מוקד זימון התורים שלנו היה עמוס לעייפה, זמן ההמתנה בטלפון למענה של מוקדן גדל ולנו היה חשוב לשפר את חוויית המטופל בהקדם האפשרי. רצינו לאפשר למטופל להזמין בעצמו תור באתר אינטרנט אישי ומאובטח, לקבל מענה מהיר מהמוקדן שלנו, להעניק הוראות הגעה והנחיות לטיפול בצורה דיגיטלית. בנוסף, ביקשנו לשלוח הודעת תזכורת לנייד של הלקוח יום לפני הבדיקה.את כל אלה מאפשרת לנו המערכת של ר.ר. מערכות מידע – בעזרתה שיפרנו משמעותית את השירות שלנו, הגדלנו את רמת שביעות הרצון של הלקוחות והצוות, ואף שיפרנו את שורת הרווח ע"י הקטנת עלויות בצורה משמעותית.