הכירו את חברת Moro – הדאטה סנטר הירוק הראשון במזרח התיכון

• מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

חברת מורו (Moro) נוסדה בשנת 2018 כחברת בת של התאגיד Digital DEWA, והיא מתפקדת כזרוע הדיגיטלית והביצועית של רשות החשמל והמים בדובאי (DEWA – Dubai Electricity & Water Authority). תוך זמן קצר החברה הפכה לאחת מספקיות הטכנולוגיה המובילות באזור, והיא הקימה דאטה סנטר ירוק וראשון מסוגו במזרח התיכון שמונע כולו באמצעות אנרגיה סולארית.

החברה דוגלת בחדשנות ומאמצת טכנולוגיות חדשות ומתקדמות על מנת להבטיח פתרונות איכותיים ויעילים ללקוחותיה הרבים. בין השאר, מורו מארחת את כל הדאטה והנתונים של הפעילות של חברת ezMedSoft, החברה המשותפת שהקמנו עם קאלף אלפלסי, היזם ואיש העסקים המצליח מאבו דאבי.

לוגו מורו

מורו היא חברת השירותים של האמירות דובאי. החברה הונפקה בבורסת DFM והצליחה לגייס סכום מכובד בגובה 6.1 מיליארד דולר. החברה הקימה חוות שרתים מתקדמת וירוקה ושרתי החברה עומדים בכל הקריטריונים המחמירים ביותר בתחומים כמו אבטחת מידע ואבטחה פיזית. שרתי החברה מבטיחים תקשורת מהירה, רציפה ומאובטחת, והלקוחות זוכים לתמיכה טכנית זמינה מסביב לשעון, 24/7. התמיכה זמינה גם לספקי הענן. בין היתר, החברה משתפת פעולה עם ענקיות הטכנולוגיה בעולם הגדול ובהן מייקרוסופט, אמזון, SAP, צ'ק פוינט, CISCO, Huawei ועוד.

כדאי לדעת כי פיתוח הדאטה סנטר הירוק בדובאי על ידי חברת מורו זיכה את החברה בשיא גינס. המתקן של החברה הוקם בסמוך לפארק הסולארי של השייח מוחמד בן ראשיד אל מקתום (סגן נשיא איחוד האמירויות הערביות והאמיר של דובאי) ושרתי החברה מארחים בין היתר את השרתים של רשות המים והחשמל של דובאי, שרתים של משרד הבריאות האמירותי ועוד.

דאטה סנטר ירוק המבטיח יתרונות רבים

חוות השרתים של חברת מורו מארחת אתרי אינטרנט גדולים ומספקת שירותי מידע מתקדמים ומאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, כולל סביבת פיתוח מתקדמת בענן. חוות השרתים מספקת פתרונות דאטה סנטר מותאמים ומקצועיים ללקוחות השונים, בתנאי שרידות מרביים המבטיחים רציפות בעבודה ובפעילות העסקית. 

אתרי הדאטה סנטר של חברת מורו עומדים בתקני 3TIER ובכל הדרישות לאירוח אתרים של לקוחות אסטרטגיים הזקוקים לחיבור מהיר ישירות לשדרת האינטרנט העולמית, לשרידות מרבית ולסביבת ניהול איכותית ויעילה לצרכי ה-IT ושירותי ההוסטינג, והכל תחת קורת גג אחת. החברה מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר אחסון אתרים, שירותים בענן, הגנת סייבר מקיפה, פתרונות לעיר החכמה ולשירותי IoT ועוד.

מאפיינים טכניים ואחרים של חוות השרתים:

  • המתקן של חברת MORO ממוקם במיקום מרכזי באמירות, באזור המרינה, במרחק 32 ק"מ בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי.
  • מערכות חשמל ומיזוג מתקדמות וכפולות. המתקן ירוק ומקבל אנרגיה מפארק סולארי הנמצא בסמוך לחוות השרתים.
  • עמידה בתקן 3TIER ובתקנים מחמירים נוספים, ובהם 9001 ISO, 270001 ISO וכו'.
  • אירוח ארונות שרתים ותקשורת בסביבה מבוקרת, מאובטחת ומנוהלת.
  • שירותי גיבוי ואחסון מנוהלים גם במקרים של התאוששות מאסון.
  • מעגלי אבטחה פיזיים ולוגיים, לרבות שמירה היקפית על המתקן ופתרונות אבטחה וסייבר הכוללים הגנה מתקדמת מפני מתקפות מסוג סייבר ו-DDOS.

הדאטה של ezMedSoft מאוחסן בדאטה סנטר של מורו

המיזם המשותף שיזמנו והקמנו באיחוד האמירויות בעקבות הסכמי אברהם נועד לפתח ולייצר מערכות ופתרונות תוכנה למגזר הרפואי בשוק האמירותי. חברת ezMedSoft מאחסנת את כל הדאטה שלה בשרתיה של חברת מורו, ופועלת מאבו דאבי. החברה פועלת בשוק האמירותי, גאה בלקוחותיה הראשונים וזוכה לעניין רב בתוכנה לניהול מרפאה ובפתרונות נוספים לניהול מרפאה חכמה, במרכזים רפואיים מובילים וממרפאות במגזר הרפואי המקומי בשוק האמירותי.


חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.