הקץ לעיכובים עם מערכת זימון תורים ממוחשבת ומתקדמת

רופא עם מחשב וטלפון עומד בבית החולים

לקוחות רבים של מרפאות ומכוני רפואה מתלוננים על העיכובים בהמתנה לרופא או לאחות ועל תורים ארוכים במיוחד. הפתרון היעיל ביותר לכך הוא באמצעות תוכנה ייעודית ומתקדמת הכוללת מערכת זימון תורים. זו מערכת ממוחשבת וחדשנית המאפשרת ללקוחות המרפאה או המכון לזמן תור ללא תלות בשעות הפעילות של המקום, וללא צורך להמתין זמן רב עד למענה אנושי כדי לקבוע תור, לדחות אותו וכדומה.

לכבד את הזמן של הלקוחות

תורים ארוכים הם סיוט לכל המטופלים, בעיקר להורים עם ילדים קטנים, לנשים בהריון, לסובלים מכאבים, לקשישים ולכל מי שעובד. כל אחד רוצה לקבל שירות טוב מהמרפאה או מהמכון הרפואי, אף ישראלי אינו אוהב להמתין בתור ארוך ולהפסיד זמן רב. למעשה, האחריות על העיכובים הרבים במרפאות מומחים ובמכוני הרופאה השונים מוטלת בראש ובראשונה על העסק עצמו, יש מקומות בהם כמעט ולא ממתינים בתור, וזאת מהסיבה שהמרפאה מכבדת את זמן הלקוחות ומציעה מערכת זימון תורים מתקדמת וממוחשבת לשביעות רצונם המלאה של המטופלים.

יתרונות רבים במערכת מתקדמת אחת

מערכת זימון תורים היא תוכנה מתקדמת ויעילה וכלי חשוב ומרכזי בניהול יעיל ותקין של המרפאה או המכון הרפואי. המערכת הממוחשבת מותאמת למאפייני המרפאה ומציעה יתרונות בולטים ללקוחות ולצוות המקום, למשל:

  • ניהול ומעקב אחרי זימון וביטול תורים.
  • מידע אוטומטי על זימון תור חדש.
  • ניהול והקצאת כוח אדם לפי כמות התורים.
  • ניהול תצוגת יומנים באופן ממוחשב וידידותי למשתמש, כולל תצוגה של תפוסת חדרי הטיפולים.
  • פורמטים שונים להדפסת התורים או תצוגה של התור במסכים המותקנים במרפאה.

תוכנה לניהול תורים מייעלת את עבודת הצוות, משפרת משמעותית את השירות ללקוחות, חוסכת עלויות כוח אדם, ומאפשרת לשלוח עדכונים ותזכורות למטופלים שקבעו תור. חשוב לדעת כי עיכובים רבים בתורים במרפאות נגרמים כתוצאה ממטופלים ששוכחים להגיע בזמן או שכחו את התור שקבעו מזמן. באמצעות תזכורת המגיעה לנייד שלהם, הם מתייצבים לטיפול או לבדיקה בזמן, והתור מתקצר.

אפשרות לזימון תורים מקוון

במרפאות ובמכונים רבים ברחבי המדינה נהוג להציע למטופלים לזמן תור באמצעות הטלפון. המטופלים נאלצים להתקשר למוקד השירות של המרפאה רק בשעות הפעילות, לרוב כאשר הם עובדים. לכן, כדאי לדעת כי באמצעות תוכנה לניהול תורים ניתן לשפר את השירות ולאפשר ללקוחות לזמן תור באופן חופשי וללא צורך בשיחת טלפון. המטופל יכול לזמן תור בכל שעה ומכל מקום, מהנייד, מהמחשב בבית או בעבודה ואפילו מהטאבלט.

באמצעות מערכת זימון תורים המרפאה זוכה למיתוג מנצח, המטופלים זוכים לשירות טוב יותר, וכולם מרוויחים, ובעיקר פחות סובלים מעיכובים מיותרים בתורים.