התייעלות המרפאה עם זימון תורים מקוון

ידיו של הגבר עם הנייד ליד מקלדת המחשב

אם אתם מנהלים מרפאה בתחום מסוים עליכם לדאוג לניהול תקין, יעיל ומתקדם של העסק, ועליכם לייעל את נושא זימון התורים כדי לשפר את השירות ללקוחות ולחסוך עלויות רבות. כיום, אפשר לבחור תוכנה לניהול מרפאה הכוללת מגוון כלים מתקדמים ואיכותיים עבור הצוות והמנהלים, התוכנה כוללת מערכת של זימון תורים מקוון, היא מתממשקת ליומן המרפאה וליומני הרופאים. בהתאם לזמן פנוי, שעות פעילות, סוג הבדיקה או הטיפול ובהתאם לפרמטרים נוספים – הלקוח יכול לזמן תור במועד המתאים ביותר עבורו.

תוכנה חדשנית בהתאמה מלאה למאפייני המרפאה

כל מרפאה חייבת לעמוד בחזית הטכנולוגיה כדי לייעל את העבודה במקום, לשפר את השירות ללקוחות, למנוע טעויות אנוש ולחסוך עלויות. בעזרת תוכנת זימון תורים מקוון תוכלו גם אתם לייעל את המרפאה שלכם ולשפר משמעותית את השירות למטופלים הרבים. אם עד היום המטופלים נאלצו להתקשר למרפאה שלכם ולשוחח עם נציגי שירות או ישירות עם הרופא כדי לקבוע תור, כיום הם אינם תלויים בשעות הפעילות של המרפאה וגם אינם צריכים להמתין זמן רב עד למענה אנושי.

בעזרת תוכנה לניהול מרפאה הכולל מודול של זימון תורים באמצעות האינטרנט, מייעלים משמעותית את העבודה במרפאה, ומאפשרים ללקוחות לזמן תור מכל מקום, מכל מכשיר ובכל שעה, 24 שעות ביממה. כך לדוגמה, הלקוחות יכולים להתחבר למערכת לזימון תורים מקוון באמצעות הסמארטפון שלהם, מהמחשב בבית או בעבודה, מהטאבלט, מהלפטופ וכיוצא בזה.

חשוב לציין כי מערכת זימון תורים מקוון היא תוכנה חכמה ומתקדמת המסוגלת לסנכרן אוטומטית בין תורים שנקבעו על יד הרופאים וצוות המרפאה לבין תורים שנקבעו על ידי המטופלים באופן מקוון. כמו כן, המערכת שולטת באופן מלא ומושלם על יומני המרפאה, מונעת רישום כפול של תורים, וקובעת את מועד הטיפול או הבדיקה בהתאם להגדרות שנקבעו מראש, למשל סוג הטיפול ותכיפותו, מטרת הבדיקה, שעות הפעילות של הרופא, זמינות חדרי טיפולים ובדיקות ועוד.

כיצד מערכת מקוונת לזימון תורים מייעלת את העבודה במרפאה?

במציאות של היום כל המרפאות מתחרות זו בזו, לכן כדי שהמרפאה שלכם תצליח, מומלץ להתקין תוכנה לניהול מרפאה הכולל מערכת מתקדמת לזימון תורים באופן מקוון. המערכת המקוונת לזימון תורים מקנה יתרונות רבים וחשובים עבורכם, היא מייעלת את העבודה במרפאה, חוסכת בעלויות כוח אדם כיוון שאין צורך להקצות עובדים לטיפול בזימון התורים ולניהול יומני המרפאה.

המערכת המקוונת לזימון תורים מייעלת את העבודה במרפאה בדרכים הבאות:

  • זמינות 24/7 עבור המטופלים המעוניינים לזמן תור למרפאה.
  • מענה מקצועי לזימון תור גם מחוץ לשעות הפעילות במרפאה.
  • חיסכון משמעותי בעלויות כוח אדם, תקשורת ושיחות טלפון למטופלים.
  • המערכת מונעת כפל תורים, טעויות רישום וביטולים.
  • באמצעות המערכת ניתן לשלוח תזכורת למטופל באופן אוטומטי.
  • המערכת שולחת הודעות SMS שעלותן זולה משמעותית משיחת טלפון.
  • אפשרות לשלוח למטופל מידע חשוב לפני הבדיקה או הטיפול, לדוגמה צום, בדיקת דם לפני מועד הבדיקה וכדומה.

שיפור השירות ללקוחות המרפאה

כאשר מחליטים לייעל ולשפר את העבודה במרפאה, חשוב להתייחס גם לנושא השירות ללקוחות. בעזרת מערכת זימון תורים מקוון מייעלים את העבודה במרפאה ומשפרים משמעותית את רמת ואיכות השירות ללקוחות. המערכת מסייעת לכם לשמור על קשר רציף על המטופלים, לשמר לקוחות ולמנוע נטישה, ובנוסף היא מציעה יתרונות חשובים נוספים ללקוחות, ביניהם:

  • זימון תור בכל שעה ובקלות.
  • ממשק ידידותי למשתמש.
  • שירות חוסך זמן עבור המטופלים.
  • תזכורת אוטומטית על מועד התור באמצעות הודעת טקסט או מייל.
  • גמישות בבחירת התור עבור הלקוח.

ובכן, אם אתם מעוניינים לייעל את המרפאה ולחסוך עלויות, באמצעות מערכת זימון תורים מקוון תוכלו לשפר את השירות, לחסוך זמן ומשאבים, לחזק את המותג וליצור בידול מהמתחרים.