דרכים חדשניות לניהול מכון הדמיה דנטלי

רופא מחייך ליד מחשב נייד

מנהל מכון הדמיה דנטלי ומחפש דרכים חדשניות לניהול המקום? ובכן, תוכנה חדשנית לניהול של מכוני הדמיה דנטליים מאפשרת לך לשדרג ולייעל את העבודה במכון ולספק שירות מתקדם ואיכותי יותר למטופלים ולרופאי השיניים. באמצעות תוכנה ניתן לנהל בין השאר מכון הדמיה דנטלי ניתן לקלוט מטופלים מרופאים מפנים לשבץ תורים באופן אוטומטי, לנהל ולעקוב אחרי מטופלים שנשלחו למכון לצרכי תגמול רופאים, להפיק דוחות שונים ולנהל תיק רפואי ממוחשב.

התוכנה החדשנית והמתקדמת כוללת חבילת יישומים בסיסית לשדרוג העבודה וניהול מכון ההדמיה הדנטלי. בין השאר התוכנה כוללת את היישומים הבאים:

  • מערכת לזימון ולניהול תורים באופן ממוחשב
  • ניהול תיק וארכיון רפואי ממוחשב
  • זימון תורים מקוון
  • שליחת תזכורות למטופלים ועדכוני מידע בהודעות טקסט
  • שליחת והפצת תשובות מקצועיות לרופאי השיניים
  • מחולל דוחות להפקת דוחות סטטיסטיים, ניהוליים וחשבונאיים
  • שיבוץ תורים אוטומטי וממוחשב בהתאם לזמינות חדרים, כוח אדם ומכשור הדמיה

ניהול מקצועי מתקדם של מכון הדמיה דנטלי

ניהול מכון הדמיה דנטלי מציע מעטפת שירותים רחבה ומקיפה ללקוחות ולרופאי השיניים השולחים למקום מטופלים שלהם. בין השאר מכון הדמיה מציע צילומי CT עבור רופאי השיניים המתכננים טיפולי השתלה או זקוקים לצילום איכותי של שיניים כלואות, צילומי אורתודנטיה לתכנון טיפולי אסתטיקה כמו יישור שיניים, צילום פנורמי, צילומי סטטוס לקבלת תמונה מלאה של מצב השיניים והדמיות בתלת מימד.

מכון הדמיה דנטלי מחזיק במכשור הדמיה מתקדם ומשוכלל, עליו לספק מענה מהיר ומקצועי לרופאי השיניים על מנת שאלה יוכלו לתכנן את הטיפול הנכון והמתאים ביותר למצבו של המטופל. רוב המטופלים נשלחים ישירות על ידי רופאי השיניים שלהם, נהוג לתגמל את רופא השיניים, לכן חשוב להיעזר בתוכנת ניהול מתקדמת המותאמת לצורת העבודה במכון ההדמיה הדנטלי.

מיותר לציין כי התוכנה מחשבת את התגמול הכספי לרופאי השיניים באופן אוטומטי לכן חוסכים בעלויות כוח אדם, משפרים את השירות, מונעים טעויות אנוש, וניתן לעקוב בכל רגע נתון אחרי הכנסות המכון וחיובים שונים לצרכי ניהול תזרים מזומנים והתחשבנות עם הלקוחות. המערכת מאפשרת לזמן תורים באופן מקוון, ללא תלות בשעות הפעילות של המכון וללא צורך להמתין זמן רב על הקו. לכן המטופלים זוכים לשירות חדשני ואיכותי יותר, כאשר גם הקשר בין צוות מכון ההדמיה לבין רופאי השיניים משתפר.

מענה מקצועי וחדשני לצורך קיים בקרב מכוני הדמיה דנטליים

שנים רבות נאלצו מכוני הדמיה דנטליים להסתפק במערכות ניהול יחסית פשוטות ובסיסיות. כיום באמצעות תוכנת ניהול מכוני הדמיה דנטליים ניתן לשפר ולשדרג משמעותית את העבודה במקום, לשמור על קשר רציף עם רופאי שיניים וגורמים מבטחים, להעניק למטופלים שירות חדשני ויעיל יותר, לנהל נכון את הזמן ולנצל את המכשור באופן מקסימלי ומיטבי כדי לייצר רווחים גבוהים יותר ולמזער עלויות והוצאות שונות.

התוכנה החדשנית כוללת פתרונות מתקדמים המותאמים באופן מושלם לצרכי מכון ההדמיה הדנטלי. כך לדוגמה התוכנה מאפשרת לנהל תיק רפואי ממוחשב, לגבות את הנתונים בארכיון ממוחשב, לרכז את תוצאות הבדיקה או הבדיקות, לרבות צילומים המתקבלים ישירות למערכת באמצעות התממשקות למכשור הדיגיטלי המותקן במכון ההדמיה.

חשוב לדעת כי באמצעות התוכנה החדשנית יכול הרופא ששלח את המטופל לצילומי CT ולצילומי הדמיה נוספים לעיין בתיק הרפואי במערכת לעיין בתוצאות הצילומים ובמסמכים רלוונטיים אחרים. למעשה, התוכנה משפרת את הקשר בין מכון ההדמיה הדנטלי לבין רופאי השיניים, זהו צורך קיים שרק באמצעות התוכנה החדשנית אפשר להציע לצוות המכון ולרופאי השיניים השולחים אליו מטופלים.

כמו כן, המערכת מפיקה דוחות שונים וטפסים ייעודיים ישירות לרופאי השיניים השולחים את המטופלים לצילומים. רופאי השיניים יכולים להדפיס במרפאה שלהם את תוצאות הצילומים ולהפיק טפסים שונים באופן ממוחשב, ובכל רגע נתון. כך למעשה חוסכים בעלויות כוח אדם במכון ההדמיה מאחר ורופאי השיניים מקבלים הרשאה ואפשרות כניסה למערכת, בהתאם למדיניות המכון וצרכיו הייחודיים.

תוכנה ייעודית למכוני הדמיה דנטליים

מכוני הדמיה דנטליים מתחרים זה בזה, ישנה תחרות גבוהה בענף, לכן חשוב לספק מענה מקצועי מתקדם לרופאי השיניים ולמטופלים שלהם. באמצעות התוכנה החדשנית ניתן להגדיל באופן משמעותי את כמות ההפניות לצילומי CT ולשאר הצילומים במכון ההדמיה הדנטלי. רופאי השיניים יכולים לזמן תור למטופל באמצעות ממשק ידידותי זמין ונגיש, גם המטופלים יכולים לזמן תור באופן מקוון בשעה הנוחה ביותר עבורם וללא מגבלת זמן ושעות הפעילות של צוות המכון.

כדאי לדעת כי המערכת המתקדמת והחדשנית כוללת בסיס נתונים מרכזי ופלטפורמה נוחה ויעילה המספקת מענה מקצועי לעבודת צוות מכון ההדמיה, כך חוסכים זמן ומשאבים רבים בניהול המקום, מונעים טעויות אנוש, משפרים את השירות ללקוחות, מקצצים בעלויות ומשפרים את הרווחיות. כמו כן, המערכת מאפשרת לשדרג את מערך הטלמרקטינג של מכון ההדמיה הדנטלי, וכך מגדילים את מספר ההפניות לצילומי במכון ומסייעים להצלחתו, לחיזוק המותג ולבידול ממתחרים.