תורים ארוכים? לא במרפאה שלנו!

תורים ארוכים של מטופלים, לחץ, קושי וגם חוסר סבלנות, שנלווים לכך – כל אלה, מאפיינים לצערנו לא מעט מרפאות בארץ, הן פרטיות והן ציבוריות. פעמים רבות הסיבה לכך נעוצה במחסור בכוח אדם, אולם במקרים אחרים בהתנהלות לא נכונה, ובעיקר גם לא יעילה.

שילוב של מערכת ניהול תורים במרפאה הוא דרך מצוינת להתמודד עם הקושי ועם העומס ולאפשר למטופלים ליהנות ממענה מהיר. שילוב של מערכת כזו יכול לסייע לצוות המרפאה באופן משמעותי ובשל כך גם ליצור אווירה נעימה ונינוחה יותר במקום.

The universal-messbrille set is an important tool of the optometrists and oculists.

כיצד מערכת לזימון תורים תורמת להתנהלות המרפאה

בשנים האחרונות אפשר למצוא במרפאות רבות מערכת זימון תורים, המציעה לצוות העובדים כלים רבים ויעילים. מערכת ניהול תורים יכולה לשנות לחלוטין את האווירה במרפאה ולספק פתרון למרפאות רבות, המתמודדות עם עומסים, לחצים וגם קושי. הנה כמה מיתרונותיה הרבים של מערכת זו:

  • מעקב אחר ביטול והזמנת תורים – בעזרת המערכת יכול צוות המרפאה לעקוב באופן שוטף אחר הזמנת התורים החדשים ואחר ביטולם. באופן זה, מתאפשר סידור נכון ויעיל יותר של ההזמנות, וללא עומסים מיותרים.
  • אפשרות לנהל מספר יומנים במקביל – כלי זה יעיל במיוחד במרפאות בהן עובדים מספר רופאים. בעזרת מערכת ניהול תורים ניתן לנהל מספר יומנים במקביל של כמה רופאים שונים. אין צורך באיש קשר אחד לכל רופא, במזכירה אחת האחראית על ניהול יומנו של הרופא, שכן כל אחד מצוות המקום יכול לעשות זאת וליהנות מגישה ישירה אל היומן בעת הצורך. אפשר לבצע שינויים, לעדכן תורים חדשים או לבטלם.
  • מערכת ידידותית ונוחה לשימוש – מדובר במערכת ידידותית מאד למשתמש, מערכת עם מגוון של כלים ופתרונות הנדרשים לכל מרפאה, בכל הקשור לזימון ולניהול תורים. המערכת מאפשר לבצע פעולות שונות במהירות רבה, לאתר את הפרמטרים השונים, הלוקחים בה חלק, ללא כל בעיה ולהיעזר בה ברגע האמת, בשעת הצורך.
  • אפשרות להפיק דו"חות וסטטיסטיקות שונות – ניתן להפיק באמצעות מערכת ניהול זה דו"חות שונים ולבחון את אופן ההתנהלות בכל רגע שרוצים. בעזרת הדו"חות ניתן לשפר את תהליכי העבודה, ללמוד מהם לא מעט וגם לבדוק באילו כלים נעזרים יותר ובאילו פחות. ניתן לבחון באילו מועדים ישנו עומס רב וגם באילו מועדים רגוע יותר.
  • התנהלות נכונה, חכמה ושלווה יותר – השימוש במערכת זו מאפשר לצוות העובדים, האחיות וגם הרופאים ליהנות מפתרון יעיל ונקודתי מאד, ובכך לשפר באופן משמעותי את העבודה עצמה וכן את האווירה שבמקום. אין עומס מיותר של תורים ואין זמני המתנה לתורים ארוכים. המטופלים במרפאה מרוצים יותר וצוות המקום יכול לעבוד בצורה נינוחה יותר, שכן רמות הלחץ יורדות ולוח הזמנים מסודר.

מערכת לניהול תורים היא פתרון מצוין לכל מרפאה. היא מקלה באופן משמעותי על תהליך העבודה ובעיקר משפרת את האווירה שבמקום, הן עבור המטופלים עצמם והן עבור צוות המקום.