הגדלת הכנסות באמצעות תוכנה לניהול קליניקה

רופא המשתמש במחשב באמצעות תוכנה לניהול קליניקה

מעוניינים להגדיל הכנסות ולשפר רווחיות באמצעות תוכנה לניהול קליניקה? איך התוכנה יכולה לסייע למרפאה שלכם להגדיל הכנסות? איך למקסם את הפוטנציאל השיווקי והמכירתי באמצעות התוכנה המתקדמת לניהול מרפאה? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

תוכנה לניהול מרפאה מעמידה לרשותכם מגוון רחב של כלים ניהוליים מתקדמים ואיכותיים, אך כדי למקסם את ביצועי המרפאה או הקליניקה מומלץ לשדרג את המערכת עם מערכת טלמרקטינג רפואי המתממשקת בקלות עם התוכנה הקיימת. כיום כל בעלי המרפאות והקליניקות הפרטיות והציבוריות מודעים לחשיבות השמירה על קשר ישיר עם הלקוחות, ומרפאות רבות משקיעות לא מעט משאבים במערך טלמרקטינג ממוחשב כדי להגדיל את מספר הלקוחות וכמובן את ההכנסות.

תוכנה לניהול קליניקה בשילוב מערכת טלמרקטינג רפואי

בעלי ומנהלי קליניקות גדולות וקטנות הבינו בשנים האחרונות שעליהם להשקיע במערכות ממוחשבות המיועדות לניהול מרפאה בגלל הכלים היעילים והמתקדמים שהמערכת מספקת עבורם. למעשה, תוכנה מתקדמת לניהול קליניקה הכוללת כלים כמו יומן רופא ממוחשב, ממשק לזימון תורים, מערכת לשליחת התראות למטופלים וכלים נוספים, יכולה להזניק את הקליניקה שלהם ולתרום להצלחה עסקית.

בעבר הלא רחוק המרפאות נוהלו באמצעות תוכנות משרד קלאסיות ובסיסיות, חלקן מוצרי מדף, אך התוכנות מהדור הקודם אינן מתאימות יותר למציאות, לתחרות הגבוהה בענף ולשינויים הטכנולוגיים העוברים בעשור האחרון בעולם הרפואה. מנהלי השיווק וסוכני המכירות של המרפאות השתמשו עד לאחרונה במערכות מיושנות עם טבלאות, גיליונות אקסל עתירי נתונים ומידע המגיע למערכת וגורם לעומס רב, לכן עבודתם הפכה למורכבת ומייגעת והם פספסו לקוחות פוטנציאליים רבים.

באמצעות הרחבת תוכנה לניהול קליניקה עם פלטפורמה ייעודית לטלמרקטינג ממוחשב רפואי ניתן להפיק מידע בעל ערך רב תוך ניתוח וניטור הנתונים המאוחסנים בתיקים הרפואיים הממוחשבים ובארכיון. תוכנת טלמרקטינג רפואי מאפשרת לאנשי המכירות ולמנהלי השיווק להכיר ולהבין טוב יותר את מאפייני וצרכי הלקוחות, וכך הם יכולים לגייס לקוחות חדשים ולדאוג לשימור הלקוחות הקיימים.

כך לדוגמה לקוח שפנה בעבר לקליניקה אך לבסוף לא הגיע לטיפול בגלל שהמרפאה לא הציעה עדיין טיפול מתאים לבעיה שלו או שהוא בחר קליניקה אחרת בגלל מיקום, שיטות טיפול, ציוד וכדומה, עשוי ליפול בין הכיסאות. באמצעות תוכנה לניהול המרפאה המשולבת במערכת ממוחשבת לטלמרקטינג רפואי אפשר להפוך את הלקוחות הפוטנציאליים למטופלים בקליניקה וכך משפרים הכנסות ומספקים ללקוחות שירות חדשני ואיכותי יותר.

מנוע ליצירת הכנסות לקליניקה ולמרכז הרפואי

תוכנה מתקדמת לניהול מרכז רפואי או קליניקה המשולבת במערכת טלמרקטינג ממוחשבת מותאמת לצרכי המרפאה ומציעה מגוון כלים טכנולוגיים לניהול מחלקת השיווק במרכז הרפואי ו/או בקליניקה. התוכנה כוללת כלים חשובים כגון:

  • הקלטת שיחות לצרכי פיקוח ומעקב.
  • תיעוד, קליטה וניהול פניות של לקוחות קיימים ופוטנציאליים, לרבות פילוח הפניות לפי פרמטרים כמו מקור הפניה למרפאה, תחום עניין, מטופל קיים או חדש ועוד.
  • איסוף לידים איכותיים באמצעות ניטור פניות מהאינטרנט.
  • מעקב וניהול העובדים במחלקת השיווק לצורך בקרה ושיפור השירות. 
  • סנכרון מלא עם תוכנה לזימון תורים.
  • הפקת ושליחת תוכן שיווקי מהמערכת, כולל אפשרויות הדפסה בפורמטים מותאמים אישית (מיילים, סמסים, What's Up, באנרים לרשתות חברתיות וכו').
  • כלי מתקדם להפקת דוחות מעקב ודוחות ניהוליים (Dashboards).
  • כלי מתקדם להמלצה על הפעולה השיווקית הבאה המומלצת לפי התנהגות הלקוח הפוטנציאלי ברשתות החברתיות (לדוגמא: איזה ניתוח אסתטיקה רפואית להציע?)
  • כלי ליצירת תסריטי שיחה ושאלונים מובנים.
  • כלי אוטומציה לייעול קליטת פניות למרפאה ולתיעוד השיחות תוך אפשרויות שונות לפילוח המידע והפניות.

ראוי לציין כי תוכנה לניהול קליניקה ומרכז רפואי הכוללת מערכת טלמרקטינג נחשבת לפתרון מושלם עבור רשתות וקליניקות בתחום האסתטיקה, זהו פתרון פופולרי המשמש מרכזי רפואה מובילים בישראל ועוד ועוד מרפאות פרטיות בוחרות בתוכנה המתקדמת כדי להגדיל את מספר הלקוחות, לשפר ולייעל את השירות ועל מנת להבטיח גידול בהכנסות.  

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.