זימון תורים וירטואלי בכף ידך

אייקון של תוכנה לניהול תורים

תוכנה לזימון תורים היא מערכת מתקדמת וידידותית למשתמש הכוללת מספר כלים ופתרונות נקודתיים לכל מרפאה ומכון רפואי. באמצעות התוכנה הייעודית תוכל לספק מענה ידידותי, חדשני ונוח ללקוחות המרפאה כדי לקבוע תור לרופא או לאחות, בקלות וללא צורך להתקשר לפקידה, ובלי להמתין זמן רב עד למענה אנושי.

תוכנה לניהול תורים מהווה את הפתרון היעיל ביותר לזימון תורים למרפאה, המערכת כוללת מבחר יישומים פשוטים ונוחים לשימוש, ביניהם ניהול תצוגת יומנים וניהול תפוסת חדרים במספר פורמטים לבחירה, קבלת התראות בזמן אמת על תור חדש שנקבע במערכת, הודעות ועדכונים לצוות המרפאה ואפשרות להדפיס את רשימות התורים לפי רופא, אחות, טיפול, תאריך ועוד.

פתרון מתקדם לזימון תורים מרחוק ובכף היד

בעבר הלא רחוק נאלצו המטופלים במרפאות ובמכוני הרפואה להתקשר למשרד כדי לקבוע תור, לדחות תור קיים או לבטל את הזימון. כיום, מרפאה מקצועית ומתקדמת המכבדת את עצמה, מציעה ללקוחותיה פתרון יעיל, פשוט ונוח יותר. באמצעות תוכנה לזימון תורים הכוללת מנגנון לזימון תורים מקוון, לקוחות המרפאה יכולים מכל מקום, בכל זמן ובעזרת כל מכשיר, לזמן את התור המתאים להם ביותר מבחינת שעה, תאריך וכדומה.

חשוב להדגיש כי מערכת לזימון תורים מקוון משדרגת ומשפרת משמעותית את איכות ורמת השירות ללקוחות ולמטופלי המרפאה. הלקוחות אינם צריכים להתקשר רק בשעות הפעילות של המרפאה כדי לשוחח עם נציג אנושי ולזמן תור, באמצעות המערכת הממוחשבת והמבוססת על אינטרנט, הלקוחות יכולים לזמן תור באופן מקוון מכל מכשיר, לרבות טלפון נייד, מחשב נייד (לפטופ), טאבלט, מחשב נייח וכדומה.

מערכת ממוחשבת ומקוונת לזימון תורים נחשבת לפתרון המקצועי המוביל והיעיל ביותר לצוות המרפאה וללקוחות העסק. כל לקוח יכול לזמן תור לבד מהמחשב בעבודה, מהמחשב הנייד או הנייח בבית, בזמן הנסיעה לעבודה בתחבורה ציבורית, בשעות הפנויות לאחר העבודה, במהלך סידורים ואפילו בזמן חופשה בארץ או בחו"ל.

ניהול אופטימלי של המרפאה

כאשר לקוח מזמין תור לבדיקה, לייעוץ, לטיפול או לאבחון, הוא נכנס למערכת המקוונת ויכול לצפות במועדים פנויים בהתאם לאילוצי צוות המרפאה. למעשה, הלקוח אינו רואה את היומן של הרופא והאחיות, עליו לבחור מועד מהרשימה, ולאחר אישור התור המערכת מסתנכרנת עם יומני המרפאה והצוות מקבל התראה.

בנוסף, מערכת ממוחשבת לזימון ולניהול תורים שולחת באופן אוטומטי תזכורות למטופלים שקבעו תור לבדיקה או לטיפול. המערכת המתקדמת מסוגלת לשלוח תזכורת למטופל לפני מועד התור, התזכורת יכולה להישלח במייל או בהודעת טקסט לטלפון הנייד (SMS). תזכורות SMS מבטיחות כי המטופלים לא ישכחו את התור שקבעו, יגיעו בזמן למרפאה ולא יבטלו את התור ברגע האחרון בגלל ששכחו ממנו.

חשוב לציין כי תופעת ביטול התורים ואי הגעה בזמן לתור היא תופעה רווחת הפוגעת ביעילות העבודה במרפאה, בהקצאת חדרי הטיפולים במרפאה, ויש לכך גם השלכות כספיות לבעלי העסק. ככל שמקטינים את ביטול התורים ואי ההגעה אליהם, כך המרפאה עובדת טוב יותר ויכולה גם לשפר את רמת ההכנסות והרווחיות. הלקוח שמקבל תזכורת יכול בקליק אחד ומהיר להכניס את פרטי התור שקבע באמצעות המערכת ליומן האישי שלו בנייד.

חיסכון בזמן ובעלויות המרפאה

באמצעות תוכנה לזימון תורים יכולים לקוחות העסק ליהנות משירות חדשני המותאם לרוח התקופה ולטכנולוגיות המתקדמות. המרפאה ניצבת בחזית הטכנולוגיה ומציעה ללקוחות פתרון מתקדם ואיכותי יותר, ובנוסף המרפאה חוסכת עלויות כוח אדם, ציוד משרדי, זמן ומשאבים נוספים.

תוכנה לניהול מרפאה היא הדרך הקצרה והנוחה ביותר לקבוע תור לרופא או לאחות. לקוחות המרפאה זוכים לשירות טוב יותר, והמרפאה עצמה זוכה לכלים ניהוליים מתקדמים המשפרים את צורת העבודה ותפוקת העובדים. כדאי לדעת כי מערכת ממוחשבת לניהול תורים מאפשרת להעביר תשובות, תוצאות ואבחונים באופן מוצפן ישירות לקופות החולים ולחברות הביטוח. זהו יתרון נוסף של המערכת, וניתן באמצעותה לשפר את ההתחשבנות מול גורמים מבטחים, כל זאת ועוד בממשק נוח ומאובטח על פי הדרישות המחייבות.

ראוי לציין כי המערכת הממוחשבת תומכת בהתחשבנות מול הקופות והגורמים המבטחים ומונעת טעויות אנוש. כך לדוגמה, אפשר להימנע ממקרים בהם עובד במרפאה שכח לשלוח את ההתחשבנות לקופה בגלל טעות בחישוב דו"ח, ולהימנע ממקרים בהם מחייבים את הקופה בגין טיפול שניתן למטופלים שאינם זכאים לכך. התוכנה המתקדמת מבצעת סנכרון אוטומטי בין הביקור של המטופל להפקת דוח התחשבנות, והליך הגביה בעסק משתפר ונמנעים מטעויות שונות.

העברת קבצים מאובטח (מערכת כספות)

המערכת הממוחשבת תומכת במערכת הכספות של קופות החולים השונות, זו מערכת מאובטחת ומתקדמת להעברת קבצים ומידע רפואי בהתאם להגדרות / פרוטוקולים של כל קופה. מערכת הכספות בתוכנה הייעודית נועדה להעברת אבחונים / פענוחים / תשובות לקופות החולים ולגורמים מבטחים נוספים, בדרך מאובטחת המבטיחה שיתוף מידע חסוי ורגיש בצורה מוצפנת.