פלטפורמת Howazit – הדרך המתקדמת לתקשר עם הלקוחות שלכם


מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

הסטארט-אפ הישראלי Howazit הוקם בשנת 2013 על ידי ארבעה יזמים, וכיום החברה מספקת שירות ליותר מ-2,000 ארגונים ועסקים ב-24 מדינות שונות. הפלטפורמה של Howazit מאפשרת לארגונים לשפר ולהעמיק את התקשורת הישירה עם הלקוחות שלהם באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים כמו צ'אט בוטים, דו שיח בסגנון אפליקציה להעברת מסרים, מיני סייט ועוד. החיבור בין תוכנה לניהול מרפאה לבין פלטפורמת Howazit משפר את שביעות הרצון של לקוחות המרפאה, מטפח את הקשר בין המטופלים לצוותים הרפואיים ומספק מענה חשוב למטופלים המקבלים שירותי רפואה מרחוק.

פלטפורמה חדשנית לתקשורת עם הלקוחות

הפלטפורמה המתקדמת של חברת Howazit מהווה מוצר משלים בתחום של ניהול קשרי לקוחות (CRM), המערכת כוללת כלים המאפשרים למדוד ולנתח את חוויית הלקוח בזמן אמת, גם בארגונים שאינם מקוונים. בעזרת המערכת ניתן לזהות בעיות בתקשורת עם לקוחות הארגון, לשפר את הדו שיח בין הלקוחות לנציגי הארגון והמערכת מאפשרת ללקוחות לפנות לגורמים הנכונים בארגון כדי לקבל מענה לבקשה או לבעיה שלהם.

ראוי לציין כי הפלטפורמה לתקשורת מסייעת לארגונים בכל התחומים לעבור טרנספורמציה דיגיטלית ולפתור בעיות ספציפיות בתקשורת עם הלקוחות. המערכת החדשנית מתאימה למגוון ענפים ונמצאת בשימוש נרחב אצל ארגונים בענפי התעופה, המלונאות, המסחר ועוד. כמו כן, הפלטפורמה מתאימה מאוד למערכות הבריאות השונות והיא מתממשקת עם תוכנה לניהול מרפאה ועם מערכת טלמרקטינג, הפלטפורמה כוללת כלי אוטומציה בשירות לקוחות.

אוטומציה בשירות לקוחות

הפלטפורמה המתקדמת והחדשנית של Howazit מיועדת לארגונים שונים במגוון רחב של ענפים, לרבות ענף הרפואה. חשוב לזכור כי בשנים האחרונות החלה מגמה של מתן שירותי רפואה מרחוק, והתפרצות נגיף הקורונה האיצה את התהליך והמעבר לשירותים רפואיים למטופלים הנמצאים בביתם. רופאים זקוקים לפתרונות המאפשרים להם לבצע מעקב רפואי מרחוק, לנטר ולנתח מידע ונתונים המגיעים ממכשירים רפואיים המותקנים בבית המטופל או ממכשירים לבישים שונים, ולפתרונות המאפשרים להם לתקשר עם המטופל מרחוק בצורה יעילה ונוחה לשני הצדדים.

לכן, מעבר להטמעת תוכנה לניהול מרפאה הכוללת כלים מתקדמים כמו יומן רופא, תיק רפואי ממוחשב, מערכת ניהול תורים וכלים נוספים, חשוב לשפר גם את חוויית השירות למטופלים, ובעזרת פלטפורמת Howazit משפרים את התקשורת עם המטופלים וניתן לספק להם שירותי רפואה מותאמים אישית גם מרחוק.

הפתרון של Howazit הוא הוליסטי ומתאים גם למרפאות מומחים, למרכזי רפואה, לקליניקות פרטיות ולקופות החולים. הפלטפורמה מאפשרת לצוותים הרפואיים לתקשר עם המטופלים מרחוק במגוון דרכים ואמצעים דיגיטליים, למשל צ'אט בוט ושיחה בסגנון אפליקציה להעברת מסרים, כאשר המערכת אוספת נתונים ומנתחת את התקשורת בין המטופלים לבין הרופאים, היא מזהה בעיות וקשיים בדו שיח בין הרופאים למטופלים ומציעה פתרונות מתקדמים לשיפור התקשורת ולחוויית לקוח ייחודיות ומיטבית.

יש לציין כי הפלטפורמה החדשנית נועדה להוסיף שכבה טכנולוגית חדשנית ואיכותית יותר לקשר עם המטופלים, היא לא מהווה תחליף למערכת טלמרקטינג רפואי אך היא משפרת את התקשורת הישירה עם המטופלים במרפאה או במרכז הרפואי, מונעת נטישת לקוחות ומסייעת לרופאים לתקשר טוב יותר עם המטופלים הנמצאים בביתם.

ניתן לשלב את המערכת בקלות עם פלטפורמות קיימות במרפאה, ויש אפשרות ליצור בוט לאחר שיחה עם הרופא או עם המרפאה, להציע למטופלים פתרון מהיר ומדויק לבעיה שלהם, לאפשר למטופלים לקבל מענה אישי מהרופא או לזמן תור מקוון למרפאה באמצעות הצ'אט בוט וללא צורך במענה אנושי ועוד.

המטופלים זוכים למענה פרטני ואישי לאחר הטמעת הפלטפורמה במערכת המחשוב של המרפאה, ושביעות רצונם עולה בגלל הפתרון המתקדם, לכן ניתן לראות שיפור משמעותי גם בהכנסות המרפאה וניתן להחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.