תוכנה למרפאה חכמה

כיום, גם בעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים ליהנות מפתרונות מתקדמים וייחודיים המסייעים להם להפוך את העסק שלהם לחכם ולהציע שירות טוב ואיכותי יותר ללקוחות. בעלי מרפאות, מכוני רפואה וקליניקות פרטיות יכולים לשכור תוכנה למרפאה המאפשרת להם להפוך את העסק לחכם ולמתקדם יותר, מרפאה חכמה עובדת עבור הבעלים, הצוות הרפואי והאדמיניסטרטיבי וכמובן גם עבור המטופלים.

למעשה, באמצעות תוכנה לניהול מרפאות ניתן להפוך כל מרפאה לחכמה, השילוב בין טכנולוגיות חדשניות לתשתיות ולמערכות המחשוב הקיימות במרפאה, מאפשר לעובדים ולמטופלים לשוחח באותה שפה ולתקשר ללא צורך בשיחות טלפוניות. כמו כן, המרפאה החכמה מבוססת על תוכנה ייעודית ומתקדמת לניהול העסק, כאשר המידע נשמר במערכת הממוחשבת.

ניתן לסנכרן נתונים בין יומני הרופאים והמערכת לזימון תורים, ובכל רגע נתון בעל העסק יכול לשלוף נתוני אמת כדי לקבל החלטות עסקיות, לעקוב אחרי תשלום לקוחות וגורמים מבטחים ועוד. בקליק מהיר אפשר לשלוח תוצאות אבחונים ובדיקות, כמו גם דפי התחשבנות, לגורמים הרלוונטיים כגון קופות חולים, רופאים פרטיים, חברות ביטוח, משרד הבריאות ועוד.

מרפאה חכמה שעובדת עבורכם

ניהול מרפאה בעידן המודרני ועתיר הטכנולוגיות אינו דבר של מה בכך, מרפאות רבות נסגרות בגלל ניהול לקוי, כאשר תוכנה למרפאה הייתה יכולה למנוע את סגירת העסק, כל עוד מעניקים שרות מקצועי ואדיב ללקוחות. חשוב לדעת כי תוכנה לניהול קליניקה ומרפאות מומחים מעניקה יתרונות רבים לעובדי העסק ובעליו, למשל:

  • חיסכון ניכר במשאבי המרפאה, לרבות הוצאות דפוס, תקשורת וכוח אדם.
  • תוכנת ניהול מרכזית כוללת כלי ניהול מתקדמים לשיפור העבודה ולשדרוג איכות וחוויית השירות ללקוחות העסק.
  • כלי ניטור ובקרה גם מרחוק.
  • העסק נמצא בשליטת הבעלים בכל רגע נתון ומכף ידו (גישה לתוכנה באמצעות לפטופ, סמארטפון, טאבלט וכיוצא בזה).
  • התראות בזמן אמת כמו ביטול תורים, שינוי מועד התור על ידי הלקוח, תשלומים בפיגור, מלאי ועוד.
  • קבלת החלטות עסקיות ופיננסיות המבוססות על נתוני אמת עדכניים.
  • שיפור השירות המוצע ללקוחות המרפאה, לדוגמה תוכנה הכוללת מערכת מתקדמת לזימון תורים באינטרנט.
  • סנכרון יומנים עם Google Calendar.

שליטה מלאה במידע

ידיים של הרופא עם טאבלטתוכנה למרפאה חכמה כוללת מגוון כלים באמצעותם תוכל להפוך את העסק לחכם ולמתקדם יותר. בין השאר, תוכנה לניהול מרפאות מומחים וקליניקות מקצועיות כוללת את הכלים הבאים:

  • מערכת לזימון ולניהול תורים.
  • תיק רפואי ממוחשב.
  • יומן רופא ממוחשב.
  • דוחות ייעודיים, לרבות דוחות ניהוליים, בהתאמה לצורכי המרפאה וסגנון העבודה.
  • מערכת מתקדמת להעברת תשובות והתחשבנויות (Billing) לגורמים רלוונטיים.
  • אפשרות לרופאים חיצוניים המפנים מטופלים למרפאה לצפות בתוצאות הבדיקות, בתשובות ובמסמכים רפואיים נוספים הנוגעים למטופל.
  • אפשרות למטופלים בעלי הרשאות לצפות בתוצאות הבדיקות, בתשובות ובמסמכים רפואיים נוספים הנוגעים להם.
  • תזכורת תורים ועדכוני מידע באמצעות שליחת SMS.

כדאי לדעת כי גם מטופלים המקבלים הרשאה מתאימה יכולים לעיין במסכי אבחון, בדיקות וטיפולים, בדוק כמו רופאים בעלי הרשאה מתאימה. צוות המרפאה יכול לקבוע הרשאות בהתאם לצורך ולסגנון העבודה.

את התוכנה לניהול המרפאה ניתן להרחיב ולשדרג בעזרת כלים נוספים כמו מערכת לניהול מלאי, מערכת כספים, מערכת לזימון תורים מקוון ועוד.

התוכנה שהופכת את המרפאה לחכמה מאפשרת לשתף מידע פנים ארגוני בלחיצת כפתור ובהתאם להרשאות שנקבעו, התוכנה מסייעת לשמור על הנתונים, כל המידע היוצא מהתוכנה לגורמים חיצוניים עובר הצפנה ועומד בתקני האבטחה המחייבים. כמו כן, התוכנה מאפשרת לבעלי המרפאה לקבל החלטות עסקיות שקולות ואחראיות יותר, כמו כן התוכנה הידידותית חוסכת עלויות רבות ומאפשרת לעובדים להתמקד בנושאי הליבה ולא לבזבז זמן על מילוי טפסים באופן ידני או בניסיון לאתר מידע על אחד המטופלים.

זימון וניהול תורים באמצעות תוכנה חכמה לניהול המרפאה

באמצעות תוכנה למרפאה ניתן לשדרג את השירות ללקוחות ולאפשר להם לזמן תורים באינטרנט, בכל שעה, מכל מכשיר, כולל סמארטפון וטאבלט, וללא תלות בשעות הפעילות של המרפאה. לאחר זימון התור הלקוח יקבל תזכורת במועד הסמוך לתור שקבע, התזכורת נשלחת אוטומטית וללא התערבות, ניתן לצרף לתזכורת מידע רלוונטי עבור המטופל כדי שיגיע מוכן לבדיקה או לטיפול.

חשוב לציין כי מרפאה חכמה מציעה שירות מודרני ומתקדם ללקוחותיה, לכן מומלץ לבחור תוכנה לניהול קליניקה הכוללת כלים מתקדמים כמו זימון תורים מקוון. הממשק הידידותי והנוח מאפשר לכל המטופלים לזמן תור בקלות ובלי להסתבך. למרפאה החכמה יתרונות רבים לעומת המתחרים, זו השקעה משתלמת לטווח ארוך ואחרי השימוש בתוכנה קשה להבין איך הצוות הסתדר ועבד עד כה.