חשיבותה של מערכת זימון תורים במכונים

ישנם לא מעט אלמנטים בעידן המידע המודרני שאנו נוטים לקבל כמובנים מאליהם, למרות שעד לפני זמן לא רב כל כך איש לא שמע עליהם ואיש לא העלה בדעתו שיבוא היום שבו יבואו לעולם.

בין היתר מדובר על המצאות ששינו את פני האנושות מן הקצה אל הקצה כמו למשל האינטרנט או הטלפונים החכמים, אך בנוסף לכך מדובר גם על המצאות קטנות ששדרגו את איכות החיים עבור כל כך הרבה אנשים וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, אנחנו מדברים על מערכת זימון תורים.

מערכת זימון תורים על קצה המזלגמערכת זימון תורים במרפאות

עד לפני זמן לא רב כל כך, על מנת לקבוע תור לטיפולי קוסמטיקה, לרופאים יועצים, או לרופא עיניים , לבדיקת ראיה אצל האופטומטריסט או בדיקה אצל רופא מומחה מקצועי או טיפולי פיזיותרפיה ב-SPA או קוסמטיקאית היה צריך ליצור עמם או עם המזכירה שלהם קשר באופן אישי ולתאם מולם מועד שיהיה נוח לשני הצדדים.

מדובר היה על הליך מסורבל שלעתים נדמה כבלתי אפשרי. ראשית כל לצורך התיאום של התורים והפגישות איש המקצוע היה צריך להעסיק אדם נוסף ולשלם לו משכורת ובמידה ונבצר ממנו להעסיק אדם נוסף, היה עליו להתפנות מעבודתו כל אימת שהטלפון היה מצלצל.

הודות למערכות המודרניות, כיום, המטופלים והלקוחות יכולים לקבוע תורים מבלי ליצור קשר בשום צורה או אופן עם בעל המקצוע או איש מטעמו באופן הקל, הנוח והפשוט ביותר ובהתאם ללו"ז המועדים הפנויים אשר הוגדרו ע"י המכון/ מרפאה .

בנוסף לכך, מאחר ומדובר על מערכות אוטומטיות ממוחשבות, הרי שהן לא זקוקות לשינה או למנוחה וטרם באה לעולם מערכת זימון התורים שהייתה זקוקה להפסקת צהריים. לפיכך כיום ניתן לקבוע תורים בכל שעה שהיא במהלך היום או הלילה, אפילו כשהמרפאה עצמה סגורה.

אילו אפשרויות מעמידה לרשותך מערכת לזימון תורים

מערכת זימון תורים מעמידה לרשותך מגוון רחב בצורה בלתי של אפשרויות כשכל מערכת מאפשרת לבצע בה פעולות שונות ומציעה אפשרויות ייחודיות. המשותף לכל המערכות באשר הן הוא שבכולן ניתן לתאם תורים ללא צורך בנוכחות של איש מקצוע ושכולן זמינות ללקוחות ולמטופלים במשך כל שעות היממה. להלן חלק מהאפשרויות שמעמידה לרשותך מערכת זימון התורים :

• מועדים וזמנים פנויים להזמנת התור המתאים לצרכיך.

• קבלת הנחיות לקראת בדיקה ו/או טיפול הנדרשים ממך.

• תזכורת SMS – על מנת למזער את הסיכוי לביטולים או איחורים, בחלק מהמערכות המודרניות ניתן ליהנות מאפשרות של שליחת מסרון לטלפון הנייד של הלקוח או המטופל, שמהווה מעין תזכורת לכך שנקבע תור ביום מסוים ובשעה מסוימת.

• קבלת מידע בנוגע למועדים הפנויים לקביעת תור – במערכות המודרניות המטופל או הלקוח יכול להיחשף לכל המועדים הפנויים לקביעת תור בבת אחת ולסמן בנוחות ובקלות את המועד המתאים לו ביותר באופן אישי.

• השארת מסרים למכון , מרפאה לקראת ביקור כמו: הנחיות לבדיקה של רופא מפנה.

היתרונות של מערכת זימון תורים במרפאות

היתרון המרכזי של הפעלת מערכת זימון תורים במרפאות ומכונים הוא שהמערכות המודרניות מאפשרות לכם להיות בקשר עם הלקוחות בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. בנוסף לכך, המערכות המודרניות מהוות חיסכון רציני בזמן ולא פחות חשוב מכך – בכסף.

כמו כן רוב הצעירים בימינו מעדיפים לקבוע תורים מעבר לשעות הפעילות, דרך האינטרנט, מבלי לשוחח עם מזכירה או נציג שירות ואילו חלק ניכר מהמבוגרים לא באמת נוהגים לעשות שימוש שגרתי באינטרנט. צריך לתת פתרון גם למענה טלפוני המבוסס על שיטת המשיבון הקולי בשילוב תזכורות קוליות במערכת זימון תורים המכסה את כל הצרכים והאפשרויות. מעבר לכל זה, הרי שכיום מערכת זימון תורים היא בגדר אלמנט חובה בכל מרפאה מודרנית ואין שום סיבה שתישארו מאחור.

מאת: