הזמנת תור למרפאה, בכל מקום ובכל זמן

ידיו של הגבר עם הנייד ליד מקלדת המחשב

מרפאה מוגדרת כמוסד רפואי ותפקידה לדאוג לבריאות המטופלים, כל מרפאה מתמחה בתחום מסוים ומציעה שירות ללקוחות רבים. בעשור האחרון עברו מרפאות המומחים תהליך מחשוב מואץ, ובמרפאות רבות השקיעו במערכות מחשוב חדשניות ובתוכנות ייעודיות. אם בעבר הלא רחוק מטופלים נאלצו לקבוע תור באמצעות שיחת טלפון לנציג שירות, כיום בעזרת מערכת זימון תורים מקוון המטופלים יכולים לתאם תור לביקורת, לבדיקה ולטיפול, מכל מקום ובכל זמן.

שיפור השירות למטופלים וייעול העבודה במרפאה

בשנים האחרונות גוברת התחרות בין המרפאות השונות בכל התחומים, כיום כמעט בכל קליניקה ניתן לראות מערכות מחשוב מתקדמת ומשוכללת עם ציוד חדשני ותוכנות ייעודיות. יש מרפאות המשקיעות בתוכנת מדף בסיסית, אך ההמלצה היא לבחור מערכת לניהול מרפאת מומחים המותאמת למאפייני העסק ולצרכיו הייחודיים.

מערכת ניהול מרפאה כוללת אפשרויות מתקדמות הן לצוות הרפואי והן למטופלים. בין השאר, המערכת כוללת פתרונות מתקדמים וחשובים כגון:

  • יומן רופא – בסביבת העבודה הממוחשבת ישנה חשיבות רבה למערכת יומן רופא, זהו פיתוח טכנולוגי משוכלל לניהול יעיל יותר של המרפאה ושל חדרי הטיפולים וזמן הרופא.
  • תיק רפואי ממוחשב – ניהול תיק רפואי ממוחשב משדרג את המרפאה ומייעל את העבודה. המערכת מספקת את כל המידע הנחוץ לצוות הרפואי במרפאה, ניתן לשמור נתונים בקליק מהיר בארכיון ממוחשב, לתעד את הטיפולים וההיסטוריה הרפואית של המטופלים ועוד.
  • זימון תורים – המערכת כוללת פתרונות לזימון וניהול תורים כדי לשפר את ניהול המרפאה ולשדרג את השירות ללקוחות. ההמלצה כיום היא לבחור מערכת זימון תורים מקוון על מנת לאפשר למטופלים להזמין תור בכל שעה ומכל מכשיר, ללא תלות בשעות הפעילות של המרפאה וללא צורך להמתין על הקו עד למענה אנושי.
  • דו"חות – המערכת כוללת דוחות ניהוליים חשובים לייעול העבודה, לחיסכון בעלויות, לפיקוח על תזרים המזומנים, ולהפקת דוחות ייעודיים בהתאם לצורכי הצוות.
  • תשובות והתחשבנות – מרפאות רבות חתומות על הסכם עם גורמים מבטחים ומוסדות רפואה נוספים, באמצעותה המערכת ניתן לשלוח תשובות לגורם המקצועי שהפנה את המטופל ולשלוח התחשבנויות כדי לגבות בזמן את הכסף מהגורם המבטח.

כמו כן, ניתן לשדרג את המערכת באמצעות תוספות והרחבות כמו מערכת כספים ומלאי, זימון תורים מקוון, תזכור תורים ועדכוני מידע באמצעות שליחת הודעות טקסט וכדומה.

מהם היתרונות של מערכת זימון תורים מקוון?

כיום, כל מרפאה חייבת להציע שירות חדשני ואיכותי ללקוחותיה כדי לשרוד את התחרות הגבוהה ועל מנת לשפר את השירות למטופלים. באמצעות מערכת הכוללת תיק רפואי ממוחשב ומודול מתקדם של זימון תורים באופן מקוון, המרפאה ניצבת בחזית הטכנולוגיה ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות מיתרונות רבים ומשירות טוב יותר.

כדאי לדעת כי מערכת הכוללת זימון תורים מקוון מציעה יתרונות רבים לצוות המרפאה וללקוחותיה:

  • מטופל יכול להזמין תור בכל שעה משעות היום ומכל מכשיר, גם מהסמארטפון.
  • חיסכון בעלויות כוח אדם, אן צורך להקצות כוח אדם למענה טלפוני ולעדכון יומני רופא.
  • המטופל זוכה לשירות חדשני ומזמין תור בשעה הנוחה ביותר עבורו.
  • המטופלים זוכים לתזכורת לתור שקבעו, כולל עדכוני מידע חשובים כמו הכנות לקראת בדיקה או טיפול וכדומה.
  • המערכת מסונכרנת עם תיק רפואי ממוחשב, חוסכת זמן ומונעת טעויות אנוש.

מערכת זימון תורים מקוון מתאימה לסביבת העבודה הממוחשבת בכל המרפאות, זו מערכת ידידותית למשתמש, היא מייעלת את העבודה, חוסכת זמן ועלויות ומשפרת פלאים את השירות למטופלים.