התוכנה מעמידה לרשותך מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת ומענה נקודתי המותאם לצרכיה של החנות או של העסק שלך.
יתרונות התוכנה:
- שליטה בכל רגע נתון על מצב המלאי בחנות, ובכך לזכות בתכנון יעיל ונכון יותר של התנהלות העסק
- שליטה על הנתונים הכספיים ועל תזרים מזומנים יעיל, המביא להקטנת עלויות מימון
- תגמול עובדים על בסיס מכירות באמצעות דו"חות אפקטיביות עובדים
- העברת נתונים באמצעות ממשק מותאם להנהלת חשבונות, ואיתור והפקת העתקי דו"חות בקלות.
יתרונות בשירות ללקוח
גם הלקוח של המרפאה נהנה מיתרונות הרבים שמציעה מערכת ניהול תורים. יתרונות אשר עוזרים בשימור הלקוח והקפדה על שירות מקצועי ויעיל.
הנה כמה מהיתרונות:
- הלקוח יכול להזמין תור בכל עת שירצה, ללא תלות בשעות העבודה ופעילותה של המרפאה או פעילותו של המכון.
- הזמנת תור באמצעות מערכת תורים מקוונת מאפשרת ללקוח לחסוך בזמן יקר (אין צורך להמתין לנציג שירות, למזכירות וכדומה).
- ניתן לבצע את הזמנת התור בהתאם ללוח זמניו של הלקוח, תוך התייחסות לתורים הפנויים.
- הלקוח יכול לקבל תמונת מצב באשר לתורים העתידיים, ובהתאם להחליט מהו המועד הנכון ביותר עבורו.
כל זאת, ללא הצורך להתקשר אל המזכירות ולבדוק זאת (למעט במקרים מיוחדים, המחייבים התקשרות ישירה אל המרפאה או אל המכון). - הלקוח נהנה משירות תזכורת אוטומטי באמצעות SMS או אימייל, יומיים לפני מועד הביקור המתוכנן.