נמאס לך מבלבולים במערך התורים במרפאה? הנה הפתרון המתאים!

ידיו של הגבר עם הנייד ליד מקלדת המחשב

האם מערך התורים במרפאה שלך אינו מתפקד כהלכה ואתה סובל מבלבולים רבים ומתלונות מצד המטופלים והצוות הרפואי? ובכן, אין צורך להרים ידיים או להמשיך לסבול מהבעיות בניהול של המרפאה, כל שעליך לעשות הוא לבחור מערכת חדשנית ומתקדמת לזימון תורים באופן מקצועי ויעיל יותר, בהתאמה מושלמת לזמינות חדרי הטיפול, המכשור הרפואי וכוח האדם.

באמצעות מערכת זימון תורים תוכל גם אתה לשדרג משמעותית את המרפאה שלך, להציע ללקוחות שירות טוב ויעיל יותר, לייעל את העבודה במקום, לחסוך עלויות ולשפר את הרווחיות. המערכת כוללת כלים מתקדמים רבים והיא הופכת לכלי מרכזי בניהול יעיל ומודרני של המרפאה.

מהם היתרונות של מערכת לניהול ולזימון תורים?

חשוב לדעת כי מערכת לניהול ולזימון תורים מציעה יתרונות רבים, ניתן לרכוש את המערכת בנפרד או כחלק מתוכנה לניהול מתקדם של המרפאה. המערכת מציעה יתרונות משמעותיים עבורך כגון:

  • ניהול ומעקב יעיל אחר ביטולי תורים
  • ניהול מתקדם של כוח אדם בהתאם לתור, שעת הביקור וסוג הטיפול או הבדיקה
  • חיסכון בעלויות כוח אדם
  • מניעת בלבולים במערך התורים במרפאה
  • תצוגת יומנים ממוחשבת
  • תצוגה ויזואלית של תפוסת חדרים

המערכת מתממשקת בקלות למערכות נוספות כדי לייעל ולשפר את העבודה במרפאה שלך. באמצעות תוכנת ניהול מרפאה הכוללת מודול של מערכת ניהול וזימון תורים אפשר לשלוח תזכורות למטופלים כדי לא לשכוח את התור שלהם ועל מנת להגיע עם כל המסמכים הנדרשים ובהתאם להנחיות הרופא המטפל. כמו כן, המערכת משתלבת עם מודול מתקדם לניהול מערך הטלמרקטינג של המרפאה, והנתונים מוזרמים ישירות למסכי התצוגה בחדרי ההמתנה במרפאה.

פתרון טכנולוגי מתקדם ומותאם לצרכי המרפאה

כדי לשדרג את המרפאה ולהציע ללקוחות ולמטופלים שירות מתקדם ויעיל יותר, ועל מנת לחסוך עלויות ולמנוע טעויות אנוש ובלבולים במערך התורים במרפאה, מומלץ לבעלי המרפאות להטמיע מערכת לזימון תורים. ישנה אפשרות לשדרג את המערכת כדי לאפשר למטופלים לזמן תור באופן מקוון בשעה הנוחה ביותר עבורם, גם מעבר לשעות הפעילות במרפאה.

המערכת מותאמת באופן מלא לדפוסי העבודה במרפאה ולצרכי הצוות ומאפייני הלקוחות, היא מהווה חלק בלתי נפרד מהמערכת לניהול המרפאה, חוסכת עלויות ומשאבים ומשפרת את הרווחיות.