טלסופיה – סרטוני וידאו אישיים להסברים על תרופות, בדיקות קורונה וחשיבות החיסון


מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

תקופת הקורונה האיצה תהליכים רבים בעולם הרפואה, בעיקר שירותי רפואה מרחוק. מרכזים רפואיים, קופות חולים ומרפאות, כל אלו ועוד נאלצו להסתגל למציאות החדשה, וכדי להפחית סיכונים להידבקויות ולהפצת נגיף הקורונה, החלו מערכות הבריאות בישראל להציע עזרה רפואית ומגוון שירותי רפואה מרחוק.

טלסופיה – סרטוני וידאו אישיים להסברים על תרופות, בדיקות קורונה וחשיבות החיסון

ישנם יתרונות רבים בעזרה רפואית מרחוק, אך אחת מהבעיות הנפוצות בשירותי הרפואה מרחוק היא הקושי של המטופלים להבין את המידע הרפואי וליישם את ההמלצות וההנחיות הרפואיות. כדי להתגבר על הבעיה השכיחה, יש אפשרות להטמיע את מערכת טלסופיה בתוך תוכנת ניהול מרפאה מתקדמת ואיכותית, וכך למעשה תופסים שתי ציפורים במכה אחת, מאחר ומשפרים ומייעלים את העבודה במרפאה או במרכז הרפואי, ומעניקים שירות טוב ואיכותי יותר למטופלים, גם מרחוק.

עידן חדש בתחום הרפואה מרחוק

משבר הקורונה אילץ את מערכות הבריאות להתמודד עם מצב חדש ומורכב מבחינות רבות, וכחלק מהאילוצים הוחלט להרחיב את שירותי הרפואה מרחוק. יש אמצעים טכנולוגיים חדשניים שמטופלים מקבלים לביתם, וכך הרופא יכול להציע עזרה רפואית מרחוק, בלי להיפגש עם החולה, וללא צורך להסתכן בהידבקות בנגיף הקורונה ובזיהומים אחרים.

חברת טלסופיה מדיקל היא חברה ישראלית שפיתחה פלטפורמה מתקדמת וחדשנית להנגשת המידע הרפואי באמצעות שליחת סרטוני וידאו מותאמים אישית למטופלים. הפלטפורמה החדשנית מאפשרת לרופאים ולצוותי הרפואה להכין ולערוך סרטוני וידאו המותאמים אישית למטופל. חשוב לציין כי הסרטונים מתאימים גם למטופלים עם רמת אוריינות נמוכה, תוך התייחסות למצבו הבריאותי של המטופל ולמאפייניו הייחודיים.

באמצעות הפלטפורמה של טלסופיה ניתן לייצר סרטוני וידאו אישיים הכוללים הסברים על אופן לקיחת תרופה, הסברים מפורטים על היערכות לקראת בדיקת קורונה, הסכר מנומק ואישי על חשיבות החיסון נגד נגיף הקורונה ועוד.

את הפלטפורמה של חברת טלסופיה מטמיעים במערכת המחשוב של המרפאה או המרכז הרפואי, הפלטפורמה מתממשקת בקלות עם מערכת ניהול מרפאה, והצוות הרפואי יכול לייצר סרטוני הסברה והדרכה אישיים למטופלים השונים, כאשר המידע מותאם לנתונים הקליניים של המטופלים. מטופל מסוים שמקבל סרטון וידאו אישי מבין בקלות את המידע ויכול למלא את הנחיות הרופא, להיערך נכון לקראת בדיקות וחיסוני קורונה וכיוצא בזה.

הסרטונים נשלחים ישירות מהפלטפורמה באמצעות הודעת טקסט לנייד של המטופל, או באמצעות דואר אלקטרוני או בר קוד (QR) המוטמע באתר ומאפשר למטופל לצפות בסרטון בזמנו החופשי.

כלי רב עוצמה לצוותי הרפואה

מטופלים רבים מעדיפים כיום לקבל עזרה ושירותי רפואה מרחוק, הם מעדיפים להתקשר לרופא במקום להגיע פיזית למרפאה. יחד עם זאת, היעדר המפגש הפרונטלי בין הרופא למטופל עלול לגרום לקושי בהבנת המידע הרפואי.

גם מטופלים כרוניים מעדיפים כיום להימנע מהגעה למרפאה, וכדי לצמצם באופן משמעותי את תדירות הביקורים שלהם אצל רופאים, אפשר באמצעות הפלטפורמה של טלסופיה לייצר עבורם סרטוני וידאו אישיים ולהעביר את המידע הרפואי בצורה ויזואלית נוחה וברורה, בדיוק כמו במפגש פרונטלי המתקיים במרפאה.

השילוב בין תוכנת ניהול מרפאה לבין מערכת טלסופיה מאפשר לרופאים לספק שירות ועזרה רפואית גם מרחוק. ניתן לרתום את הטכנולוגיה החדשנית כדי לייצר סרטונים אישיים ולהגדיל את שיעור ההיענות לבדיקות, לחיסונים, כולל חיסונים נגד נגיף הקורונה וחיסונים נגד שפעת, להסביר על תרופות שהמטופל זקוק להן ועוד.

בסרטון וידאו מותאם אישית אפשר להעביר בצורה נוחה וברורה הסברים על חשיבות החיסון נגד קורונה, תופעות לוואי אפשריות, מידע לגבי היכן ניתן ומתי אפשר לקבל חיסון, להתגבר על חסמים שונים וכו'. הסרטונים זוכים לאחוזי צפייה גבוהים מאוד, וההיענות של המטופלים גוברת לאחר צפייה בסרטון האישי.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.