שילוב "טלסופיה" במערכת לניהול מרפאה

אישה שיש לה שיחת וידאו עם הרופא

בצל משבר הקורונה ושיעור ההדבקה הגבוה הואצו תהליכים שונים בעולם הרפואה לפיתוח וליישום טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות המאפשרים מתן שירותי רפואה מותאמת אישית גם מרחוק. לכן, כאשר בוחרים מערכת לניהול מרפאה חשוב לבדוק האם התוכנה תומכת בטכנולוגיות החדשות ביותר והאם היא מתאימה לשירותי רפואה מותאמים אישית מרחוק.

מרכזי הרפואה בארץ החלו לעבור לרפואה דיגיטלית כדי לספק שירות מקצועי מרחוק לחולים כרוניים ולמטופלים אחרים, כך מונעים את שרשרת ההידבקויות במרכזים הרפואיים, מפחיתים סיכונים למטופלים ולצוותי הרפואה ומשפרים את השירות ללקוחות. המעבר לרפואה דיגיטלית מרחוק אינו דבר של מה בכך מאחר ולא מעט מטופלים מתקשים להבין איך לקחת תרופות נכון, כיצד להיערך לבדיקת קורונה, מדוע חשוב להתחסן לקראת החורף וכו'.

הפתרון הוא לבחור מערכת ניהול מרפאות התומכת במערכת החכמה של טלסופיה, המערכת מאפשרת לצוות הרפואי ליצור סרטוני מידע בהתאמה אישית למטופלים – תוך התייחסות למצבו הרפואי של החולה, לתוצאות בדיקות המעבדה, לתרופות שהוא נוטל ולמאפיינים הדמוגרפיים.

מערכת לניהול מרפאה בשילוב מערכת ליצירת סרטוני מידע אישיים

תקופת הקורונה הציפה בעיות שונות במערכת הבריאות בישראל וברחבי העולם, ולאור התפשטות הנגיף החלו המרפאות והמרכזים הרפואיים לספק שירותי רפואה מרחוק. באמצעות מערכת לניהול מרפאה הכולל תוכנה לזימון תורים המטופל יכול לתאם תור בזמן הנוח לו ביותר ולקבל שירות אישי מהרופא מרחוק. הרופא יכול לשוחח עם המטופל, לבדוק ולעדכן בזמן אמת את התיק הרפואי, לשלוח הנחיות לגבי תרופות והמשך טיפול ועוד.

עם זאת, חולים ומטופלים רבים מתקשים להבין את הוראות הרופא, מסיבות שונות ומגוונות. בעקבות השינויים במערך בדיקות הקורונה רבים תוהים כיצד להיערך לבדיקה, וישראלים רבים מתקשרים למוקדי השירות של משרד הבריאות, קופות החולים ובתי החולים, כך נוצר עומס רב הגורם לצוואר בקבוק ולבלבול בהנחיות. לכן, כדאי לבחור מערכת מתקדמת לניהול מרכז רפואי ומרפאות הכוללת תוכנה לזימון תורים באופן מקוון, תיק רפואי ממוחשב וכלים נוספים, אך מומלץ לבחור מערכת לניהול מרפאה התומכת במערכת החדשה והחכמה ליצירת סרטוני מידע בהתאמה אישית מלאה למטופלים (טלסופיה).

מידע כללי על מערכת טלסופיה

הסטארט-אפ הישראלי טלסופיה פיתח מערכת חכמה ומתקדמת טכנולוגית ההופכת מידע רפואי לסרטוני וידאו קצרים ואישיים. באמצעות מערכת טלסופיה ניתן ליצור סרטונים מותאמים אישית למטופל תוך שניות בודדות.

המערכת המתקדמת מסייעת לרופאים ולאחיות לספק למטופלים הסברים מפורטים ומותאמים אישית, לדוגמה סרטון המסביר למטופל איך לקחת תרופה מסוימת ומתי, סרטון המסביר למטופל כיצד להיערך נכון לקראת ניתוח או בדיקה, סרטון המסביר איך להיערך לקראת בדיקת קורונה, מה צפוי בבדיקה וכיוצא בזה.

חשוב להדגיש כי מטופלים רבים מתקשים להבין מידע רפואי והם מתקשים גם ליישם את ההנחיות הרפואיות, לרוב בגלל רמת אוריינות נמוכה יחסית. מערכת לניהול מרפאה התומכת במערכת של טלסופיה פותרת את הבעיה ומאפשרת למטופלים להבין את המידע וליישם את ההנחיות של הרופא.

אפשר ליצור סרטונים מותאמים אישית בכמה קליקים מהירים ולהעביר בצורה ויזואלית וברורה הסברים מפורטים ונוחים להבנה, לדוגמה הסבר צעד אחר צעד מדוע חשוב להתחסן נגד שפעת לקראת עונת החורף, הסבר פרטני ומותאם אישית לעידוד המטופלים לעבור בדיקת סקר תקופתית, הסברים בנושאי תזונה, בדיקות קורונה, בדיקות לאבחון שלבים מוקדמים של סוכרת, סרטונים המעודדים את המטופלים לעבור גמילה מעישון וכו'.

כדאי לדעת כי רופאים שהתנסו במערכת ומרכזי רפואה שהטמיעו את מערכת טלסופיה במערכות הניהול שלהם מעידים כי המטופלים נענים לסרטונים המותאמים אישית והתוצאות של השימוש במערכת החכמה הן מרשימות ומשפרות את בריאות הציבור.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.