שדרגו את יומן הרופא שלכם

רופאים, מטפלים מוסמכים, פסיכולוגים, וטרינרים, פיזיותרפיסטים – כל אלו ועוד נעזרים ביומן כדי לנהל את עבודתם בצורה מקצועית ויעילה. היומן משמש ככלי עבודה לכל דבר ועניין, אך כיום בעידן המודרני כבר לא משתמשים ביומן רגיל מנייר כיוון שישנם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כמו יומן רופא ממוחשב.

היומן הממוחשב מעמיד לרשות הרופא כלי ניהול מתקדמים ואיכותיים, קל לנהל את היומן, אפשר לשתף אותו עם שאר חברי הצוות במרפאה, וניתן לעיין ולבצע בו שינויים מכל מקום ומכשיר. כיום, אי אפשר לנהל מרפאה, קליניקה מקצועית או מכון טיפולים ללא תוכנת ניהול מרפאה הכוללת בין השאר מערכת לניהול יומנים של הרופאים וצוות המקום. אם אתם משתמשים ביומן רופא רגיל או במערכת ישנה כדאי לכם לשדרג את התוכנה כדי ליהנות מיתרונות רבים, עליהם נרחב בהמשך.

מערכת מתקדמת לניהול המרפאה

ידיו של הגבר עם הנייד ליד מקלדת המחשב

חשוב לציין כי מערכת לניהול יומן רופא כוללת כלים נוספים המאפשרים לכם לנהל את המרפאה טוב יותר, לחסוך עלויות ולהציע ללקוחות שירות חדשני ואיכותי יותר. המערכת מהווה חלק בלתי נפרד ממערכת המחשוב של המרפאה או המכון, זו מערכת חדשנית המספקת מגוון פתרונות כמו ניהול תורים, שיבוץ אוטומטי של המטופל לסדרת בדיקות וטיפולים, אפשרות להוספת ולעריכת התראות חשובות, תצוגה ויזואלית של תפוסת חדרי הטיפולים במרפאה ועוד.

המערכת מתממשקת עם תוכנה מקצועית לניהול המרפאה לכן הרופא המנהל את היומן הממוחשב שלו בעזרת התוכנה יכול להעלות בקליק מהיר את התיק הרפואי של המטופל, לעיין בנתונים שונים, לרשום הערות חשובות, לעדכן תוצאות טיפולים ובדיקות וכדומה.

כמו כן, אפשר באמצעות מערכת לניהול יומן הרופא לנהל את הזמן ביעילות מירבית ולארגן את סדר היום עם הפסקות רענון בין הטיפולים השונים, להוסיף תזכורות חשובות כמו פגישה, ישיבת צוות וכו'.

מהם היתרונות ליומן רופא במרפאה שלכם?

המערכת הייעודית והמתקדמת ליומן רופא כוללת כלים רבים הנחוצים לעבודתו של הרופא, המערכת מספקת יתרונות רבים וחשובים כגון:

  • התראות אוטומטיות על תורים עתידיים
  • זימון תורים 24/7 ע"י המטופל, יש אפשרות לזמן תור דרך מענה אנושי או IVR
  • התראות אוטומטיות על ביטולי תורים
  • תצוגת יומן נוחה למשתמש
  • ניהול חדרי הטיפולים בהתאמה לתורים שנקבעו ביומן הרופא
  • ניהול כוח אדם בהתאם לתורים שנקבעו
  • ניהול רשימת ממתינים בצורה נוחה
  • שיבוץ מהיר ונוח לסדרת טיפולים ובדיקות
  • אפשרות להדפיס את רשימת המטופלים במגוון פורמטים
  • אופציה מתקדמת לשליחת תזכורת (SMS) למטופל על תור שנקבע
  • עריכת והפקת דוחות ניהוליים ודוחות אחרים בהתאם לצורך
  • ניתן לקבוע הרשאות שונות לרופא ולצוות המרפאה

היומן הממוחשב לרופא מציע ממשק עבודה ידידותי למשתמש, אין צורך לעבור קורס כדי להשתמש בתוכנה היעילה, ומרגע שמתחילים לעבוד עם היומן הרופאים מתקשים להבין כיצד הם עבדו לפני כן. היומן לרופא מהווה את הפתרון האיכותי והמקצועי ביותר לכל הרופאים והמטפלים, ובאמצעות המערכת משדרגים את המרפאה ומקדמים אותה טכנולוגית.

כלי ניהול מתקדם המבטיח גם חיסכון בעלויות ובמשאבי המרפאה

לבטח גם אתם מעוניינים לחסוך עלויות ולנהל את המרפאה שלכם בשיטות מתקדמות המתאימות לשנת 2020. באמצעות מערכת לניהול יומני הרופאים תוכלו לשדרג את המרפאה ולספק לצוות כלי ניהולי עתיר טכנולוגיות, ובנוסף הלקוחות שלכם ייהנו מפתרון מתקדם המאפשר להם לזמן תור ללא תלות בשעות הפעילות של המרפאה, בלי להתקשר ולהמתין עד למענה אנושי וללא צורך לבזבז זמן.

מערכת יומן רופא הכוללת אפשרות ניהול תורים תסייע לרופאים ולשאר חברי הצוות לעבוד יחד תוך חיסכון ניכר במשאבים. זהו כלי עבודה חשוב לכל רופא או מטפל, וזהו פתרון מקצועי לניהול לוח הזמנים העמוס של הרופאים העובדים שעות ארוכות ומתמודדים עם ריבוי משימות.


חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.