זימון תורים מקוון במכוני אסתטיקה

מכוני אסתטיקה משרתים מספר לקוחות רב ועליהם לנהל באופן יעיל, מתקדם ומקצועי את זימון התורים. חלפו הימים בהם מכוני האסתטיקה ניהלו את זימון התורים באמצעות פתקים, יומנים וניהול התורים טלפונית. כיום ניתן למצוא מערכת לזימון תורים באופן מקוון המציעה ניהול מתקדם ומגוון כלים שנועדו לייעל ולפשט את מלאכת זימון התורים בהתאם למהות ודחיפות הטיפול, ולפי זמן פנוי של הרופאים, הקוסמטיקאיות הרפואיות ושאר חברי הצוות במכון האסתטיקה.

תוכנה לניהול מכון אסתטיקה עם מערכת זימון תוריםמערכת מקוונת לזימון תורים

תוכנת ניהול מכוני אסתטיקה כוללת לרוב מערכת זימון תורים אך מומלץ לבחור בתוכנה המציעה זימון תורים מקוון. אפשרות זו משפרת את שביעות הרצון של הלקוחות ומונעת מקרים של ביטולים ברגע האחרון. כך מייעלים את העבודה במכון האסתטיקה ושומרים על קשר שוטף עם הלקוחות. בנוסף, המערכת מונעת כפילויות וטעויות שונות, ברובן טעויות אנוש. מערכת שכזו הינה בעלת יכולת להתחבר למערכת המזכירה ללקוח על התור באמצעותSMS או תזכורת קולית. ראוי לציין כי התזכורות נשלחות באופן אוטומטי ולכן אין צורך לעקוב אחרי היומן ולהתקשר ללקוחות המוזמנים. כך הצוות פנוי לדברים אחרים, זמן הטיפול מתקצר והלקוח מרוצה.

 

חיסכון בעלויות הניהול

מערכת מקוונת לזימון תורים משפרת את עבודת מכון האסתטיקה ואינה תלויה בשעות הפעילות של המכון. למעשה, המערכת פועלת 24 שעות ביממה וזמינה גם ללקוחות שאינם פנויים במהלך שעות העבודה של המכון. אין צורך להשאיר מוקדנית עד שעות מאוחרות למענה לטלפונים ואף ניתן לחסוך בהוצאות כוח אדם של הצוות הפועל במהלך היום. בנוסף, עלות השימוש באמצעי תקשורת יורדת משמעותית וכך נחסכות למכון הוצאות תקשורת רבות.

שיפור בשירות הלקוחות

כאמור, מערכת זימון תורים באופן מקוון משפרת את שירות הלקוחות של המכון ותורמת לשימור הלקוחות. חשוב לזכור כי בניגוד לבתי עסק אחרים הזקוקים למערכת זימון תורים, במכוני אסתטיקה רבים נקבע התור חודשים או שבועות רבים מראש ולעיתים אף נקבעת סידרת טיפולים ארוכת טווח. ללא תזכורת עלול הלקוח לשכוח מהזימון, לבטל או לדחות את התור לו המתין זמן רב. באופן זה הלקוחות זוכים ליתרונות רבים:

• הזמנת תור ללא תלות בשעות הפעילות של המכון.

• הזמנת בקלות בהתאם ללוח הזמנים הנוח ביותר ללקוח ובהתאם לזמינות תורים פנויים.

• חיסכון בזמן ללקוח – אין צורך להמתין למענה טלפוני של נציג השירות.

• המערכת מאפשרת ללקוח לקבל מידע לגבי כל התורים הזמינים לו בצורה נוחה.

• ניתן להזמין סדרת טיפולים מראש.

• הלקוח מקבל תזכורת אוטומטי באמצעות דואר אלקטרוני, הודעת מוקלטת או הודעת SMS, לפני מועד הביקור במכון.

באמצעות המערכת ניתן להעביר מידע מלא ללקוח לגבי הטיפול: הנחיות לקראת טיפול או בדיקה, הנחיות כיצד להגיע למכון ומידע רלוונטי נוסף. הלקוח יכול להדפיס את הזימון ולקרוא את ההנחיות בשנית.

בסופו של יום, לקוחות מרוצים הם המתכון לעסק רווחי.

מאת: