ביטוח בריאות באמירויות – מה יכולה לתרום מערכת ישראלית לניהול התחשבנות והעברת תשובות לגורמים מבטחים?

UAE flag

מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

הסכמי אברהם הם הסכמי שלום בין מדינת ישראל למספר מדינות ערב, ביניהן איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו. הסכמי השלום מסדירים את היחסים המדיניים בין המדינות, כמו כן הם נועדו להסדיר ולפתח את הקשרים המסחריים בין המדינות החתומות על ההסכם המבורך. הסכמי השלום האחרונים פותחים שוק חדש וגדול לחברות ההייטק בישראל, וחברות רבות החלו במאמצים לפרוץ לשוק החדש.

כדאי לדעת כי חברת ר.ר. מערכות מידע וטכנולוגיות נמצאת במגעים מתקדמים עם שותפים פוטנציאליים באיחוד האמירויות. התוכנות והמערכות שאנחנו מפתחים מספקות פתרונות מלאים לניהול עסקי מתקדם ויעיל של מרכזי רפואה, מרפאות פרטיות, קליניקות, מכוני הדמיה, חנויות אופטיקה ועוד, והמערכות הממוחשבות שלנו מספקות מענה מתקדם גם לתהליכים הרפואיים והקליניים הנדרשים בתחום הרפואה.

לכן, אין זה פלא כי יש עניין רב בקרב גורמים מקצועיים שונים באיחוד האמירויות בפתרונות שלנו כמו תוכנה לניהול מרפאה, מערכת ניהול תורים, תוכנת אופטיקה ועוד. ראוי לציין כי התוכנות המתקדמות שלנו כוללות פתרונות לניהול התחשבנות והעברת תשובות לגורמים מבטחים, ובעקבות הנהירה של אזרחי ישראל לאיחוד האמירויות כתיירים בדובאי וביעדים נוספים המערכות והיישומים שלנו יכולים לסייע למקומיים לשפר את השירות ולייעל את עבודתם, גם מול גורמים מבטחים בישראל.

ביטוח בריאות לתושבי איחוד האמירויות

איחוד האמירויות היא פדרציה הכוללת שבע מדינות, הבירה היא אבו דאבי, זו גם האמירות הגדולה ביותר. באיחוד האמירויות יש מעל 80% מהגרים, ורוב האוכלוסייה היא מוסלמית. תיירים רבים מבקרים במדינות איחוד האמירויות, התיירות מהווה מקור הכנסה חשוב למדינה, ובעקבות הסכמי השלום עשרות אלפי ישראלים החלו לבקר באבו דאבי, בדובאי וביעדים נוספים.

Dubai UAE Shoreline

תושבי איחוד האמירויות נחשבים לעשירים, לרבים מהם יש ביטוח בריאות פרטי, וכל התושבים נהנים משירותים רפואיים מתקדמים. בשנים האחרונות הוקמו עשרות בתי חולים חדשים והמדינה משקיעה משאבים רבים בקידום שירותי הרפואה. אחד מהתחומים המתפתחים באיחוד האמירויות הוא נושא תיירות המרפא, ומרפאות פרטיות רבות הוקמו כדי להציע תיירות בריאותית לתיירים מכל העולם, במיוחד מאירופה, ארצות הברית ותושבי המדינות השכנות.

כדי לשדרג את השירותים הרפואיים ולנהל היטב את ההתחשבנות מול גורמים מבטחים ואחרים, אנחנו מציעים למרכזי רפואה ולמרפאות פרטיות באיחוד האמירויות תוכנה לניהול מרפאה התומכת במגוון שפות וכוללת כלים מתקדמים לניהול המרפאה, לדוחות ייעודיים, לניהול יומן רופא ותיק רפואי ממוחשב וכלי מתקדם להתחשבנות ולהעברת תשובות לגורמים המבטחים.

ביטוח בריאות לישראלים המבקרים באיחוד האמירויות

עשרות אלפי ישראלים מבקרים ונופשים לאחרונה באיחוד האמירויות, לאחר נרמול היחסים ופתיחת השמיים בין המדינות. ישראלי המתכנן לבקר בקרוב באיחוד האמירויות חייב לדאוג לביטוח מתאים, וחברות הביטוח בישראל החלו לשווק פוליסות לביטוח נסיעות לדובאי ולשאר היעדים במדינות ערב. ביטוח נסיעות מבטיח כיסוי הוצאות רפואיות, פינוי אווירי או יבשתי, כיסוי תרופות ועוד.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.