דשבורד במערכת תוכנה לניהול מרפאה ככלי לקבלת החלטות, שליטה ובקרה

כלים עוצמתיים לניהול מתקדם של המרפאה

תוכנה מתקדמת ונוחה לניהול מרפאה היא כלי חשוב ושימושי המשפר את השירות למטופלים ומסייע לרופאים ולאחיות לבצע את תפקידם באופן מיטבי. כאשר בוחרים תוכנה לניהול מרפאה חשוב להתייחס לדשבורד של המערכת, ומומלץ להתנסות בתוכנה כדי לבדוק האם היא עונה לצרכי הצוות וכיצד היא מסייעת ככלי לקבלת החלטות, לשליטה ולבקרה.

במציאות של היום יש תחרות עצומה בין מרפאות המומחים בכל תחומי וענפי הרפואה, ומעבר לתחרות משבר הקורונה מחייב את המרפאות ומרכזי הרפואה להתאים את השירותים שלהם להנחיות המחייבות של משרד הבריאות. ניתן לראות בתקופה האחרונה את המעבר המתבקש לשירותי רפואה דיגיטליים גם מרחוק וכדי לשלוט בכל הנעשה במרפאה חשוב לבחור כלי ניהולי יעיל ומתקדם.

לכן, בעת בחירת תוכנה לניהול קליניקה או מרפאת מומחים עליכם להתייחס לגורמים חשובים כמו כלי ניהול הכלולים במערכת, פונקציונליות, התאמה לצרכי צוות המרפאה, דוחות ייעודיים, כלים לשליטה ולבקרה, נוחות השימוש בדשבורד של התוכנה ועוד.

נוחות השימוש בדשבורד של תוכנה לניהול מרפאה בעידן הרפואה הדיגיטלית

המעבר לרפואה הדיגיטלית החל לפני מספר שנים, ותקופת הקורונה האיצה את תהליכי המעבר לשירותי רפואה מרחוק. הצוותים הרפואיים במרפאות המומחים זקוקים לכלים מתקדמים המאפשרים להם לקבל החלטות מקצועיות ונכונות על סמך נתונים עדכניים אותם ניתן לשלוף מהתיק הרפואי הממוחשב, לכן הדשבורד של תוכנה לניהול מרפאה חייב להיות נוח וידידותי למשתמש.

הדשבורד של תוכנה לניהול קליניקה או מרפאה חייב לספק למשתמשים תמונה מלאה ומקיפה על התנהלות המרפאה וכלים המסייעים לקבל החלטות. דשבורד בתוכנה הכוללת תיק רפואי ממוחשב, מערכת לזימון תורים ויומן רופא, מספק תמונת מצב עדכנית המבוססת על נתוני אמת. באמצעות הדשבורד בתוכנה אפשר לערוך מסמכים, להפיק דוחות ניהוליים ואחרים, לבדוק עמידה ביעדים, לקבל תמונת מצב על המטופלים, בדיקות וטיפולים במרפאה, לווסת עומסים, למנוע אי ספיקה, לזמן תגבור צוות רפואי. להתריע על מצבי סיכון חיים, ליידע מטופלים על מיקומם בתור, לערוך תוכניות טיפול מותאמות אישית למטופלים, לקבל מידע עדכני בנושאים פיננסיים וכו'.

באמצעות הדשבורד אפשר לייצא את הנתונים לגליון אלקטרוני (אקסל) או כמסך PDF, בלחיצת כפתור אפשר להפיק דוחות ולשלוח אותם לגורמים מבטחים, למטופל, לספקים של המרפאה וכו'. כמו כן, הדשבורד המתקדם  מאפשר יצירת גרפים, טבלאות ודוחות ויזואליים לצורך שיפור בתהליכי קבלת ההחלטות של צוות המרפאה.

דשבורד נוח ומתקדם מאפשר שליטה ובקרה מלאה לצורך ניהול תקין של המרפאה, הדשבורד כולל כלים מתקדמים המסייעים לבעלי המרפאה לחסוך עלויות, לשפר גביה מהלקוחות, לייעל את העבודה, לפקח על העובדים ולנהל טוב יותר את העסק.

חשוב להדגיש כי דשבורד במערכת לניהול המרפאה מאפשר ניתוח אנליטי של המידע העסקי והרפואי בעת קבלת החלטות, הדשבורד תומך בנקיטת פעולות לשיפור המצב הקיים ולהנגשת מידע פיננסי ומידע אחר לצורך מעקב, בקרה ועוד.

דשבורד משלב בין פתרונות לניהול המרפאה לבין כלים מקצועיים בתחום הרפואה

תוכנה לניהול מרפאה היא כלי ניהולי חשוב ומומלץ, עם זאת יש מגוון תוכנות בשוק לכן הבחירה עשויה להיות קשה ומורכבת. מומלץ לבחור תוכנה מתקדמת שניתן להתאים אותה לצרכי המרפאה, הכוללת כלים רבים מעבר למערכת לזימון תורים וניהול תיק רפואי ממוחשב. לכן, כאשר בוחרים תוכנה למרפאה חשוב לבדוק את הדשבורד וכדאי לבדוק האם ניתן להתאים באופן אישי את לוח המחוונים של המערכת, אילו כלים מוצגים בדשבורד, נוחות השימוש בפונקציות השונות וכדאי לבדוק מראש האם יש כלים המסייעים לצוות לקבל החלטות נכונות וטובות יותר.

דשבורד שימושי ונוח כולל מידע ויזואלי המוצג מול העיניים ומטרתו לשפר את תהליך קבלת ההחלטות, הדשבורד מציג תמונת מצב עדכנית ומידע חשוב כמו תקבולים לפי חודש ויעדים, שכיחות הטיפולים השונים הניתנים במרפאה, נתונים אודות המטופלים, מידע פיננסי כמו מחיר טיפול ממוצעת, בקרה על כוח אדם ונוכחות בעבודה, כלים לניהול מחירונים ועוד. מומלץ לבחור תוכנה הכוללת דשבורד נוח לשימוש עם לחצנים לניווט מהיר ופשוט, כלי ניהול ובקרה ואפשרות להתאמה אישית של לוח המחוונים לצורך ניהול קל ואינטואיטיבי יותר.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.