זימון תורים מקוון – חסכון משמעותי בעלויות הניהול השוטף

ידיו של הגבר עם הנייד ליד מקלדת המחשב

ניהול מכון רפואי או מרפאת מומחים אינו עניין של מה בכך, רק באמצעות ניהול מקצועי ובעזרת שיטות חדשניות ומתקדמות ניתן לייעל את העבודה במקום, לחסוך זמן יקר ולחסוך משמעותית בעלויות הניהול השוטף. לכן, כדאי לדעת כי באמצעות מערכת לניהול זימון תורים מקוון ניתן לקצץ בעלויות הניהול והתקשורת של הארגון, לשפר את השירות ללקוחות המכון או המרפאה ולאפשר ללקוחות לקבוע תור לטיפול או לבדיקה בכל עת ומכל מקום, ללא תלות בשעות הפעילות של המרפאה או המכון הרפואי.

יתרונות משמעותיים רבים בתוכנה מקצועית אחת

מרפאות מומחים ומכוני רפואה ואסתטיקה חייבים לספק שירות מהיר ויעיל ללקוחות, במיוחד כיום כאשר התחרות גוברת, וכל עסק נדרש להדק את החגורה ולחסוך בעלויות הניהול השוטף. באמצעות תוכנה מתקדמת לזימון תורים באופן מקוון ניתן לשלוט באופן מלא ומדויק על העבודה במכון או המרפאה. כמו כן, התוכנה כוללת מודול לניהול יומנים ומערך התורים במרפאה, בהתאמה מושלמת לכוח האדם, לתפוסת החדרים ולזמינות המכשור הרפואי הנדרש לבדיקות ולצרכי אבחון וטיפולים.

מערכת לזימון תורים באופן מקוון מהווה חלק אינטגרלי מתוכנת ניהול מרפאה או תוכנה לניהול מכון רפואי. המערכת מיועדת ומתאימה לכל סוגי מרפאות המומחים ומכוני הרפואה, בין היתר למרכזי דימות, מרפאות עיניים, מכוני אסתטיקה, מרפאות בריאות האישה וכיוצא בזה.

יתרונות רבים ללקוחות המרפאה או המכון

למערכת זימון תורים באופן מקוון יש יתרונות רבים לחסכון משמעותי בעלויות הניהול השוטף, כמו כן המערכת מספקת יתרונות חשובים גם לניהול הקשר עם הלקוחות ולשימור שלהם. באמצעות המערכת המתקדמת המרפאה או המכון הרפואי משפרים ומייעלים את השירות ללקוחות, תוך חיסכון בכוח אדם, זמן עבודה ועלויות תקשורת. בין השאר המערכת מציעה ללקוחות המקום יתרונות חשובים כגון:

  • זמינות מסביב לשעון– לקוחות המרפאה או המכון יכולים לזמן תור באופן מקוון בכל רגע ומכל מכשיר ומקום, בלי להמתין למענה אנושי של צוות המרפאה, וללא תלות בשעות הפעילות של העסק.
  • שירות חוסך זמן– לקוחות המרפאה אינם צריכים להתקשר למקום כדי לקבוע תור ולכן אינם מבזבזים זמן מיותר וזוכים לשירות יעיל ועדכני המתאים לעידן המודרני.
  • התאמה אישית– לקוחות המרפאה או המכון הרפואי יכולים לזמן תור במועד הנוח ביותר עבורם, בהתאם לזמינות התורים הפנויים.
  • זמינות תור עתידי– הלקוחות יכולים לברר באופן מקוון ואינטראקטיבי זמינות תורים עתידיים, למשל כאשר הם זקוקים לסדרת טיפולים.
  • תזכורת אוטומטית– המערכת כוללת מודול לשליחת מסרון (הודעת טקסט) למכשיר הנייד או למייל באופן אוטומטי מהתוכנה, על מנת להזכיר ללקוחות את מועד התור במרפאה.

המערכת מותאמת באופן מלא לצרכי ולמאפייני המכון או המרפאה, היא חוסכות בעלויות הניהול השוטף ומשפרת משמעותית את השירות ללקוח. כך העסק זוכה ליתרונות רבים וגם הלקוחות נהנים משירות זימון תורים מקוון חדשני ויעיל.