מערכת זימון תורים של ר.ר. מערכות

about

מערכת זימון תורים של בית התוכנה ר.ר. מערכות מידע וטכנולוגיות מספקת מענה מקצועי ומתקדם למרפאות, קליניקות, מכוני הדמיה, רשתות אופטיקה וכדומה. זו תוכנה חדשנית ועתירת טכנולוגיות המיועדת לניהול מקצועי ואיכותי של מערך התורים במרפאה או במכון.

המערכת פותחה על ידי חברת ר.ר. מערכות במטרה לספק למרפאות ולמכונים פתרון מקצועי ויעיל לניהול מערך התורים, לרבות אפשרות של זימון תורים מקוון. ניהול התורים מותאם לצורכי ולמאפייני המרפאה או המכון, לזמנים הפנויים של חדרי הטיפולים והצוות הרפואי, ובהתאמה לכוח האדם הנדרש לטיפול, לבדיקות או לניתוחים.

שפע יתרונות במערכת מתקדמת לזימון תורים

מערכת זימון תורים נחשבת לכלי עבודה מתקדם ואיכותי הנחוץ בכל המרפאות, הקליניקות והמכונים השונים. באמצעות המערכת המרפאה זוכה ליתרונות רבים כגון:

  • התראה אוטומטית על תור עתידי
  • ניהול תצוגת יומן רופא
  • ניהול מתקדם של חדרי טיפולים בהתאם לזמינותם
  • ניהול מתקדם של כוח האדם הנחוץ לבדיקות ולטיפולים בהתאם לתורים שנקבעו
  • מעקב אחרי תורים מבוטלים

חשוב לציין כי מערכת זימון תורים מבית ר.ר. מערכות כוללת תצוגה נוחה של יומני הרופא וחדרי הטיפולים בפורמטים שונים, לדוגמה תצוגה יומית, שבועית, חודשית, רבעונית וכיוצא בזה. באמצעות התוכנה ניתן להדפיס רשימת תורים במגוון פורמטים לבחירה ובהתאמה אישית מלאה לדרישות הלקוח, לעקוב ולנהל את זימון התורים למרפאה, לעדכן את צוות המרפאה ועוד. המערכת חוסכת משאבים רבים למרפאה, היא משפרת את השירות ללקוחות, מקצצת עלויות, מונעת טעויות אנוש ומייעלת את העבודה במקום.

התאמה מלאה למאפייני המרפאה או המכון

המערכת המתקדמת של ר.ר. מערכות מספקת פתרון מושלם בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח ולדרישותיו הייחודיות. זו אינה תוכנת מדף אלא מערכת מתקדמת טכנולוגית שפותחה במיוחד לניהול מערך התורים במרפאות ובמכונים השונים. המערכת מתאימה למערכות המחשוב בבית הלקוח וניתן לשדרג אותה עם מודולים נוספים, למשל יומן רופא ממוחשב, הדפסת ברקודים, זימון תורים מקוון וכדומה.

כמו כן, המערכת מציעה פתרון ירוק וידידותי לסביבה, במקום לבזבז נייר ודיו ניתן לנהל את התורים באופן ממוחשב, ובמקום להדפיס רשימת מטופלים אפשר לשדר אותם למסכי התצוגה המותקנים במרפאה.

מדוע כדאי לצרוך מערכת מבית התוכנה ר.ר. מערכות?

בית התוכנה הוותיק והמנוסה ר.ר. מערכות מידע וטכנולוגיות הוקם בשנת 1989 במטרה לפתח יישומי תוכנה ומערכות מקצועיות וחדשניות לעסקים בתחום הבריאות והרפואה. המערכת מותאמת באופן מושלם למרפאות ולמכונים, הלקוח זוכה להדרכה מקצועית, לתמיכה טכנית ולמענה מהיר בכל שאלה, בקשה או בעיה.

מערכת זימון תורים של ר.ר. מערכות נחשבת למתקדמת במיוחד, ניתן לסנכרן אותה עם מערכות מחשוב אחרות, היא חוסכת עלויות ומשפרת את השירות ללקוחות המרפאה.