היוזמה החדשה של כללית: בדיקות אולטרסאונד ביתית

• מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

תחום הרפואה מרחוק ממשיך להתפתח בקצב מואץ, ובדומה לשירותים אחרים שניתנו באופן פיזי, כדוגמת השירות בבנקים, המבוטחים של קופות החולים זוכים לשירותי רפואה ביתית ומרחוק, באופן מקוון, ובעזרת אמצעים טכנולוגיים ותקשורת אלקטרונית. 

אחת מהיוזמות החדשות של כללית היא לאפשר למבוטחות בביטוח המושלם לרכוש מכשיר אולטרסאונד ביתי בעלות מופחתת על מנת לבצע בדיקות היריון בבית ולקבל פיענוח אונליין. זהו שירות חדשני המשדרג את חוויית ההיריון ומבטיח מעקב צמוד וזמין יותר אחר בריאות וההתפתחות העובר.

אולטרסאונד ביתי כללית

היוזמה החדשה של כללית היא בשורה משמחת עבור נשים בהיריון, מאחר שהן נאלצו עד היום להגיע לביקורים רבים במרפאה כדי לוודא שההיריון תקין, ולא פעם הן נאלצו להגיע גם לחדרי המיון. כעת, המבוטחות בביטוח מושלם של כללית יכולות לקבל טיפול ביתי ולבצע בדיקת אולטרסאונד עצמית, כאשר התוצאות נשלחות באופן אוטומטי למוקד ההיריון הנמצא בבית החולים בילינסון. 

במוקד ההיריון מבצעים פיענוח מהיר תוך 4 שעות מקבלת הבדיקה במערכת, והפיענוח של הרופא הכולל ניתוח מעמיק של תוצאות הבדיקה נשמר בתיק הרפואי של המטופלת.

ישראל עוברת לשירותי רפואה ביתית מתקדמת 

מערכת הבריאות במדינת ישראל ממשיכה להתפתח ולהתקדם, והמעבר לישראל דיגיטלית בא לידי ביטוי גם בשירותי הרפואה. עד לאחרונה, נשים בהיריון נאלצו לבקר בתדירות גבוהה במרפאות השונות כדי לעקוב אחר העובר המתפתח ברחמן. כל אישה בהיריון מכירה את הביקורים המתישים במרפאה ובמוקד החירום כדי לוודא שהעובר בריא ומרגיש טוב, לכן היוזמה החדשה של כללית מהווה מהפכה של ממש עבור הנשים בהיריון.

אם אתן מבוטחות של כללית מושלם אתן יכולות לרכוש מכשיר אולטרסאונד חדשני ומתקדם טכנולוגית מבית חברת PulseNmore (פלסאנמור), המכשיר הקומפקטי משווק למבוטחות במחיר מיוחד. את המכשיר מלבישים על הטלפון החכם (המכשיר מותאם לאנדרואיד ולדברי היצרן בקרוב המכשיר יותאם גם לאייפון), יש התקן פלסטי ייעודי להתקנה נוחה ופשוטה. באמצעות המכשיר הקטן וקל המשקל כל אחת יכולה לבצע בדיקת אולטרסאונד בבית, וניתן להשתמש במכשיר החדשני החל מהשבוע ה-14 להיריון. 

בדיקת אולטרסאונד בבית משדרגת את חוויית ההיריון

באמצעות המכשיר לבדיקת אולטרסאונד ביתית בודקים מדדים שונים כגון: תנועת העובר, דופק עוברי וכמות מי השפיר. לאחר חיבור המכשיר לטלפון החכם יש למרוח ג'ל על הבטן, הג'ל מגיע במארז, וחשוב לציין כי הטלפון הנייד לא נוגע בג'ל ובגוף האישה אלא רק ההתקן הפלסטי. 

כדי לבצע בדיקת אולטרסאונד בבית ולקבל שירותי רפואה מרחוק, המטופלת עוקבת אחר ההנחיות המופיעות במסך האפליקציה. כדאי לדעת כי האפליקציה הידידותית למשתמש מדריכה את האישה ההרה כיצד לבצע את הבדיקה בבית באופן עצמאי, והיכן למקם את המכשיר על הבטן.

מעבר לבדיקת המדדים החשובים ביותר המשמשים למעקב אחר בריאותו והתפחתו של העובר, המכשיר החדש של PulseNmore יוצר ומפיק סרטון קצר (סרטון באורך של 3 דקות), הסרטון משודר אוטומטית למוקד ההיריון של כללית בבית החולים בילינסון. 

הסרטון מאפשר לבני הזוג ולשאר בני המשפחה לצפות בסרטון באמצעות האפליקציה המותקנת בטלפון החכם, זו חוויה מרגשת לבני המשפחה וחוויית ההיריון עוברת שדרוג משמעותי. 

יחד עם זאת, כדאי לדעת כי איכות התמונה אינה משתווה לאיכות הסריקות בתלת מימד במרפאה, אך התמונה מראה את העובר המתפתח ברחם באופן ברור ומרשים. כמו כן, המכשיר הייעודי מבית פלסאנמור בטוח לשימוש ויש לו תו תקן אירופי. 

בכללית מושלם רכשו עשרות אלפי מכשירים מחברת פלסאנמור, והמטרה היא לעודד נשים בהיריון לבצע בדיקות במסגרת טיפול ביתי וליהנות ממעקב צמוד ומשירות מתקדם, נוח ויעיל. 


חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.