Laguna Insights – שיפור התקשורת עם המטופלים בעזרת בינה מלאכותית

• מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

עובדי מערכת הבריאות, ובראשם הצוותים הרפואיים והסיעודיים, מתמודדים עם עומס רב המוטל עליהם, וזו בעיה מוכרת בעולם הבריאות ישראל וברחבי העולם. צוותי הרפואה מתקשים לעמוד בנטל עבודתם, לכן הם עלולים לבצע טעויות אנוש, לשגות בתפקידם ולהתקשות בתקשורת מול המטופלים, ובנוסף העומס הרב מוביל עם הזמן לשחיקה עצומה. כדי להקל על העבודה ולשפר את השירות והתקשורת למטופלים מומלץ לבחור תוכנה לניהול מרפאה הכוללים פיצ'רים מתקדמים וכלי בינה מלאכותית ברפואה.

חברת Laguna פיתחה מערכת מתקדמת וחדשנית כדי לסייע לצוותים המטפלים במרכזי הרפואה, בקופות חולים, במרפאות ובמכונים השונים. המערכת מבוססת על פתרונות בינה מלאכותית ברפואה והיא מספקת יכולות ודרכים יעילות לתקשורת בין הצוותים הרפואיים לבין המטופלים, בעיקר בטלפון, ובנוסף המערכת מספקת תובנות חשובות ועמוקות לגבי האינטראקציה עם המטופלים.

הסטארט אפ הישראלי נבחר לאחרונה לדירוג ה-Best Invention היוקרתי של TIME בתחום הבינה המלאכותית, לשנת 2024, והדירוג היוקרתי כולל את מאתיים ההמצאות הטובות ביותר המשפיעות על האדם ומשנות את חייו.

תקשורת עם המטופלים

לוח מחוונים מתקדם המופעל על ידי בינה מלאכותית

Laguna Insights מגיעה עם לוח מחוונים ידידותי למשתמש המבוסס על בינה מלאכותית. המערכת מאפשרת לבכירים ולראשי צוותים רפואיים לנטר את ביצועי הצוותים הטיפוליים עד לרמת השיח האישי, ומעבר לניטור מדדים רגילים וסטנדרטיים כמו הזמן שהוקדש לשיחה עם המטופל ו/או הזמן שהוקדש לטיפול, המערכת מנתחת את האינטראקציות של חברי הצוות מול המטופלים שלהם והיא יודעת לספק תובנות חשובות לצורך שיפור וייעול השירות, זיהוי חסמים בתקשורת עם מטופלים, חיסכון בזמן ובמשאבים, שיפור התקשורת ושיפור רווחת וחוויית המטופל.

חשוב לזכור כי בעולם הבריאות של היום, הצוותים הרפואיים מתמודדים עם עומס עצום ולחץ רב בעבודה, לכן אחת התופעות שמאפיינות את עובדי מערכת הבריאות היא שחיקה גבוהה ומהירה יחסית. בעזרת הפלטפורמה של Laguna ניתן להתמודד עם אתגרים אלו בצורה ישירה ואפקטיבית, וכך היעילות של הצוותים הרפואיים משתפרת והם יכולים לספק שירותי אופטימלי, זמין ואיכותי יותר.

המערכת המתקדמת שמבוססת על בינה מלאכותית מסוגלת לנתח את כל סוגי האינטראקציה של הצוות הרפואי. המערכת כוללת כלי בינה מלאכותית באמצעותם ניתן להסיק תובנות חשובות לגבי התקשורת עם המטופלים, ויישום התובנות מסייע לארגון לשפר את התקשורת בין הצוותים הרפואיים למטופלים, להימנע מטעויות אנוש, להתאים את סוג השירות למאפיינים האישיים של המטופל ובנוסף המערכת מציגה מידע עדכני על המחלות והמצבים מהם המטופל סובל ויכולה להציע גישות מתאימות לטיפול.

שיפור שביעות רצון וביצועים

במציאות של היום כל מרכז רפואי, מרפאה או קליניקה, חייב לבחור נכון תוכנה לניהול מרפאה חכמה המותאמת לסביבת העבודה המודרנית וכוללת פיצ'רים המותאמים לשיטת העבודה ולצרכי בית החולים או המרפאה. כדי לשפר את התקשורת עם המטופלים, להפחית שחיקה בעבודה, לייעל ולשדרג את חוויית השירות למטופלים –יש אפשרות לקשר את התוכנה עם המערכת מבוססת הבינה המלאכותית שפותחה על ידי חברת Laguna, וזאת על מנת שהצוות הרפואי יוכל לטפח את הקשר ולבנות קשר טוב ואיכותי יותר עם המטופלים, לייעל את העבודה, לחסוך זמן רב ולהימנע משחיקה בעבודה.

המערכת מספקת תובנות חשובות לייעול העבודה ולשיפור השירות למטופלים, לאיתור וזיהוי חסמים בעבודת הצוות, לשימור הלקוחות החשובים על מנת להציע להם טיפול אופטימלי ומבוסס נתונים.

הצלחה בינלאומית

המערכת שפותחה על ידי המומחים של חברת Laguna זוכה לעניין רב במערכות הבריאות השונות בכל העולם, והחברה גאה בסיפורי ההצלחה שלה ובהטמעת המערכת המבוססת על בינה מלאכותית במגוון רחב של רשתות בתי חולים ומרפאות כגון: Discovery, Mayo Clinic, Highmark ועוד.


חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.