ניהול כספים ומלאי ברשת חנויות

תוכנה לניהול כספים, המתאימה לעסקים קטנים וגדולים כאחד, לחנויות בודדות ולרשתות גדולות, מציעה כלים רבים העומדים לרשותו של צוות העובדים, כלים שיכולים לייעל את תהליך העבודה באופן משמעותי ולאפשר מעקב יעיל וחכם יותר אחר הכספים הנכסים אל העסק או יוצאים ממנו.

בעזרת תוכנה זו ניתן לנהל את מלאי החנות, את כוח האדם שבעסק, להפיק דוחות שוטפים העוברים ישירות אל רואה החשבון וכן לעקוב אחר תזרים המזומנים של העסק.

The universal-messbrille set is an important tool of the optometrists and oculists.

ההבדל בין ניהול כספים בחנות בודדת לניהול כספים ברשת גדולה

ניהול הכספים של העסק הוא משימה לא פשוטה לכל עסק ובכל תחום. אולם, היא מורכבת עוד יותר כשמדובר ברשת חנויות גדולה ולא בחנות אחת, בודדת. יש לעקוב במקביל אחר המלאי בכל אחד מסניפי הרשת, אחר הכספים שנכנסים לחנויות הרשת ואחר ההוצאות השונות.

יש לבצע ביקורת שוטפת אחר תזרים המזומנים של החנויות השונות, יש להעביר תשלומים לספקים בהתאם לתנאי התשלום הקיימים ולעדכן בכך את רואה החשבון.

בניגוד לניהול הכספים והמלאי בחנות אחת, ניהול כספים ומלאי של רשת גדולה הוא משימה מאתגרת מאד, הדורשת תשומת לב ומקצועיות ברמה גבוהה. שימוש בתוכנה לניהול כספים הוא פתרון מצוין לחנויות ובעיקר לרשתות והזדמנות לבצע את העבודה בצורה יעילה יותר.

האחריות המוטלת על כתפיו של מנהל הרשת היא רבה מאד, ובעזרת התוכנה הוא יכול לעקוב אחר ההתנהלות הכספית של הסניפים מבלי להיות נוכח במקום ובכל זמן שירצה.

יתרונותיה של התוכנה

  • פיקוח בו זמנית על מספר סניפים – מנהל הרשת יכול לפקח בו זמנית על סניפי הרשת השונים ובעיקר על הקופות שבחנויות.
  • מעקב אחר מלאי החנויות – בעזרת תוכנה לניהול כספים הוא יכול לנהל את מלאי חנויות הרשת, לעקוב אחריו באופן שוטף ומבלי שיצטרך להגיע פיזית אל מחסני החנות או אל החנות עצמה.
  • שליטה על תזרים המזומנים – הוא יכול לשלוט על כל הנתונים הכספיים של כל אחד מהסניפים, לשלוט על תזרים המזומנים ולתכנן נכון את ההתנהלות הכספית של הרשת ושל סניפיה השונים.
  • הפקת דו"חות ותגמול עובדים – הוא יכול להפיק דו"חות על המכירות שבוצעו ולתגמל את העובדים בהתאם. הוא יכול להפיק דו"חות המיועדים להנהלת חשבונות בקלות ובמהירות ובעיקר "להיות עם יד על הדופק".
  • עבודה מדויקת, ללא טעויות – האפשרות לשלוט על ההתנהלות הכספית של כל סניפי הרשת מונעת טעויות מיותרות, העשויות לצוץ במהלך העבודה והופכת את ההתנהלות כולה למדויקת ונכונה יותר.