כיצד להפוך את הקליניקה שלכם לידידותית למטופלים

ישנם רבים הנאלצים לבקר באופן תכוף אצל הרופא שלהם. אחרים, עושים זאת אחת לכמה חודשים או שנים. בין אם מדובר ברופא שיניים, רופא עיניים או רופא בכל תחום אחר, לא תמיד פשוט לקבוע תורים ולא תמיד גם מצליחים למצוא את הזמנים הנוחים, הן לרופא והן למטופל עצמו, כדי לקיים את התור הנדרש. אולם, בעזרת מערכת ניהול תורים אפשר לייעל את זימון התורים וביקורי המטופלים לקליניקה ולהפוך זאת להליך פשוט יותר, ובעיקר ידידותי יותר.כיצד להפוך את הקליניקה שלכם לידידותית למטופלים

שילוב של טכנולוגיות חדשניות לייעול ניהול התורים

בזכות הפיתוחים הטכנולוגים השונים ניתן כיום לייעל את התנהלותן של קליניקות שונות ולאפשר למטופלים וכן גם לצוות המרפאה, לרבות הרופאים עצמם, ליהנות ממענה מדויק יותר. מערכת לניהול תורים, המתאימה לכל קליניקה, בכל תחום, הופכת את עניין זימון התורים לפשוט וקל יותר ואת הקליניקה לידידותית למטופלים. מהי תרומת המערכת בעבור הגורמים השונים?

השימוש בטכנולוגיית ענן כחלק בלתי נפרד ממערכת זו מאפשר לצוות המרפאה כולו לנצל את יתרונותיה הרבים של המערכת ובמיוחד לשפר את התנהלותו:

  • עבור הצוות הרפואי – מתאפשר מעקב שוטף אחר התורים שנקבעו ואחר התורים שבוטלו. צוות הקליניקה יכול לנהל את יומנו של הרופא באופן מסודר ובמידה וישנם כמה רופאים במרפאה, לנהל במקביל את היומנים של כולם. בעזרת פתרון זה של זימון תורים מקוון, יכול הצוות לשבץ את המטופלים לתורים עתידיים בצורה נוחה ומהירה. מעבר לכך מציעה המערכת המקוונת להפיק דוחות, סטטיסטיקות וגרפים, כדי לבחון את התנהלות הקליניקה ואת התנהלות זימון התורים. המערכת מתריעה בפני צוות הקליניקה באשר לתורים עתידיים ומאפשרת גם הדפסה של רשימת תורים – בין אם אלה תורים לרופאים, בין אם אלה תורים לאחיות או כל סוג אחר של תור.
  • עבור הרופאים – הרופאים בקליניקה פוגשים לא מעט מטופלים בכל יום. הם מתמודדים לעיתים עם עומס רב ועבודה בלתי פוסקת. בעזרת מערכת זו יכולים הרופאים להימנע מעיכובים מיותרים, מביטולים "בדקה ה – 90" ומניצול נכון של זמן העבודה שלהם במרפאה. הרופאים רגועים יותר, נינוחים יותר ומקבלים את המטופלים בזמנים שנקבעו מראש. העבודה מול הצוות הרפואי האחר במרפאה, מול האחיות והצוות הנוסף, הופכת לישירה, למהירה וגם למקצועית יותר והאווירה במקום כולו נעימה ושלווה יותר.
  • עבור המטופלים – בזכות מערכת יעילה זו נהנים המטופלים מעדכונים שוטפים בנוגע לתורים שנקבעו, שנדחו או שבוטלו. המטופלים אינם צריכים להמתין זמן רב לצורך קביעת התור, בין אם על קו הטלפון ובין אם כשהם מגיעים לקליניקה ומבצעים זאת פנים מול פנים מול הצוות. האפשרות להתנהל נכון הופכת את עניין זימון התורים לידידותי ויעיל הרבה יותר עבור המטופלים, שפעמים רבות מגיעים אל הקליניקה מרחוק או מתאמים את התור זמן רב מראש. בזכות הדוחות והמעקבים השוטפים המתבצעים באמצעות המערכת, העבודה מקצועית יותר, מסודרת יותר וללא תקלות או טעויות מיותרות. מעבר לכך, יכולים המטופלים עצמם לבצע את הזמנת התור באופן ממוחשב, ישירות מהבית. בזמנם החופשי, יכולים המטופלים להיכנס ישירות אל המערכת, להזמין את התור ובאופן זה לנהל את הזמן שלכם נכון יותר.

התאמה מדויקת לצרכים הקיימים

מערכת לזימון ולניהול תורים מותאמת באופן מדויק לצרכיה של כל קליניקה, תוך התייחסות למספר הרופאים המטפלים במקום, לשעות העבודה, לסוגי הטיפולים, לתדירות התורים ולפרמטרים נוספים הייחודיים למקום עצמו. כך נהנית הקליניקה ממענה מדויק, בעזרתו יכול הצוות הרפואי, הרופאים עצמם וכן גם המטופלים להתנהל בצורה חכמה יותר. ניצול יתרונותיה של הטכנולוגיה המתקדמת ושילובה בקליניקה משפר את תהליך העבודה וגם את התחושה של המטופלים במקום. העומס יורד משמעותית, הטיפול נינוח יותר והאווירה במקום נעימה הרבה יותר.



מאת: