זימון תורים מקוון באומת הסטארט-אפ

ידיו של הגבר עם הנייד ליד מקלדת המחשב

אנו חיים באומת הסטארט-אפ, חברות ההייטק נחשבות למנוע הצמיחה של המשק המקומי, הן תורמות ליציבות הכלכלה וליצירת מקומות עבודה רבים. לרוב הישראלים יש אינטרנט מהיר בבית, מחשב איכותי וכמובן סמארטפון משוכלל, לכן זה מתבקש שנוכל לבצע זימון תורים מקוון באמצעות תוכנה ייעודית המותאמת לצורכי ולמאפייני המרפאה או הקליניקה.

מה זו מערכת זימון תורים?

מערכת זימון תורים היא תוכנה ייעודית המאפשרת לנהל את מערך התורים במרפאות מומחים, במרכזי דימות, בחדרי מיון, בסניפים של רשת אופטיקה וכדומה. המערכת המתקדמת מסייעת בניהול מקצועי, יעיל ואמין של מערך התורים, בהתאמה מושלמת לזמנים פנויים של הצוות הרפואי, ובהתאמה לכוח האדם הנדרש לטיפול או לבדיקה, ולזמינות חדרי הטיפולים במקום.

כדאי לדעת  כי מערכת זימון תורים מקוון מציעה יתרונות חשובים רבים למרפאה או למכון, זהו כלי חשוב ומרכזי בניהול כל מרפאה או קליניקה, בין היתרונות הבולטים:

  • התראה אוטומטית על תור עתידי.
  • ניהול ומעקב יעיל ובזמן אמת אחרי ביטול תורים.
  • מודול ייעודי לתצוגת יומני רופא.
  • מודול לתצוגת תפוסת חדרי טיפולים ובדיקות.
  • ניהול יעיל של כוח האדם בהתאמה לתורים המתוכננים ובהתאם לטיפול או לבדיקה.
  • לקוחות המרפאה או המכון יכולים לזמן תור בכל שעה, מכל מקום ומשלל מכשירים.
  • שירות חדשני ומתקדם המותאם לאורח החיים המודרני ולחיים במדינה עתירת ידע.
  • חיסכון ניכר במשאבי המרפאה, לרבות עלויות כוח אדם, נייר ועוד.

אפשר לזמן תור גם באמצעות הסמארטפון

רוב הישראלים מחוברים לסמארטפון שלהם מסביב לשעון, הרגלי הגלישה השתנו בעשור האחרון, וכיום כולם מבצעים שלל פעולות באמצעות המכשיר החכם. אם בעבר הלא רחוק נאלצנו לזמן תור למרפאה רק באמצעות שיחת טלפון, כיום חלה התקדמות טכנולוגית בתחום, ובמקום מענה טלפוני המחייב את הלקוחות להתקשר רק בשעות הפעילות ולהמתין זמן רב עד למענה אנושי, משדרגים את מערכת המחשוב במקום בעזרת מערכת זימון תורים מקוון.

באמצעות מערכת זימון תורים מקוון כל לקוח יכול לתאם תור במועד הנוח לו ביותר, בהתאם לזמינות כוח אדם וחדרי טיפולים במרפאה. הלקוח נכנס למערכת המקוונת, בוחר את מועד הטיפול או הבדיקה בלחיצת כפתור פשוטה, וללא צורך בבזבוז זמן מיותר. מיותר לציין כי מערכת זימון תורים מקוונת מאפשר ללקוחות המרפאה לזמן תורים גם כאשר הם נמצאים בחופשה, בסידורים, בעבודה ובדרך.

פתרון טכנולוגי חדשני ועדכני

אנו חיים בעידן בו הטכנולוגיה שולטת, היא מסייעת לנו לשפר את איכות החיים וחוסכת עבורנו עלויות. באמצעות מערכת זימון תורים מקוון לקוחות המרפאה או המכון זוכים לשירות מתקדם וחדשני המותאם לרוח התקופה, זהו פתרון טכנולוגי המשרת היטב את הלקוחות ואת צוות המרפאה.

מערכת זימון תורים מהווה חלק מרכזי בניהול המרפאה, הקליניקה או המכון, היא מייעלת את העבודה במקום, חוסכת עלויות ומשאבים, משפרת את המיתוג של העסק וכמובן משפרת משמעותית את השירות ללקוח.