כיצד כדאי לנהל את התורים בקליניקה שלכם בשנת 2020?

כיצד הלקוחות של הקליניקה שלכם מזמנים כיום תור לרופא או לאחות? האם לקוחות הקליניקה יכולים לתאם תור בעצמם באמצעות אתר האינטרנט של הקליניקה ומערכת זימון תורים מתקדמת? לקראת שנת 2020 כדאי לכם לנהל את התורים בקליניקה על ידי תוכנת ניהול תורים הכוללת מגוון יישומים מתקדמים ונוחים לשימוש.

שנת 2020 הולכת ומתקרבת אלינו בצעדי ענק, ולקראת השנה האזרחית החדשה כדאי לבחון לעומק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וחדשניים לניהול התורים בקליניקה שלכם. בין אם אתם מנהלים קליניקה לבריאות האישה או מרפאת עיניים ובין אם אתם מנהלים קליניקה לטיפולי אסתטיקה, עליכם לבחור נכון מערכת ניהול תורים המספקת מענה מקצועי ונקודתי לניהול המרפאה.

באמצעות תוכנה לניהול תורים הקליניקה שלכם תתייעל ותוכלו לספק שירות חדשני המותאם לשנת 2020 ללקוחות. גם צוות הקליניקה ייהנה מהיתרונות הרבים של התוכנה המתקדמת והמותאמת אישית לצורכי הקליניקה שלכם. חשוב לציין כי התוכנה מאפשרת למטופלים לזמן תור 24/7, המערכת תומכת גם בזימון תורים באמצעות מענה אנושי או מערכת IVR.

התייעלות כלכלית ותפעולית לקראת שנת 2020

רופא עם מחשב וטלפון עומד בבית החולים

אחת לשנה, בדרך כלל לקראת סיומה, מומלץ לכל בעלי הקליניקות לבחון דרכים יעילות להתייעלות כלכלית ותפעולית של העסק. לכן, אם אתם מנהלים קליניקה כדאי גם לכם לערוך סקר קצר בקרב הלקוחות כדי ללמוד מהם כיצד לשפר את השירות עבורכם, להציע פתרונות טכנולוגיים המתאימים לרוח התקופה ולעידן האינטרנט המהיר והסמארטפונים המשוכללים ועוד.

כדי לשפר את השירות ללקוחות ועל מנת לייעל את העבודה בקליניקה ולחסוך משאבים רבים, כדאי לבחור מערכת מתקדמת לניהול תורים, אך חשוב לוודא כי המערכת מספקת פתרון מקיף וכולל גם לצורכי ניהול הקליניקה. תוכנת ניהול מרפאה, הכוללת בין השאר מערכת לזימון תורים, תספק לצוות הקליניקה מגוון יישומים ופתרונות טכנולוגיים במערכת אחת נוחה, פשוטה לתפעול וידידותית לכל המשתמשים, לרבות הלקוחות העתידים לזמן תורים באמצעותה.

כיצד מערכת לניהול תורים תייעל ותשפר את ניהול הקליניקה?

העולם ממשיך לצעוד קדימה במהירות עצומה, מדי שנה אנו נחשפים לפתרונות טכנולוגיים חדשניים המשנים את חיינו ומשפיעים עלינו במגוון דרכים. אם בעבר הלקוחות של הקליניקה שלכם נאלצו להתקשר לפקידה, לאחות או לרופא בקליניקה כדי לזמן תור לבדיקה או לטיפול, כיום הלקוחות מעוניינים לקבל פתרון יעיל ונוח יותר לזימון התורים.

הלקוחות מעוניינים לזמן תורים בכוחות עצמם וללא צורך להתקשר ולהמתין זמן רב על למענה אנושי כדי לקבוע תור. בנוסף, הם רוצים להיות מסוגלים לזמן תורים ללא תלות בשעות הפעילות של הקליניקה. הפתרון היעיל ביותר הוא לבחור מערכת חדשנית לניהול תורים לקליניקה, אך אין להסתפק בתוכנת מדף אלא חשוב לבחור מערכת גמישה הכוללת מבחר יישומים, כלי ניהול מתקדמים ואפשרות לנהל מספר יומנים במקביל בצורה נוחה, יעילה ומהירה.

המערכת המתקדמת לניהול תורים משפרת באופן משמעותי את העבודה, היא חוסכת עלויות רבות ומספקת שירות חדשני ללקוחות הקליניקה. חשוב לציין כי המערכת כוללת יישומים בסיסיים וניתן להרחיב אותה עם תוספות אופציונליות מתקדמות המשלימות את המערכת ומאפשרות לקליניקה שלכם לצעוד קדימה בבטחה ולקבל תגובות נלהבות מהמטופלים.

תוכנה חדשנית עם טכנולוגיה מתקדמת

פתרונות שונים לניהול תורים קיימים כבר עשרות שנים, אך בשנים האחרונות עקב ההתפתחות הטכנולוגית המואצת, נדרשים בעלי הקליניקות לאמץ פתרונות חדשים לניהול הקליניקה. תוכנה לניהול תורים הכוללת פתרון לזימון תורים באופן מקוון נחשבת כיום לפתרון הנכון והמתאים ביותר לניהול קליניקה בשנת 2020. גם לכם כדאי לאמץ את הטכנולוגיה החדשה כדי לחסוך עלויות, לייעל את העבודה, למנוע טעויות אנוש בניהול התורים ולספק ללקוחות שירות איכותי ומתקדם יותר.

ניהול תורים מעולם לא היה קל ופשוט יותר, ולקראת שנת 2020 כדאי גם לכם לנהל את התורים לקליניקה שלכם בעזרת הפתרונות המתקדמים שאנחנו מציעים.


חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.