המדריך השלם למרפאה החכמה

מרפאה חכמה מציעה מעטפת שירותים מתקדמת למטופלים וצוות הקליניקה זוכה לפתרונות טכנולוגיים חדשניים כדי לעבוד ביעילות מירבית. כיום, יש תחרות עצומה בין מרפאות מומחים לכן חשוב להשקיע בפתרונות תוכנה לניהול קליניקה, יש מגוון מערכות לכן מומלץ לפנות לבית תוכנה המתמחה בפיתוח מערכות ותוכנות לזימון תורים ולניהול כל סוגי המרפאות.

תוכנה לניהול קליניקהתוכנה מקצועית לניהול מרפאה מהווה את הפתרון הנכון והאיכותי ביותר כדי להתמודד עם כל האתגרים הניצבים בפני צוות המרפאה. זו תוכנה מתקדמת הכוללת כלים מקצועיים לניהול מרפאה, הכלים ידידותיים למשתמש ומותאמים באופן מושלם לצרכי המרפאה וצוות הרופאים והעובדים.

בין השאר המערכת לניהול המרפאה החכמה כוללת פתרונות וכלים בתחום הרפואה ההיברידית, לדוגמה ביקור דיגיטלי באמצעות שיחת וידאו, פנייה מקוונת וישירה לרופא המטפל וכמובן זימון תורים מקוון. תחום הרפואה ההיברידית נחשב לחדשני ולמתקדם, המטופלים זוכים לשירות המשלב ביקור דיגיטלי ובדיקות וטיפולים פנים מול פנים. בגישת הביקור הדיגיטלי המטופל יכול לבצע בדיקות בעזרת מכשור וציוד רפואי בביתו, והרופא מקבל את נתוני הבדיקה המשודרים אליו בזמן אמת על מנת להציע אבחון ראשוני וסיוע רפואי בהתאם לצורך.

חשוב לציין כי ניהול מרפאה באמצעות מערכת מתקדמת הופך לפשוט וקל יותר, זו מערכת המשלבת בין פתרונות חכמים לניהול מרפאה בעידן המודרני לבין פתרונות מקצועיים בעולם הרפואה.

תוכנה לניהול קליניקה – מערכת ידידותית ומתקדמת בהתאמה אישית

תוכנה חכמה ומתקדמת לניהול מרפאת מומחים כוללת כלים מקצועיים רפואיים וכלי ניהול חשובים. בין השאר התוכנה כוללת את הכלים הבאים:

  • מערכת זימון תורים הפועלת 24/7, יש אפשרות לשדרג את התוכנה עם מערכת לזימון תורים מקוון.
  • תיק רפואי ממוחשב.
  • יומן רופא, אפשר לנהל מספר יומני רופא במקביל.
  • אפשרות להדפיס רשימת תורים בפורמטים שונים, אפשר גם להציג את התור על גבי מסכים המותקנים במרפאה.
  • ארכיון רפואי ממוחשב.
  • העברת תשובות ומסמכי התחשבנות בקליק מהיר מהתוכנה.
  • דוחות ניהוליים וייעודיים בהתאמה לסגנון העבודה ולצרכי הצוות.
  • אופציה לכלים ברפואה ההיברידית כמו זימון תורים מקוון וביקור דיגיטלי.

כדאי לדעת כי מרפאה חכמה מתנהלת בעזרת תוכנת ניהול הכוללת מערכת ניהול תורים, התוכנה ידידותית למשתמשת ומספקת את כל הכלים והפונקציות הנדרשים לניהול המרפאה בעידן המודרני. תוכנה לניהול קליניקה מותאמת באופן מוחלט לצורכי המרפאה וצוות המקום, באמצעותה התוכנה קל לנהל את הקליניקה, היא מייעלת את העבודה, חוסכת זמן ומשאבים, מונעת טעויות אנוש במילוי דוחות ובתיאום תורים והיא גם משפרת את השירות ללקוחות הקליניקה.

חיסכון בעלויות וגידול ברווחי המרפאה

מרפאות מתחרות זו בזו, יש תחרות גבוהה בתחום, לכן חשוב ליצור בידול מהמתחרים, למתג את הקליניקה במקצועיות, לשווק את העסק נכון ולשמור על קשר רציף עם המטופלים. לתוכנה לניהול הקליניקה יש כמה תפקידים חשובים, ובראשם חיסכון בעלויות כוח אדם, זמן וכסף. התוכנה מאפשרת לעובדים להתמקד בנושאי הליבה של המרפאה, היא כוללת כלי ניהול מתקדמים וחכמים המאפשרים שליטה מלאה ובקרה על העבודה במקום, ובנוסף המערכת יכולה להגדיל את רווחיות הקליניקה.

כאשר בוחרים תוכנת ניהול מרפאה חשוב להתייחס לגורמים רבים כמו כלי ניהול, פונקציות, נוחות השימוש, גיבוי, נגישות, התאמה לצורכי המרפאה, דוחות שאפשר להפיק באמצעות המערכת, זמינות תמיכה טכנית, התממשקות למערכות אחרות, הרחבות אפשריות.

כלי הניהול בתוכנה יסייעו לכם להפוך את המרפאה לחכמה, לרווחית ולמתקדמת יותר. בנוסף התוכנה כוללת מערכת ניהול תורים 24/7, יש גם אפשרות להרחיב את המערכת עם תוכנה חדשנית לזימון תורים אונליין, כך הלקוחות יכולים לקבוע תור לבדיקה או לטיפול, מכל מכשיר ובכל זמן, גם כאשר נמצאים בחופשה.

מערכת לזימון תורים – חלק חשוב והכרחי בכל מרפאה חכמה

תוכנה לניהול קליניקה כוללת פתרון יעיל ומתקדם לזימון תורים. כיום הלקוחות רוצים להגיע רק למרפאות המציעות להם שירות מתקדם וייחודי, לכן כדאי לבחור מערכת ניהול מרפאה כולל זימון תורים מקוון, כך תוכלו לחסוך משמעותית בהוצאות התקשורת שלכם, לא תצטרכו להעסיק פקידה רק לקבלת טלפונים ותיאום תורים עבור המטופלים, והלקוחות שלכם ייהנו משירות חדשני המתאים לאורח החיים המודרני שלהם.

לקוחות המרפאה יוכלו באמצעות התוכנה המתקדמת לזמן תור 24/7 באמצעות האינטרנט, באפשרותם לזמן תור גם דרך מענה אנושי טלפוני (בשעות הפעילות של המרפאה) ודרך מענה IVR.


חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.