קיבלתי משימה מהלקוח ליצור אזור אישי מאובטח בו המטופל יוכל לצפות בתוצאות של צילומי ההדמיה אותם הוא עובר אצלנו.

היה חשוב לנו מצד אחד לקצר ככל האפשר את זמן ההמתנה לתשובות ובכך להוריד את מפלס החרדה שכרוך בהמתנה לתשובה הקובעת האם מדובר בממצא חריג או שהכל תקין. ומצד שני לייעל ולהקל על עבודת האדמינסטרציה שהיתה כרוכה בהעברת תשובות פיענוח באופן ידני ללקוחות.
בנוסף רצינו לאפשר גישה לאיזור האישי מכל מקום: מבית הקפה, חוף הים או מהחופשה בקוסטה ריקה.

צוות ר.ר מערכות מידע בראשות דוד סנטר המנכ"ל התגייסו למשימה בכל הכח והקימו מערכת יעילה מלווה בדיווחים מיידים ללקוח אודות סטטוס הפיענוח. בזכות זה עבודת הצוות האדמיניסרטיבי בהקשר של מתן התשובות ללקוח הצטמצמה למינימום ופינתה אותו להתפנות למשימות חשובות יותר.

את כל זאת אנחנו יכולים לעשות היום בזכות המערכת האינטרנטית לצפייה בתשובות דיגיטליות של ר.ר. מערכות מידע.

נרשמתם בהצלחה!

עכשיו תיהיו מעודכנים בכל מה שחם בעולם המדטק

לידעתך, אתר חברת rr systems עושה שימוש בקבצי 'cookies' ובכלים נוספים (שלנו ושל צדדים שלישיים) על מנת לספק לך חווית גלישה טובה יותר וכן למטרות סטטיסטיקה, ניתוח גלישה, שיווק ופרסום. למידע נוסף ראו תנאי השימוש ומדיניות קוקיז של r.r. systems