מה יכולה לתרום מערכת ישראלית רב לשונית לניהול מרפאה פרטית?

מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

שנת 2020 היא ללא ספק שנה מאתגרת לכל העסקים והאנשים בארץ וברחבי העולם. בצל משבר הקורונה ישראל חתמה על מספר הסכמים חשובים לנרמול היחסים עם מדינות ערביות כמו איחוד האמירויות, בחריין, סודאן ומרוקו. הסכמי השלום נקראים הסכמי אברהם, כאשר ארה"ב שימשה כמתווכת בין ישראל למדינות הערביות, וככל הנראה מדינות נוספות עשויות לחתום על הסכם שלום עם ישראל בהמשך.

הסכמי השלום עם מדינות ערב נועדו להבטיח שיתוף פעולה אזורי ולהסדיר את היחסים המדיניים והמסחריים בין המדינות השונות. בעקבות הסכמי השלום החלו יזמים ואנשי עסקים מישראל וממדינות ערב לפתח קשרי מסחר הדוקים. הרבה מאוד חברות הייטק מנסות לפרוץ לשווקים החדשים, ובין החברות ניתן למצוא גם את חברת ר.ר. מערכות מידע וטכנולוגיות בע"מ – חברת תוכנה שנוסדה בשנת 1989 המתמחה בפיתוח ושיווק מערכות ויישומי תוכנה בתחומי הבריאות והרפואה.

חדשנות טכנולוגית בתחום הרפואה

ישראל נחשבת למעצמת הייטק והמדינה מובילה גם בתחום החדשנות הטכנולוגית בעולמות הרפואה. בין חברות התוכנה המובילות בישראל נמצאת גם חברתנו ואנו שוקדים בימים אלו על פיתוח קשרים מסחריים ועסקיים עם מרכזי רפואה ומרפאות פרטיות באיחוד האמירויות, בבחריין, במרוקו ועוד.

כדאי לדעת כי איחוד האמירויות הערביות היא מדינה עשירה בנפט, למעשה זו פדרציה של מדינות מונרכיות המורכבת מאבו דאבי, דובאי, ראס אל חימה, עג'מאן, שארג'ה, פוד'יירה ואום אל קיוין. לאחר החתימה על הסכמי השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ולמדינות ערביות נוספות החל שיתוף פעולה היסטורי גם בתחומי רפואה, כך לדוגמה קרן ההשקעות APEX מאיחוד האמירויות חתמה על הסכם עם המרכז הרפואי שיבא במטרה לקדם את עולם הרפואה במדינות ערב שנרמלו את יחסיהן עם ישראל, וגם אנחנו התחלנו במגעים מתקדמים לקידום חדשנות בתחומי הרפואה, בין היתר באמצעות הטמעת מערכות ניהול מרפאה רב לשוניות לניהול מרכזי רפואה ומרפאות פרטיות.

לאחרונה התפרסם מסמך "החזון לתעשייה של דובאי עד 2030" ובו יש פרק מרכזי העוסק בתחום הרפואה. המסמך מציג את תחומי המיקוד של דובאי בתחום הרפואה מאחר והמדינה מעוניינת לשדרג את החדשנות שלה בעולם הרפואה, ולשפר את סקטור הבריאות המספק שירותים רפואיים לתושבי המדינה. בשנים האחרונות הוקמו עשרות מרכזים רפואיים חדשים באיחוד האמירויות, ונוספו מעל 13,000 מיטות אשפוז. כמו כן, הוקמו מרפאות פרטיות חדשניות המספקות שירותים רפואיים ברמה גבוהה לתושבים המקומיים, והמרפאות מושכות גם את תיירות המרפאה והן מייצרות הכנסה חשובה למדינה.

תוכנת ניהול מרפאה של חברת ר.ר. מערכות מידע וטכנולוגיות בע"מ מתאימה לניהול מרכזים רפואיים ומרפאות פרטיות גם במדינות ערב, התוכנה שלנו רב לשונית, קל להתאים אותה גם לשפות אחרות, ויש בה כלים מתקדמים טכנולוגית המבטיחים שיפור ניכר בשירותי הרפואה המקומיים.

יש לציין כי חברתנו מתמקדת בשני תחומי פעילות עיקריים:

  • תחום רפואי ניהולי וקליני הכולל תוכנות מתקדמות לניהול מרפאה עם כלים חשובים ויעילים כמו תיק רפואי ממוחשב, מערכת זימון תורים (לרבות זימון תורים מקוון), יומן רופא, דוחות ייעודיים וכלים חדשניים להתחשבנות, שליחת תוצאות בקליק מהיר וכלי ניהול נוספים.
  • תחום רפואי קמעונאי הכולל תוכנות לניהול חנויות אופטיקה, מכונים אודיולוגיים, מכוני אסתטיקה וכו'.

המערכות שלנו חדשניות ויכולות לסייע בקידום השירותים הרפואיים לתושבי איחוד האמירויות ושאר מדינות ערב, ובייעול העבודה במרכזים רפואיים, במרפאות, במכוני הדמיה ועוד. כמו כן התוכנה הרב לשונית של ניהול מרפאה שאנחנו מפתחים מתאימה גם למרפאות הפרטיות במדינות ערב שמציעות שירותי רפואה מתקדמים וייחודיים לתיירות המרפא – תחום ההולך ומתפתח במהירות בעיקר במדינות איחוד האמירויות.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.