיקאי\אופטומטריסט קשת רחבה של יתרונות חשובים. התוכנה חוסכת לאיש המקצוע הרבה זמן ומשאבים, ותורמת באופן משמעותי לשיפור וייעול עבודתו המקצועית לביצוע בדיקות אופטומטריות ,לשווק ולמכור בחנות ,לשמור על קשרי לקוחות (לא לשכוח שהלקוח\נבדק אמור להישאר בקשר מתמשך מעצם השירות הניתן) להתנהל מול ספקים ונותני שירות ולקיים בקרה ושליטה מלאה בהתנהלות העסקית.

שירות טוב, חסכון במשאבים וזמן שווים כסף רב.

דבר שניתן להיעשות רק באמצעות תוכנה ייעודית לתחום העיסוק.