מערכת זימון תורים באמצעות צ'אט בוט (Chat Bot) – הטרנד החם של 2020

צ'אט בוטים כבשו בסערה את עולם הדיגיטל, הם הפכו לטרנד החם ביותר בעולם השירותים המקוונים באינטרנט, הם משדרגים משמעותית את השירות ללקוחות, מייעלים את העבודה, חוסכים עלויות ובין השאר הם גם מקצרים את ההליך הנדרש של זימון תורים מקוון.

מה זה צ'אט בוט?

מערכת זימון תורים באמצעות צ'אט בוט צ'אט בוט היא תוכנה המיועדת לתקשורת עם משתמשים אנושיים באינטרנט המבוססת על טקסט והחלפת מסרים. צ'אט בוט מתקדם מסוגל להגיב למשתמש האנושי בצורה כמעט זהה לתגובה של נציג שירות אנושי, לעיתים אי אפשר לזהות שמשוחחים עם תוכנה מאחר והצ'אט בוט מגיב במהירות ובאופן דומה לבני אדם בשר ודם. 

התפקיד העיקרי של צ'אט בוט הוא לספק שירות בנושאי מכירות ושירות לקוחות, יחד עם זאת הצ'אט בוטים המתקדמים ב-2020 מחוברים למערכות בינה מלאכותית משוכללות לכן הם התחילו לצוץ גם בתחומים נוספים מעבר לשירות לקוחות ומכירות, לדוגמה ייעוץ רפואי, ייעוץ משפטי, מענה פסיכולוגי ראשוני וכיוצא בזה.

כדאי לדעת שמומחים רבים טוענים שתוכנות של צ'אט בוטים נמצאות רק בתחילת דרכן ובעתיד הקרוב נראה תוכנות מתקדמות בהרבה המסוגלות לבצע ניהול תורים באופן מושלם, לבצע אינטראקציות מתקדמות עם בני אדם, להפוך לעוזרים וירטואליים יעילים למשתמשים השונים בעולם המקוון ובעתיד המעט רחוק יותר הצ'טא בוטים יהוו חלק מאווטארים במראה אנושי שיופיעו על המסכים ובטכנולוגיית המציאות הרבודה כדי לסייע לבני אדם, לספק שירות עדכני, לזהות רגשות, הבעות פנים ולנתח קול בזמן אמת.

ניהול תורים במרפאות באמצעות צ'אט בוט

מערכת זימון תורים נמצאת בשימוש נרחב במרפאות, מכוני הדמיה, מרכזים רפואיים, קליניקות פרטיות ועוד. בכל תוכנה לניהול מרכז רפואי או לניהול מרפאת מומחים יש פיצ'ר של ניהול וזימון תורים, בתוכנות המתקדמות יש אפשרות להוסיף מערכת לזימון תורים באינטרנט. מערכת רגילה לזימון תורים מאפשרת למשתמשים לקבוע תור במרפאה או במרכז רפואי באמצעות הטלפון, כאשר המטופל חייב להתקשר לנציג שירות כדי לקבוע תור.

במערכות החדשות של ניהול מרפאה יש אפשרות לזמן תורים באופן מקוון, זהו פיצ'ר חדשני ומתקדם יותר המאפשר למטופלים לקבוע תור במועד המתאים ביותר עבורם, בכל שעה ומכל מכשיר, ללא תלות בשעות הפעילות של המרפאה כיוון שאין צורך לשוחח עם נציג שירות אנושי. ראוי לציין כי רוב המטופלים כיום מעדיפים לזמן תורים באופן מקוון ובלי להתקשר טלפונית ולהמתין על הקו זמן רב עד למענה אנושי. לכן, אין זה פלא כי צ'אט בוטים הפכו לטרנד חם בשנת 2020 כחלופה אטרקטיבית ומתקדמת יותר למערכת זימון תורים.

צ'אט בוט למרפאות ומרכזי רפואה

לאחר שתוכנות הצ'אט בוטים כבשו את עולם השיווק והמכירות בדיגיטל, החלו החברות לפתח גם מערכת זימון תורים הכוללת צ'אט בוט. בתוכנת ניהול מרפאה יש כלים שונים, ביניהם גם זימון תורים מקוון, אך הטרנד החם ב-2020 הוא לשדרג את המערכת עם צ'אט בוט לקביעת תורים למרפאה.

צ'אט בוט המיועד למרכזי רפואה, מכוני הדמיה ומרפאות מומחים מציע כלים חדישים מעבר לשימוש העיקרי כתוכנה חדשנית המהווה מוקד זימון תורים דיגיטלי, הצ'אט בוט מספק יתרונות ומענה יעיל גם בתחומים הבאים:

  • איסוף לידים איכותיים למרפאה.
  • פתרון נוח, מהיר, חסכוני ויעיל לזימון תורים מקוון.
  • זימון התורים למרפאה הופך לפשוט ומתאים לכל הלקוחות בכל הגילים.
  • הצ'אט בוט עובד 24/7 ללא צורך במנוחה, הפסקה או חופשה.
  • המידע מתממשק עם מערכת זימון תורים.
  • אפשר לפרסם באמצעות הצ'אט בוט מידע על המרפאה, לדוגמה שעות פעילות, כתובת, התמחות רפואית, ציוד רפואי וכדומה.
  • בידול ממתחרים וחיזוק המותג של המרפאה.
  • איסוף נתונים וניתוח של המידע לייעול העבודה ולשיפר התוצאות העסקיות.
  • הפחתת לחץ על נציגי השירות במרפאה, ניתן להקטין בצורה דרסטית את מספר הפניות בטלפון ובמייל המיועדות לרופאים ולפקידות.
  • אפשרות לסליקת כרטיס אשראי באמצעות הצ'אט בוט.
  • ניתן לפרסם תשובות לשאלות נפוצות, מידע למטופל, הנחיות לפני בדיקה או טיפול במרפאה וכד.


חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.