ניהול מרפאה חכמה באמצעות אוטומציה של תהליכים רפואיים

אישה שיש לה שיחת וידאו עם הרופא

מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

עולם הרפואה עובר בעשור האחרון שינויים רבים כמו דיגיטליזציה של מערכת הבריאות והטמעת פתרונות אוטומציה רובוטיים ארגוניים של תהליכים רפואיים. התפרצות נגיף הקורונה הביאה למהפך של ממש גם בניהול מרפאות ומרכזים רפואיים, וכיום יש תוכנות של ניהול מרפאה חכמה באמצעות אוטומציה רובוטית ארגונית המבוססת על למידת מכונה, בינה מלאכותית וראיה ממוחשבת.

בין פתרונות האוטומציה הרובוטיים המובילים ניתן למצוא את מערכת האוטומציה המבוססת על בינה מלאכותית של חברת קראיון (Kryon). חברת Kryon הישראלית פיתחה בינה מלאכותית לאוטומציה של תהליכים ארגוניים ועסקיים. הטכנולוגיה החדשנית מבוססת על פטנטים וטכנולוגיות ייחודיות לחברה בתחומים כמו בינה מלאכותית, ראיית מכונה וזיהוי טקסטים. המערכת מבית קראיון מסוגלת "לראות", להבין ולנתח את הפעולות שעובדי הארגון מבצעים, ובאמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית המערכת מעבדת את המידע המגיע מהארגון בזמן אמת כדי להפוך אותו לתהליך עסקי באופן אוטומטי וללא התערבות יד אדם.

אוטומציה של תהליכים רפואיים

בשנים האחרונות עולם הרפואה עובר שינויים מרחיקי לכת ותקופת הקורונה האיצה את המעבר לשירותי רפואה מרחוק ולהטמעת טכנולוגיות ומערכות אוטומציה מתקדמות. כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה והצורך להקפיד על ריחוק חברתי והיגיינה, הבכירים במערכות הבריאות בישראל הבינו כי אוטומציה ודיגיטליזציה של תהליכים רפואיים הם צו השעה והאפשרות היחידה לייעל תהליכים, להפחית נטל על צוותי הרפואה המתמודדים עם המשבר העולמי, לחסוך משאבים, לשפר את השירותים הרפואיים הניתנים למטופלים ולספק מענה רפואי גם בשעת משבר.

אוטומציה של תהליכים רובוטיים, באנגלית RPA, כדוגמת הפתרון של חברת קראיון, מאפשרת למערכת הבריאות לעמוד בכל הלחצים והאתגרים החדשים, ולהמשיך לספק שירותים רפואיים יעילים ואיכותיים.

חברת Kryon הישראלית נחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם בפתרונות אוטומציה רובוטיים (RPA), החברה מפתחת ומשווקת פתרונות אוטומציה רובוטיים ארגוניים לכל האתגרים העסקיים, כולל האתגרים הניצבים בפני מערכות הבריאות בישראל וברחבי העולם. הפתרון הרובוטי נועד לעשות דיגיטליזציה גם בעולם הרפואה.

אוטומציה של מרפאה או מרכז רפואי

אוטומציה של מרפאה או מרכז רפואי הינה תהליך מתקדם טכנולוגית שמטרתו לשפר את ביצועי המרפאה או המרכז ולסייע לצוותי הרפואה לבצע את עבודתם ביעילות וללא טעויות אנוש. אוטומציה של תהליכים רפואיים נחשבת למורכבת מאוד בגלל צורת העבודה ומערכות המחשוב השונות שצריכות לתקשר זו עם זו, כאשר יש לוודא גם שמירה על פרטיות והגנה מיטבית על המידע. 

באמצעות תוכנת ניהול מרפאה הכוללת כלים מתקדמים כמו תיק רפואי ממוחשב, מערכת מקוונת לזימון תורים, ניהול מלאי וכספים, כלים להתחשבנות עם לקוחות ומבטחים ופתרונות אוטומציה רובוטיים – משפרים ומייעלים את תפקוד הצוות, מבטיחים שירותים רפואיים טובים ומתקדמים יותר, חוסכים עלויות מיותרות ומשפרים את שורת הרווח של הארגון.   

מנהלי המרפאה זוכים לתוכנת ניהול מרפאה מתקדמת והם יכולים לקבל החלטות ניהוליות איכותיות וטובות יותר, לקבל נתונים בזמן אמת, לשפר את ביצועי המרפאה ולהימנע מטעויות אנוש. המעבר לתהליכים רפואיים באמצעות אוטומציה מעלה את הפריון והתפוקה של המרפאה ומשפר את היעילות תוך מעבר מתהליכים ידניים לתהליכים אוטומטיים המבוצעים במהירות. כמו כן, ניהול מרפאה חכמה באמצעות אוטומציה של תהליכים רפואיים מאפשר לרופאים לספק שירותים רפואיים גם מרחוק, תהליכים הצפויים להישאר איתנו גם לאחר שמשבר הקורונה יסתיים.

מהם היתרונות של קראיון לניהול מרפאה חכמה?

  • פתרונות אוטומציה של תהליכים רובוטיים במערכת הבריאות מגבירים פרודוקטיביות.
  • רובוטי התוכנה מבצעים תהליכים ידניים ומונעים עומס על צוות המרפאה, טעויות אנוש וכו'.
  • אוטומציה מלאה של אינטגרציות בין מערכות ללא צורך בפיתוח יקר וממושך.
  • הגדלת כוח עבודה דיגיטלי.
  • פתרון מתקדם לשירות רפואה מרחוק.
  • שיפור בתוצאות העסקיות של המרפאה.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.